• Het verhaal:
    Het is het jaar 2143. In de vampierwereld is de Volturi nog steeds aan de macht maar nog geen twintig kilometer verder zit in San Giovanni een clan nog groter en ontzagwekkendere clan als zij. Na enkele eeuwen durven zij eindelijk hun greep naar macht te doen en de Volturi aan te vechten. In het begin was de strijd nog onzichtbaar voor onpartijdige vampiers maar nu zijn ook zij aan de beurt om een kant te kiezen. De provincie Pisa verandert in een bovennatuurlijk slachtveld. Worden er vriendschappen gesloten? Ontstaan er liefdes? En kan je je oude vrienden nog vertrouwen?

Regels
    - Je mag niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    - Houdt het realistisch
    - Bij OOC praat je tussn haakjes
    - Alleen de Cullens en de Denali’s zijn vegetarisch
    - Er wordt niet in je eigen stad gejaagd
    - 16+ toegestaan
    - Er zijn geen twee dezelfde gaves
    - Je hebt altijd maar een gave en die maakt je niet onverslaanbaar
    - Als je een bestaand personage hebt heeft hij alleen een gave als het in het boek ook zo is
    - Er zijn geen weerwolven
    - Maximaal 3 personen
    - Partners in het boek zijn dat ook hier
    - Houdt de aantallen gelijk tussen Volturi-aanhangers en San Giovanni leden
    - Meldt het als je langer als twee dagen afwezig bent anders mag je personage door iedereen gedood worden.
    -Naamsverandering doorgeven

Volturi:
    Nahuel - Candybear
    Valentijn Emilio Scagliotti - TheRumIsGone
    Jane - iMacbook
    Sake - MangaXD
    Angelique Madeline Valois - Leannan
    Alexander (Alex) Miraz - HurtedHeart

San Giovanni:
    Jona - CandyBear
    Elena - Brennanzer
    Ace - myMOMENTS
    May Violet Grey - HurtedHeart
    Callum - CandyBear
    Alice Cullen - TheRumIsGone

Begint onpartijdig:
    Manora-MangaXD [gaat over naar San Giovanni]
    Renesmee - Martha1Dx [wordt Volturi]
    Bella - TheRumIsGone [gaat naar de Volturi om Renesmee terug te halen]

Ik heb de personen uit de boeken die nog niet gespeeld worden hier niet bijstaan maar je mag ze altijd nog invullen in het rollentopic. Zo is het overzichterlijker.

Meedoen mag en kan altijd

[ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:11 ]

Remember to be ridiculous.

Valentijn Emilio Scagotti

'Wel, eh... Veel plezier dan maar' Zei ze met een kleine glimlach, 'Je kan nog mee' Zeg ik grijnzend, maar aan de manier waarop ze twijfelde wilde ze waarschijnlijk niet.

Don't be like the rest of them, darling

[Ik schrijf nog niet vanuit Jasper totdat ik erbij sta, op het lijstje]

Renesmee Carlie Cullen
    Het gekrijs. Het gekrijs. Ik probeerde het te negeren, maar het nam ijn hele gedachtes over. Waarom ik?
    "WIE BEN JE!?" wist ik uit te schreeuwen. "Wat moet je van me?!"
    En eindelijk kreeg ik mijn antwoord. Waarom het in het begin zo'n raar geruis was. Wie dat vreselijke geluid maakte. Wie mij volgde. Maar ik herkende hem niet, ookal had ik hem waarschijnelijk al eerder gezien.
    Het was een gedaante in een zwarte mantel.

Never let the fear of striking out keep you from playing the game~.

Angelique Madeline Valois

Mijn ogen lichtten een beetje op bij het horen van zijn voorstel.
    Meegaan?
    Voorzichtig knikte ik en liet mijn benen weer op de grond zakken zodat ik mijn schoenen weer aan kon doen.
    "Ben je zeker dat je me mee wilt?" Het kwam er half lachend uit terwijl ik recht stond en het kleine podium afliep. "Je kan nu nog terug krabbelen."

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

[Kan May misschien iemand tegenkomen van de volturi? Zij is zelf San Giovanni maar dat is lekker drama :)]

I'm finally back, Finally after a Year break

Valentijn Emileo Scagotti

'Hmm.. Waarschijnlijk kan ik nu al niet meer terug' Zeg ik grijnzend, terwijl ik tegen de muur leun, ik zou graag weer naar buiten gaan, maar dan moesten we wel eerst door het plein heen, en uit de zon blijven.

