• Het verhaal:
    Het is het jaar 2143. In de vampierwereld is de Volturi nog steeds aan de macht maar nog geen twintig kilometer verder zit in San Giovanni een clan nog groter en ontzagwekkendere clan als zij. Na enkele eeuwen durven zij eindelijk hun greep naar macht te doen en de Volturi aan te vechten. In het begin was de strijd nog onzichtbaar voor onpartijdige vampiers maar nu zijn ook zij aan de beurt om een kant te kiezen. De provincie Pisa verandert in een bovennatuurlijk slachtveld. Worden er vriendschappen gesloten? Ontstaan er liefdes? En kan je je oude vrienden nog vertrouwen?

Regels
    - Je mag niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    - Houdt het realistisch
    - Bij OOC praat je tussn haakjes
    - Alleen de Cullens en de Denali’s zijn vegetarisch
    - Er wordt niet in je eigen stad gejaagd
    - 16+ toegestaan
    - Er zijn geen twee dezelfde gaves
    - Je hebt altijd maar een gave en die maakt je niet onverslaanbaar
    - Als je een bestaand personage hebt heeft hij alleen een gave als het in het boek ook zo is
    - Er zijn geen weerwolven
    - Maximaal 3 personen
    - Partners in het boek zijn dat ook hier
    - Houdt de aantallen gelijk tussen Volturi-aanhangers en San Giovanni leden
    - Meldt het als je langer als twee dagen afwezig bent anders mag je personage door iedereen gedood worden.
    -Naamsverandering doorgeven

Volturi:
    Nahuel - Candybear
    Valentijn Emilio Scagliotti - TheRumIsGone
    Jane - iMacbook
    Sake - MangaXD
    Angelique Madeline Valois - Leannan
    Alexander (Alex) Miraz - HurtedHeart

San Giovanni:
    Jona - CandyBear
    Elena - Brennanzer
    Ace - myMOMENTS
    May Violet Grey - HurtedHeart
    Callum - CandyBear
    Alice Cullen - TheRumIsGone

Begint onpartijdig:
    Manora-MangaXD [gaat over naar San Giovanni]
    Renesmee - Martha1Dx [wordt Volturi]
    Bella - TheRumIsGone [gaat naar de Volturi om Renesmee terug te halen]

Ik heb de personen uit de boeken die nog niet gespeeld worden hier niet bijstaan maar je mag ze altijd nog invullen in het rollentopic. Zo is het overzichterlijker.

Meedoen mag en kan altijd

[ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:11 ]

Remember to be ridiculous.

Nahuel
    Ik voel dat Angelique iets kameert en ik bekijk het andere meisje. Ik ben nog niemand tegen gekomen die er evenoud als mij uitziet. 'Hoe heet je eigenlijk?' Vraag ik.

[ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:57 ]

[Waarom zou Angelique haar proberen aan te vllen als May haar vriendjes moordenaar heeft vermoord?]

I'm finally back, Finally after a Year break

[Ik kan even niet meer volgen :') Ze had het toch niet gedaan? Of wel?]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

[ze wou de gast zelf vermoorden?]

[May heeft de moordenaar van Angelique haar vriend vermoord]

I'm finally back, Finally after a Year break

[ik reageer soms een beetje laat want ik maak intussen een werkstuk over de hersenen.]

[Thank god dat Renesmee nu bij de Volturi is, lol. Ik snap er ook niets meer vam xD]

Never let the fear of striking out keep you from playing the game~.

[kleine miscommunicatie, ik pas mijn stuk aan.]

Angelique Madeline Valois

Ik draaide me om naar de vrouw en keek haar aan met iets dat misschien wel op dankbaarheid leek.
    "Bedankt" Was het enige wat ik zei en streek een bruine krul achteruit terwijl ik voelde hoe ik me ontspande.
    "Misschien hoeven we geen vijanden te zijn?" Vroeg ik met een blik op Valentijn en Nahuel. "Of tenminste nog niet, tot de oorlog uit breekt?"

Nahuel
    'Ik ben niet gekomen om vijanden te maken,' zeg ik. 'Maar de oorlog is al begonnen,' voeg ik toe. 'Vanaf het moment dat die Volturi wacht werd vermoord.'

Angelique Madeline Valois

"Maar ze hebben ons nog niet opgeroepen om te vechten." Speelde ik in op Nahuel. "Al heb ik het gevoel dat dat niet meer zo lang zal duren."
    Bedenkelijk tuitte ik mijn lippen en bekeek de vrouw weer aan.
    "Misschien kunnen we elkaar voor deze keer met rust laten?" Stelde ik voor. "Om mijn dankbaarheid te tonen voor het vermoorden van die Aziaat."

Nahuel
    Ik kijk het meisje aan. 'Ik ben hier niet gekomen omdat ik jouw clan haat,' zeg ik. 'Jij hebt mij niets gedaan en de enige reden waarom ik me in deze strijd meng is omdat ik niet weet wat jouw clan zal doen met mijn halfzussen. Zolang jij ons niets doet zie ik verder geen reden om jou iets aan te doen.'

[Moeten we niet verder op het andere topic? Just wondering...]

Renesmee Carlie Cullen
    Wanneer ik bij de deur kwam stond er al een enorme grote vampier voor me. Zijn mantel was net iets zwarter dan de andere, maar toch lang niet zo zwart als die van Aro. Die grote, hoe heette hij ookal weer.. Die was er toen op het veld ook.. Felix! Die ene met geen gave, maar gewoon sterk was.
    "Hoi Felix," zei ik met mijn sopranen stem, terwijl ik mijn hand op de zijne legde. Ik liet hem vrolijk, blije en schattige gedachtes zien. Maar natuurlijk was hij Volturi getrained, iemand die nergens om gaf. Hij tilde me op en gooide mij over zijn schouder. Ik begon wild te spartelen en hopeloos op zijn rug te slaan, en te krijsen natuurlijk. Maar meteen werden mijn oren gevult met dat andere vreselijke geluid, door die andere irritante jongen. De anderen leken het niet te deren. Waren zij het gewend? Of was ik de enige die het hoorde? Ik stopte in iedergeval met spartelen en mompelde: "Jaja, ik snap het. Ik zal braaf zijn" zodat het irritante geluid stopte. Felix legde me weer terug op de tafel, maar ik ging rechtop zitten.
    "Wat moet je van me, Aro?"

Never let the fear of striking out keep you from playing the game~.

[pas als deze vol is en dat is bijna]

[Pas als deze vol is :)]

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt