• Het verhaal:
    Het is het jaar 2143. In de vampierwereld is de Volturi nog steeds aan de macht maar nog geen twintig kilometer verder zit in San Giovanni een clan nog groter en ontzagwekkendere clan als zij. Na enkele eeuwen durven zij eindelijk hun greep naar macht te doen en de Volturi aan te vechten. In het begin was de strijd nog onzichtbaar voor onpartijdige vampiers maar nu zijn ook zij aan de beurt om een kant te kiezen. De provincie Pisa verandert in een bovennatuurlijk slachtveld. Worden er vriendschappen gesloten? Ontstaan er liefdes? En kan je je oude vrienden nog vertrouwen?



    Regels
    - Je mag niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    - Houdt het realistisch
    - Bij OOC praat je tussn haakjes
    - Alleen de Cullens en de Denali’s zijn vegetarisch
    - Er wordt niet in je eigen stad gejaagd
    - 16+ toegestaan
    - Er zijn geen twee dezelfde gaves
    - Je hebt altijd maar een gave en die maakt je niet onverslaanbaar
    - Als je een bestaand personage hebt heeft hij alleen een gave als het in het boek ook zo is
    - Er zijn geen weerwolven
    - Maximaal 3 personen
    - Partners in het boek zijn dat ook hier
    - Houdt de aantallen gelijk tussen Volturi-aanhangers en San Giovanni leden
    - Meldt het als je langer als twee dagen afwezig bent anders mag je personage door iedereen gedood worden.
    -Naamsverandering doorgeven


    Volturi:
    Nahuel - Candybear
    Valentijn Emilio Scagliotti - TheRumIsGone
    Jane - iMacbook
    Sake - MangaXD
    Angelique Madeline Valois - Leannan
    Alexander (Alex) Miraz - HurtedHeart




    San Giovanni:
    Jona - CandyBear
    Elena - Brennanzer
    Ace - myMOMENTS
    May Violet Grey - HurtedHeart
    Callum - CandyBear
    Alice Cullen - TheRumIsGone


    Begint onpartijdig:
    Manora-MangaXD [gaat over naar San Giovanni]
    Renesmee - Martha1Dx [wordt Volturi]
    Bella - TheRumIsGone [gaat naar de Volturi om Renesmee terug te halen]



    Ik heb de personen uit de boeken die nog niet gespeeld worden hier niet bijstaan maar je mag ze altijd nog invullen in het rollentopic. Zo is het overzichterlijker.

    Meedoen mag en kan altijd

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:11 ]


    Remember to be ridiculous.

    [Ik ga straks bij mijn tante, weet niet om welk uur ik terug ga zijn. Tot vanavond waarschijnlijk.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Angelique Madeline Valois

    Onbewust sloeg ik de arm die om me heen geslagen was van me af en deed nog een stap naar voor.
    "Ik ben hier niet voor die fucking eer!" Snauwde ik weer en voelde hoe ik stond te trillen van woede. "Ik ben hier ook niet om Aro te plezieren met een gave, maar voor een belofte van iemand die me dicht bij het hart ligt."
    Razendsnel draaide ik me om naar Nahuel zodat ik niet hoefde te zien hoe ze haar kalmte kon bewaren terwijl ik net één of andere gestoorde gek was.
    Mijn ademhaling was zwaar geworden van al het geroep en ik zocht enige troost bij Nahuel omdat ik wist dat hij me kon kalmeren.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    {Kan ik iets doen met Valentijn bij dat gevecht ding? XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    [ik ga frans leren schatjes. byeee]


    Never let the fear of striking out keep you from playing the game~.

    { Nhee.. meer haat aan frans Ik ga zo bella aanmaken ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Je kan altijd proberen om May weg te jagen of Angelique te kalmeren aangezien ze momenteel erg razend is. :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    May Violet Grey
    "Ik ben hier niet voor die fucking eer! Ik ben hier ook niet om Aro te plezieren met een gave, maar voor een belofte van iemand die me dicht bij het hart ligt." Ze draaide zich om, maar ik begreep ook wel. Ik keek haar medelevend aan ookal zag ze het niet. 'Maar waarom vertrek je dan niet samen met hem?' Mijn stem had nu iets meer Sympathie. Ik begreep haar opzich wel. Ik was zo op zich helemaal niet, maar gelukkig kon ik ook aardig zijn of bezorgt.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Valentijn Emilio Scagotti

    'Niet iedereen die een kant kiest kiest doorvoor voor zijn plezier, iedereen heeft zo zijn eigen redenen en niet iedereen kan kiezen.' Zeg ik tegen het meisje terwijl ik zie hoe Nahuel probeert Angelique te troosten.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 17:28 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ace
    "Goed." zuchtte ik. "Bedankt voor de nieuwe ervaring, Alice. Ik beloof je dat ik er eens over na zal denken, maar nu ga ik wel weer terug. Elena moet ook al terug zijn van jagen."
    ik begon spontaan te grijnzen, toen ik aan haar dacht. Elena!
    Ik was helemaal weg van haar. En zij van mij?
    Dat wist ik eigenlijk niet goed, misschien...
    Onzin! Waarom zou ze me anders veranderd hebben? Ik moest echt ophouden met die vreemde gedachten!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Angelique Madeline Valois

    Mijn adem stokte even in mijn keel terwijl ik een blik over mijn schouder wierp.
    "Ik kan niet met hem vertrekken." Zei ik rustig.
    Al de woede die eerder in mijn lichaam had gezeten was weg en de woede had plaatsgemaakt voor een leegte waarvan ik het gevoel had dat ik hem amper nog kon vullen.
    "Hij is er niet meer."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Alice Cullen

    'Is goed' Zeg ik grijnzend waarna ik zelf ook terug loop, ik was hier nu ongeveer twee dagen en had weinig mensen ontmoet of zelfs maar gezien.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 17:35 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ace
    Ik liep grijnzend weg en ging het ondergrondse gangencomplex binnen. Ik ging naar Elena's kamer en naar de gemeenschappelijke ruimte, maar ze was nergens te vinden. Ik begon maar wat door de gangen te dwalen, hopend haar tegen het lijf te lopen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik ga eventjes eten]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    May Violet Grey
    "Ik kan niet met hem vertrekken." Ze was nu een stuk kalmer dan net. Haar stem klonk hol en leeg. Net als haar blik en haar ogen. "Hij is er niet meer." Ik vond het eigelijk zo zielig en ik wou haar troosten door haar geruststellend overvhaar rug te wrijven met een knuffel. 'Als ik mag vragen. Hoe komt het dat hij er niet meer is.' Mijn ogen stonden medelevend en ik beet op de binnekant van mijn wang.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Terug. Sjeeeeeeez Frans is echt boring -.- Kan iemand evetjes iets schrijven met Renesmee? Of zal ik een andere rol invullen?]


    Never let the fear of striking out keep you from playing the game~.