• © Copyright Dracy
    58________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

[ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 22:04 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Burlington schreef:
    [Darn -.- Dat ga ik echt niet meer veranderen hoor D:]

Wat moet je veranderen dan?

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jeremy

"Mwah, de school samen schoonhouden heeft ook wel iets. Maar waar dacht je aan?"
    Ik kijk haar lachend aan.
    "Ik denk dat het jouw beurt is, prinses. Ik heb de laatste twee dingen gekozen."
    Ik kus haar zacht.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

[Wacht ik weet wel wat]

Ich liebe dich 27.12.23

Mebarak schreef:
    (...)
    Wat moet je veranderen dan?

[Dat die leerkracht binnenkomt, en iedereen moet luisteren. Mary zit te huilen, dan gaat ze niet luisteren hoor :W]

Burlington schreef:
    (...)

[Dat die leerkracht binnenkomt, en iedereen moet luisteren. Mary zit te huilen, dan gaat ze niet luisteren hoor :W]

[Daarom, ze hoort het gewoon niet. Lekker laten.
    Maar ik ga douchen en daarna mijn bedje in om morgen weer fris, gezond en fuitig op school te verschijnen om 7.45 '-.-.]

[Jees, dat is vroeg ._.]

Hale Clevement

Ik wilde net nog iets zeggen maar hoorde dat Mary begon te zingen.
    Ik liet het weer even. Toen ze klaar was zag ik wat tranen over haar wang gaan.
    "Gaat het Mary?" Vraag ik en kijk haar aan.
    Zoveel passie wat ze in die liedjes leggen. Het klinkt bijna perfect, al die emoties.

Ich liebe dich 27.12.23

Charlotte

"Wat een fantasieloostype die Hercules van je. Die was zeker niet origineel genoeg om iets nieuws te verzinnen."
    Ik kijk hem aan en onderdruk een ondeugende grijns door op mijn lip te bijten. Al weet ik niet of dat alternatief zoveel beter is.
    "En dat ben jij wel?" vraag ik uitdagend.
    Ik kijk even van hem weg met geveinsde desinteresse maar lang kan ik het niet volhouden. Mijn ogen glijden als vanzelf weer naar hem toe.
    "Want anders hoor ik graag wat je in gedachten had," voeg ik met een ondeugend lachje aan toe.

Arion

Ik kijk toe hoe Mary naar de piano gaat.
    Als ze begint te spelen en zingen, lijkt het alsof het universum om me heen verdwijnt. Ik kan mijn ogen niet van haar af halen, hoor alleen nog maar haar stem.
    Ze klinkt zo vreselijk breekbaar, zo broos en zo prachtig tegelijk.
    Als de woorden van het liedje tot me doordringen, besef ik dat ze voor haar moeder speelt. Vertederd kijk en luister ik verder.
    Mijn hart breekt als de muziek afsterft en ik een traan op haar wang zie. Ik sta op, struikel even, krabbel overeind en ga naast haar zitten. Terwijl ik met mijn duim haar traan weg veeg, fluister ik in haar oor,
    "Ik ben er zeker van dat ze van je hield, er wordt van je gehouden."
    Ik ben even in de war als ik een mannelijke stem hoor en besef dan pas dat het de leerkracht is.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[Ik denk dat ik ook niet al té laat naar bed ga, ik heb morgen Kantinedienst... Moet 9 uur op school verschijnen.]

Ich liebe dich 27.12.23

Mary

"Ik ben er zeker van dat ze van je hield, er wordt van je gehouden."
    Ik schrik op van de stem, maar herken ze uit duizenden, en hoewel ik hem niet kan zien, sla ik mijn armen om hem heen en begin te snikken.
    "Ze zei het nooit, ze zei het godverdomme nooit," snik ik.
    "Gaat het Mary?" zegt een onbekende stem.
    Ik haal mijn schouders op en klamp me vast aan Arion. Meer heb ik momenteel niet nodig. Ik laat mijn tranen de vrije loop.

Hale Clevement

Ik laat de twee maar even.
    "Irial, Kyle. Kom eens?" Wenk ik de twee jongens en wacht tot ze komen.
    Ik zie Kyle opstaan en naar me toe komen.
    Ik kijk naar Irial en wacht tot hij ook komt.

Ich liebe dich 27.12.23

Burlington schreef:
    [Jees, dat is vroeg ._.]

[School houdt van mij, en ik van school <3]

Arion

Mary slaat haar armen om me heen en de stukjes van mijn hart breken nog een keer als ze begint te snikken.
    "Ze zei het nooit, ze zei het godverdomme nooit."
    Ik trek haar op mijn schoot en aai sussend over haar haren terwijl ik een beetje heen en weer wieg.
    "Luister even goed naar me," fluister ik. "En denk er over na. Niet iedereen heeft het in zich om die woorden zo rechtuit uit te spreken. Sommigen uiten zich via muziek, anderen schrijven, nog anderen kroppen het op. Dat iemand niet zegt dat hij of zij van je houdt, betekent niet dat ze het niet doen," vervolg ik, nog steeds op fluistertoon.
    Het is misschien ietwat egoïstisch, maar ik hoop dat ze dit keer wel doorheeft wat ik zonder de exacte woorden probeer te zeggen.

Irial

Ik raak een beetje in een trance door Mary's stem, die gebroken wordt wanneer ze ophoudt met zingen. Een beetje in de war kijk ik om me heen, op zoek naar Kyle, tot ik mijn naam hoor.
    "Irial, Kyle. Kom eens?"
    Ik kijk nog net op tijd in de goede richting om te zien dat de leerkracht me wenkt. Ik doe maar wat van me gevraagd wordt, en kom naast Kyle te staan.
    Ik kijk naar Mr. Clevement en trek vragend een wenkbrauw op.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

"Luister even goed naar me. En denk er over na. Niet iedereen heeft het in zich om die woorden zo rechtuit uit te spreken. Sommigen uiten zich via muziek, anderen schrijven, nog anderen kroppen het op. Dat iemand niet zegt dat hij of zij van je houdt, betekent niet dat ze het niet doen."
    Ik snik even en veeg nog wat tranen weg. Miserabel kijk ik hem aan.
    "Maar er waren momenten dat ze het zei. Ze heeft het gezegd en..."
    Ik slik even en schud mijn hoofd.
    "D-dit gaat niet meer over haar, niet waar?" vraag ik met een bange stem.

Michael

"En dat ben jij wel? Want anders hoor ik graag wat je in gedachten had."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Helaas heb ik dat stukje van mezelf wel gehouden," grinnik ik. "Maar ik zal mijn best doen om iets te verzinnen."
    Ik geef haar een knipoog terwijl ik verder loop met de krukken. Deze tweede keer lijkt het me al een stuk beter af te gaan. Oefening baart kunst. Bij deze maar weer bewezen. Lachend kijk ik haar aan maar mijn uitdrukking veranderd al snel naar iets minder. Ik moet het gewoon weten, nu.
    "He-," Ik kuch zachtjes en herstel me snel. "Heb je enig idee waarom ik ben gesprongen? Gewoon, enig idee?"