• © Copyright Dracy
    58________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 22:04 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Met een brede lach op mijn gezicht volg ik haar de bus uit, en word al meteen achter haar aan getrokken. Ik sluit de deur achter me, en neem haar gezicht in mijn handen om haar passioneel te kussen. Mijn handen glijden langs haar hals en schouders, en doen haar jas uit, die ik ergens op de grond gooi, net als die van mezelf. Voorzichtig druk ik haar tegen de eerste muur die ik tegenkom, en laat mijn handen onder haar shirtje verdwijnen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Wat krijg jij nou? Zo warm is het hier nou toch niet?"
    Ik moet lachen als ze een hand op mijn voorhoofd legt. Nee, daar zal ze niet voelen hoe warm ik het heb.
    "Zo iets?"
    Ik knik en glimlach naar de leerkracht als ik een briesje voel. Het helpt... een beetje. Ik richt mijn blik terug op Mary.
    "Ik denk dat ik me het haardvuur iets te levendig voorstelde," antwoord ik stil.

    Irial

    "Dat zou wel fijn zijn. Ik wil er wel heen maar straks dan wil ik er niet weg. Snap je?"
    Ik doe de koffer dicht, doe het ding weer op slot, stop de sleutels weer in mijn achterzak zodat Kyle ze niet hoeft te zien en kijk hem dan aan om mijn schouders op te halen.
    "Dan blijven we daar toch?" zeg ik alsof ik het niet erg zou vinden. En ik zou het ook niet erg vinden, als hij ermee geholpen zou zijn. Ik neem de gitaren op en wenk Kyle weer mee naar het lokaal.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna

    Passioneel zoen ik hem terug terwijl ik geniet van zijn warme aanrakingen op mijn huid.
    "Mee naar boven," mompel ik zachtjes en ik druk hem bij zijn hand.
    Zo snel als ik kan begeleid ik hem naar boven en ik leg hem op mijn bed.
    "Hier wachten," fluister ik zachtjes terwijl ik nog een laatste kusje in zijn hals druk. Voor hij ook maar kan weigeren ben ik al in mijn kast en rommel ik wat tussen de lingerie. Grinnikend haal ik iets tevoorschijn en ik loop naar de bedkamer om me om te kleden. De opwinding raast nu al als een dolle door mijn lichaam. Grijnzend loop ik terug naar mijn slaapkamer en ik ga voor hem staan.
    "En?" vraag ik triomfantelijk. "Wat vind je? Het is een heerlijk stofje hoor."
    Ik schud met mijn kont en kijk hem uitdagend aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    Irial sluit de kofferbak en doet de auto op slot. "Dan blijven we daar toch?"
    Zegt hij dan.
    Ik kijk hem even met een licht opgetrokken wenkbrauw aan en schud snel mijn hoofd. Irial pakt de gitaren op en wenkt me mee te gaan.
    Ik volg hem mee. "Je bent echt lief."
    Zeg ik dan en kijk hem met een klein glimlachje aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mary

    "Ik denk dat ik me het haardvuur iets te levendig voorstelde."
    Grinnikend schud ik mijn hoofd.
    "Ik heb zo het gevoel dat ik niet verder wil vragen."
    Ik druk een kusje op zijn lippen en kijk hem glimlachend aan.
    "Al ben ik wel nieuwsgierig," fluister ik zacht.
    Ik knipoog even en neem zijn hand in de mijne zodat ik onze vingers kan verstrengelen. Met een verliefde zucht leun ik tegen hem aan.


    Jeremy

    "Mee naar boven."
    Braaf volg ik haar, en ik grijns wanneer ze me op het bed duwt.
    "Hier wachten."
    Ik kreun wanneer ze haar lippen in mijn hals zet en zet me half rechtop. Alsof ik nu zou willen gaan lopen.
    "En? Wat vind je? Het is een heerlijk stofje hoor."
    Ik slik even wanneer ik haar zie verschijnen, en neem haar met een idiote grijns in me op. Mijn blik glijdt even naar de opwinding die in mijn broek al duidelijk merkbaar is.
    "En het heeft zo zijn effecten, vrees ik."
    Geamuseerd kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "En het heeft zo zijn effecten, vrees ik."
    Ik grinnik even en klim bij hem op bed. Lachend duw ik hem omver en ik ga boven hem hangen.
    "Vind je het erg als ik daar gebruik van maak?" vraag ik met een kleine grijns.
    Mijn hand laat ik via zijn borst en buik over zijn erectie glijden en weer terug omhoog.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Vind je het erg als ik daar gebruik van maak?"
    Grijnzend laat ik mijn handen op haar heupen rusten.
    "Helemaal niet. Ga je gang, zou ik zeggen."
    Geamuseerd kijk ik haar aan, en ik houd even mijn adem in wanneer haar hand over mijn kruis glijdt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    Hij gaat weer zitten en excuseert zichzelf. Waarom doet hij dat toch steeds? Ik snap het wel, volgens mij zou ik niet eens zover komen met zo'n zware gips om mijn poot. Ik weet niet eens of ik overeind zou blijven. Al heeft Michael natuurlijk wel meer spieren.
    Demonstratief ga ik met een brede glimlach naast hem zitten. Onbewust iets dichter dan net.
    "Maar je lievelingseten? Wat is dat? En waarom natuurlijk. Ik wil overal een reden bij."
    Ik lach even. Hoewel het niet echt diep is, vind ik dit een van de leukste gesprekken die ik al gehad heb. Maar dat kan natuurlijk ook aan het gezelschap liggen.
    "Aardbeien," zeg ik resoluut. Ondertussen trek ik mijn benen op en ga in kleermakerszit zitten. Die pose neem ik altijd aan als ik moet nadenken over dit soort dingen. "Met chocoladesaus en slagroom. Ik weet niet precies waarom, ik ben gewoon een zoetebek. Hoewel, jouw pasta met kip en pesto zou ik ook elke dag naar binnen kunnen werken," zeg ik eerlijk. "En vanzelfsprekend kaats ik die vraag terug."

