• Yes! –Voor diegenen die niet weten wie Silbermond is; een Duitse pop/rock band -. Ik was samen met een vriendin van me en ik was zo ontzettend blij toen ik hoorde dat ze naar Nederland kwamen, omdat ik al meer als 6 jaar naar hun muziek luister maar nooit de kans gekregen heb ze live te zien.
    Ze kwamen in de melkweg in de kleine zaal (NL), voor het eerst ook in Nederland en normaal gesproken lukt het ze hele arena’s uit te verkopen in Duitsland dus het was wel heel speciaal dat ze nu dus in zo’n kleine club speelde.
    ’s Middags toen we daar aankwamen zagen we een paar mensen buiten staan en toen zag ik dus dat de zangeres van die band ook buiten stond en we wilden eigenlijk ‘hallo’ gaan zeggen maar ik durfde niet :Y) –watje-. Uiteindelijk zijn we toch maar op haar afgelopen en ze was vet enthousiast en lief toen we vroegen of we een foto met haar mochten. Ze vroeg ons waar we vandaan kwamen en of we die avond ook naar het concert kwamen en weet ik veel wat allemaal. Ze was zo ontzettend relaxed en gezellig. De hele tijd lachen en vrolijk doen enzo, en het was ook gewoon echt gemeend. Ze was gewoon super lief :3. Ze vroeg ons ook naar een paar woorden en hoe je die in het Nederlands uitspreekt. – uiteindelijk heeft ze ’s avonds nog een heel stuk Nederlands voorgelezen waarin ze zich zelf voorstelden en daar kwamen enkele woorden van die middag in voor, haha (pirate)-
    ’s Avonds was het helemaal geniaal. Het concert was echt heel erg gaaf en ze waren ontzettend goed live. Op een gegeven moment ging ze ook stagediven om ‘hoi’ te zeggen tegen de soundmeneer, dat was ook echt hilarisch :3.

    Dus, wie van jullie is er eigenlijk nog meer naar Silbermond geweest (in Nederland of België )? Aangezien ik weet dat er hier wel een paar mensen op Quizlet zijn die die muziek ook luisteren en leuk vinden.


    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 13:38 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Woo, dat is echt wel heel leuk als je ze zomaar tegenkomt op straat.
    Dat had ik ook bijna, denk ik. Als ik iets later was geweest. Oh jezus, dan was ik op die waterfiets gesprongen(:


    Food.

    Scharry schreef:
    Woo, dat is echt wel heel leuk als je ze zomaar tegenkomt op straat.
    Dat had ik ook bijna, denk ik. Als ik iets later was geweest. Oh jezus, dan was ik op die waterfiets gesprongen(:
    Ja, ik had echt onwijs veel geluk. Ik had gewoon verwacht dat ik 's avonds naar dat concert zou gaan kijken and that's it. Nee ze stond zeg maar buiten de venue met haar crew te kletsen. En die bandleden liepen ook gewoon door de stad, omdat toch niemand ze herkent hier in Nederland :3.


    Wie du mir, so ich dir.

    Zij lijkt best op Anette Olzon.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Zij lijkt best op Anette Olzon.
    Hmm, ja.. een beetje. Maar ik denk dat dat vooral door de zwarte haren komt en het feit dat ze beide ukkies zijn (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Ze zingt goed


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.