• © Copyright Dracy
    58________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson. .

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 22:04 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    dubbel

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 20:25 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Arion

    Mary staat op en gaat weer zitten. Ik trek een wenkbrauw op en kijk haar vragend aan als ze tegen me aan komt leunen. Ik wil net wat zeggen, maar een verschijnt een grijns op mijn gezicht als ik een idee krijg om haar op te beuren. Ik kijk achter me en maak een 'kappen' gebaar naar Irial, die zit te spelen. Ik mag hem niet maar ik trek er zowaar nog een vriendelijk gezicht bij. Ik maak Mary voorzichtig van me los en ga een elektrische gitaar halen die ik aansluit.
    Dan begin ik te spelen.
    "Hé, babe!" roep ik naar Mary terwijl ik aan de intro bezig ben.
    Met een brede grijns begin ik te zingen.

    Irial

    Plots kijkt Arion naar me en gebaart dat ik moet ophouden met spelen. Ik wil protesteren, tot ik de glimlach op zijn gezicht zie. Omdat ik nieuwsgierig ben naar wat hij van plan is, zet ik de gitaar naast me neer. Hij begint een liedje te spelen en als ik het deuntje herken, kijk ik lachend naar Kyle. Mijn blik kruist die van hem en mijn lach wordt nog groter.
    "You're the one that I want," zeg ik zonder geluid.

    Charlotte

    "Beide. Maar vooral jou."
    Ik lach even. Het is vreemd, hoe makkelijk lachen blijft in zijn buurt. Zonder dat ik me er bewust van ben, gaan er pretlichtjes in mijn ogen branden.
    "Ik maak maar een grapje, over die affectie," lach ik. "En dan blijk je trouwens even geluk te hebben, want ik ben niet moeilijk te overtuigen. Doorgaans dan. Als ik niet ergens mijn zinnen op gezet heb. Af en toe."
    Ik haal liefjes even mijn schouders op bij wijze van verontschuldiging omdat ik het veld steeds vernauw. Ik klak even met mijn tong als ik merk dat ik een droge mond heb en vis een flesje water op uit mijn tas waar ik een paar flinke slokken van neem. Dan bied ik het Michael aan.
    "Het spijt me, maar ik heb niks sterkers," grinnik ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Verward kijk ik op wanneer Irial stopt met spelen en Arion rechtstaat. Wanneer hij begint te spelen, moet ik spontaan lachen en voel dat ik rood word. Zittend dans ik mee op de muziek.
    "You'd better shape up, 'cause I need a man and my heart is set on you."
    Lachend sta ik recht en begin mee te zingen. Verliefd kijk ik hem aan en ik voel me helemaal warm worden.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 20:29 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Ik glimlach naar Irial als hij geluidloos naar me praat.
    Ik blaas hem een handkusje toe en kijk onschuldig naar hem.

    Hale Clevement

    Ik kijk naar Arion als hij begint te zingen.
    Ik laat ze nog maar even hun gang gaan. Ik vind het niet zo heel erg, ik ben in een goede bui vandaag.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna

    "Volgens mij heb ik er thuis nog een paar liggen in de koelkast..."
    Ik kan het niet laten om heel zachtjes te kreunen als ik zijn lippen in mijn hals voel.
    "Laten we dat dan maar bewaren voor thuis," fluister ik zachtjes.
    Met mijn handen pak ik zijn gezicht beet en druk ik een tedere kus op zijn zachte lippen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Laten we dat dan maar bewaren voor thuis."
    Ik grinnik zachtjes en wil net mijn lippen weer op de hare drukken, wanneer Arion en Mary beginnen te zingen. Ik zucht en kijk naar hen.
    "Een beetje cliche, vind je niet?" fluister ik tegen Donna.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    "Ik maak maar een grapje, over die affectie. En dan blijk je trouwens even geluk te hebben, want ik ben niet moeilijk te overtuigen. Doorgaans dan. Als ik niet ergens mijn zinnen op gezet heb. Af en toe. Het spijt me, maar ik heb niks sterkers."
    Met een nep-teleurgesteld gezicht neem ik het flesje water aan en zet het aan mijn mond. Nu pas merk ik hoe dorstig ik eigenlijk ben. Snel neem ik wat slokken waarna ik haar het flesje weer terug geef en mijn mond afveeg.
    "Bij gebrek aan beter is dit best goed," grinnik ik. "Al had ik van jou wel iets sterker verwacht rond zo'n tien uur 's ochtends. Dat val me dan wel weer tegen hoor."
    Lachend kijk ik haar aan en pak ik mijn krukken nogmaals.
    "En wat dacht je ervan? Manke poot is er weer klaar voor hoor."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donna