[Waht is is dat Alex bij Renesmee stuurt hij ultrasonisch geluid? Want Alex heeft degave om gekrijs of irritant of zelfs doofmakend geluid op iemand af te sturen.]

"Nee," Lachte ik plots erg opgewekt. "Er is geen weg meer terug."
    Ik sleurde hem bij zijn hand de kamer mee uit en wierp nog snel een blik over mijn schouder om hem aan te kijken voordat ik hem op de gang los liet.
    "Eh," Aarzelde ik. "Welke kant is het?"

[Misschien kan May wel met Angelique en Valentijn meeten?]

[O echt? Niet eens naar gekeken, ^-^. Zou wel handig zijn. Want mijn idee was om Renesmee door de Volturi ontvoerd te laten worden wanneer ze alleen thuis is. Zou je dat willen doen? Dank u]

Never let the fear of striking out keep you from playing the game~.

'Die kant' zeg ik wijzend waarna ik haar door de gangen loots tot we bij een grote deur komen, tot mijn verbazing zat die niet opslot en liep ik naar buiten.

De heldere lucht was ik even niet meer gewend waardoor ik automatisch mijn ogen een beetje sloot.
    "Wauw," Lachte ik opgewonden. "Het is zelfs helderder dan ik me kan herinneren."
    Verschillende geuren drongen mijn neusgaten binnen, waaronder de geur van mensen en bloed, waardoor het vuur in mijn keel hoog oplaaide en mijn ogen zwarter als anders werden.

May Violet Grey
    Ik zeul de 3 jongens mee en zie Volterra in de verte. Dan maak ikhun toch verdacht. Ik kijk naar de grote boom van ongeveer 3 keer mijn breedte en til hem met gemak op en graaf een gat waar ik de jongens ingooi en de boom weer op neerzet. Ik loop nog ven verder door het bos en doe mijn capuchon op zodat de zon niet mijn gezicht streelt. Misschien even op jacht naar volturi gastjes?
    [Jep is goed laat Angelique en Valentijn haar maar vinden :)]

'Niet aan denken' Zeg ik als ik merk dat ze ineens de geur van bloed binnekrijgt en haar ogen zwart worden, 'Kom' Zeg ik waarna ik haar langs de zeikanten van de gebouwen het plein af loots, in de schaduw vielen we minder op, al waren er nog mensen die constant naar ons keken.

Beschaamd sloeg ik mijn ogen neer en was dankbaar dat hij me weg loodste.
    "Sorry," Mompelde ik tegen de grond. "Het is alleen al een tijdje geleden dat.."
    Ik maakte mijn zin niet af aangezien ik een geur oppikte die me de kriebels gaf.
    Alsof ik een voorgevoel kreeg dat er slechte dingen op punt stonden te gebeuren.
    Mijn lichaam spande zich een beetje op. "Valentijn...Ik denk dat we bezoek hebben van iemand die niet tot de Volturi behoort."

Alexander Miraz
    Aro had me alles uitgelegd wat ik moet doen en met deze klus zou ik mijn zwarte mantel voor altijd behouwen. Ik zou de rang onder Alec en Jane krijgen waar ik blij mee was. Ik stuurde mijn golven op haar af en ik zag tranen bij haar in de ogen komen. Mijn ogen waren bloedrood van het bloed dus ik kon tegen haar koppende zo makkelijk vernietigen hartje. "WIE BEN JE!?" wist ze uit te schreeuwen. "Wat moet je van me?!" Ik grijnsde nog breder maar stopte het geluid en sprong uit de bomen. Ik liep op haar af zodat mijn mantel met. De wind meeging. Aro had het prachtig bedacht als we Renesmee zouden hebben zouden Bella en Edward ook krijgen. Misschien zelfs op het einde nog Alice. Ik greep haar bij pols vast en sisde even toen ik haar warmte voelde. 'Jij gaat mee.' Het was geen vraag maar een mededeling.

'Volgens mij ook' Zeg ik waarna ik beter luister, ik loop een stuk verder en zie inderdaad een meisje staan, ik hoor geen kloppend hart dus het is duidelijk dat ze een vampier is.