    Irial

    Kyle loopt gehoorzaam achter me aan.
    "Je bent echt lief."
    Ik glimlach, net als hij. Maar die glimlach verdwijnt al snel van mijn gezicht. Die plannen zouden wel eens in het water kunnen vallen.
    "Als je vader er geen probleem van maakt," zucht ik.
    Er moet toch iets zijn dat ik kan doen om die man ervan te overtuigen dat ik geen monster ben?

    Arion

    "Ik heb zo het gevoel dat ik niet verder wil vragen." Het kusje dat ze me geeft zorgt ervoor dat een stukje van de warmte terug komt. "Al ben ik wel nieuwsgierig."
    Ik schud mijn hoofd terwijl ze knipoogt. Haar hand glijdt in de mijne en bijna automatisch begin ik weer aan de ring om haar vinger te draaien.
    "Niet uitdagen," zeg ik zacht. "Nu even niet."
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd als teken dat ik het niet slecht bedoel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Niet uitdagen. Nu even niet."
    Ik voel dat ik rood word.
    "Oh, sorry, dat was niet de bedoeling."
    Ik druk een zacht kusje op zijn wang en kijk glimlachend naar de ring, die hij doet ronddraaien.
    "Weet je dat ik me nog steeds enorm vereerd voel? En gelukkig?" zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Helemaal niet. Ga je gang, zou ik zeggen."
    Met een grijns druk ik mijn lippen op de zijne. Passioneel zoen ik hem terwijl ik mijn kruis plagerig tegen de zijne duw. Mijn handen vinden al snel zijn broeksknoop die ik voorzichtig en langzaam openmaak. Ondertussen wrijf ik met mijn onderlichaam een beetje heen en weer terwijl ik mijn lippen naar zijn hals verplaats.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    "Als je vader er geen probleem van maakt." Zegt Irial dan.
    Ik kijk op.
    "Eh... " Ik priegel aan de gitaar wat een deuntje maakt.
    "Ik weet het niet." Zeg ik dan en ga nog eens met mijn vingers over de snaren.
    Ik speel een paar accorden die ik ooit had geleerd. Dan kijk ik weer naar Irial. "Misschien de waarheid zeggen, dat ik naar het graf van Victor ga mét jou?" Ik kijk hem aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jeremy

    Ik lik zacht over haar lippen en grijns tegen haar zachte lippen aan. Een kreun ontsnapt mijn mond wanneer ze met haar kruis tegen het mijne drukt en haar lippen in mijn hals zet. Ik til mijn heupen wat op, zodat ze makkelijker mijn broek uittrekt. Ik sta zo al op springen.
    "Donna," mompel ik zacht.
    Ik sluit kreunend mijn ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Aardbeien. Met chocoladesaus en slagroom. Ik weet niet precies waarom, ik ben gewoon een zoetebek. Hoewel, jouw pasta met kip en pesto zou ik ook elke dag naar binnen kunnen werken. En vanzelfsprekend kaats ik die vraag terug."
    Verbaasd kijk ik haar aan.
    "Heb ik jou mijn pasta met kip en pesto gegeven?" vraag ik lachend. "Toe maar. Je had het goed voor elkaar meisje."
    Lachend schud ik mijn hoofd en haal ik opnieuw mijn hand door mijn haren.
    "En dat is tevens ook mijn lievelingsgerecht. Uitleg hoeft denk ik niet. De pesto mengt perfect met de witte, gekruiden kip en de pasta maakt het af. Jouw beurt voor een vraag."
    Grijnzend kijk ik haar aan. Ik had het vanochtend niet gedacht maar het is echt gezellig met haar. Luchtig maar niet te.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    "Donna."
    Deze mompeling is voor mij alleen maar een bevestiging om zo nog even door te zetten. Ik wrijf iets harder terwijl ik zijn broek op half zeven laat hangen. Daar kijken we zo wel naar. Mijn handen glijden onder zijn shirt en ik verplaats mijn lippen weer naar zijn mond waar ik ze vol passie op de zijne druk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik wrijf mijn kruis zo goed mogelijk tegen het hare, en sluit kreunend mijn ogen wanneer ik haar lippen op de mijne voel. Ik laat mijn handen over haar rug glijden.
    "Mag ik je wel vragen om assistentie om dat ding uit te werken?" vraag ik grijnzend met een knik naar het setje dat ze aanheeft.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.