    "Een beetje cliche, vind je niet?"
    Even laat ik mijn ogen over het stel heen glijden.
    "Zij of het feit dat ik het wil bewaren voor thuis?" vraag ik met een klein lachje.
    "Als het dat laatste is dan wil ik er wel een oplossing voor zoeken."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Zij of het feit dat ik het wil bewaren voor thuis? Als het dat laatste is dan wil ik er wel een oplossing voor zoeken."
    "Zij," zeg ik zacht.
    "Elk ideetje dat in je opkomt om ons seksleven op te peppen is gewoon geweldig."
    Ik grinnik en druk een kus op haar wang.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Zij. Elk ideetje dat in je opkomt om ons seksleven op te peppen is gewoon geweldig."
    Ik sta op en buig me dan naar hem toe.
    "Zullen wij dan maar eens deze les verlaten omdat jij ploseling ziek wordt en dan eens een leuk avontuurtje beleven," fluister ik zachtjes in zijn oor.
    Voordat hij ook maar kan tegenwerken trek ik hem omhoog en neem ik hem mee de gang in. Nee, dit wordt de vierde keer vanochtend maar mijn libido is nog nooit zo hoog geweest en hij is het waard. Hij is het dubbel en dwars waard.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Zullen wij dan maar eens deze les verlaten omdat jij ploseling ziek wordt en dan eens een leuk avontuurtje beleven."
    Ik grinnik even en volg haar gedwee.
    "Prinses, je put me helemaal uit," geef ik toe wanneer we op de gang zijn.
    "Maar als het blijft werken, zie ik niet waarom we het niet kunnen doen."
    Ik grinnik even en druk mijn lippen op de hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "You'd better shape up, 'cause I need a man and my heart is set on you," zingt Mary.
    Ik zing lachend mijn stukje terwijl ze recht gaat staan. Verder spelend loop ik naar haar toe om tussen het zingen door een kusje van haar te stelen. Pas dan valt het me op dat de leerkracht er is.
    "Oh," zeg ik ietwat verbaasd. Hierdoor ben ik opgehouden met spelen. Ik glimlach verontschuldigend naar Mary en ga dan de gitaar terug zetten.

    Charlotte

    "Bij gebrek aan beter is dit best goed. Al had ik van jou wel iets sterker verwacht rond zo'n tien uur 's ochtends. Dat val me dan wel weer tegen hoor."
    Ik grinnik terwijl ik de dop weer op het flesje draai en het terug in mijn tas stop. Als ik weer opkijk, heeft Michael zijn krukken vast.
    "En wat dacht je ervan? Manke poot is er weer klaar voor hoor."
    Ik lach even en kom langzaam overeind. Geduldig wacht ik tot hij ook recht staat en hang mijn tas over mijn schouder.
    "Nou, de laatste keer dat ik gedronken heb, liep ik jou knal omver in het park en ik ben trouwens niet helemaal zeker of ik toen een shirt aan had, dus daar let ik een beetje mee op," lach ik. Ik rol even met mijn ogen om mijn eigen gedrag van dit weekend. Nee, zo ladderzat drink ik me niet meer. "En als je dan toch een bijnaam moet, vind ik Hercules nog steeds beter bij je passen."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Vrolijk dans en zing ik met hem mee.
    "Oh."
    Ik volg zijn blik en stop meteen met zingen. Ik weet niet hoe snel ik ga zitten, en voel dat ik helemaal rood ben. Over genant gesproken.
    Mijn blik is op de grond gericht en mijn handen liggen in mijn schoot. Nerveus tik ik wat met mijn voet, en ik voel mijn hart in mijn keel kloppen, klaar voor een preek.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Prinses, je put me helemaal uit. Maar als het blijft werken, zie ik niet waarom we het niet kunnen doen."
    Lachend zoen ik hem passioneel terug.
    "Hmm," fluister ik zachtjes.
    "En waar zat je aan te denken."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hale Clevement

    "Ga gerust verder." Lach ik naar Arion en Mary.
    Ik zag Donna en een nieuwe jongen, wiens naam ik nog niet weet, opstaan en de klas verlaten.
    Ik sta op en ga achter ze aan, op de gang kom ik ze tegen.
    "Donna." Zeg ik en kijk bijde aan.
    "Geldige reden?" Vraag ik dan.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 21:05 ]


    Ich liebe dich 27.12.23