• Het verhaal:
    Het is het jaar 2143. In de vampierwereld is de Volturi nog steeds aan de macht maar nog geen twintig kilometer verder zit in San Giovanni een clan nog groter en ontzagwekkendere clan als zij. Na enkele eeuwen durven zij eindelijk hun greep naar macht te doen en de Volturi aan te vechten. In het begin was de strijd nog onzichtbaar voor onpartijdige vampiers maar nu zijn ook zij aan de beurt om een kant te kiezen. De provincie Pisa verandert in een bovennatuurlijk slachtveld. Worden er vriendschappen gesloten? Ontstaan er liefdes? En kan je je oude vrienden nog vertrouwen?



    Regels
    - Je mag niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    - Houdt het realistisch
    - Bij OOC praat je tussn haakjes
    - Alleen de Cullens en de Denali’s zijn vegetarisch
    - Er wordt niet in je eigen stad gejaagd
    - 16+ toegestaan
    - Er zijn geen twee dezelfde gaves
    - Je hebt altijd maar een gave en die maakt je niet onverslaanbaar
    - Als je een bestaand personage hebt heeft hij alleen een gave als het in het boek ook zo is
    - Er zijn geen weerwolven
    - Maximaal 3 personen
    - Partners in het boek zijn dat ook hier
    - Houdt de aantallen gelijk tussen Volturi-aanhangers en San Giovanni leden
    - Meldt het als je langer als twee dagen afwezig bent anders mag je personage door iedereen gedood worden.
    -Naamsverandering doorgeven


    Volturi:
    Nahuel - Candybear
    Valentijn Emilio Scagliotti - TheRumIsGone
    Jane - iMacbook
    Sake - MangaXD
    Angelique Madeline Valois - Leannan
    Alexander (Alex) Miraz - HurtedHeart




    San Giovanni:
    Jona - CandyBear
    Elena - Brennanzer
    Ace - myMOMENTS
    May Violet Grey - HurtedHeart
    Callum - CandyBear
    Alice Cullen - TheRumIsGone


    Begint onpartijdig:
    Manora-MangaXD [gaat over naar San Giovanni]
    Renesmee - Martha1Dx [wordt Volturi]
    Bella - TheRumIsGone [gaat naar de Volturi om Renesmee terug te halen]



    Ik heb de personen uit de boeken die nog niet gespeeld worden hier niet bijstaan maar je mag ze altijd nog invullen in het rollentopic. Zo is het overzichterlijker.

    Meedoen mag en kan altijd

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:11 ]


    Remember to be ridiculous.

    Valentijn Emilio Scagotti

    'Vreemd' Hoor ik Nahuel mompelen 'Ze kan geen exact dezelfde gave als Bella hebben.' Vervolgd hij, waarschijnlijk dacht hij hetzelfde als ik, 'Zoizo een beschermende gave' concludeer ik waarna ik mijn blik weer naar het meisje laat gaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexander Mirez
    Mijn hoofd kreeg allerlei gedachte binnen blijkbaar van haar waardoor ik haar het gekrijs gaf. Ze werd bewusteloos en ik gooide haar over mijn schouder en begon te rennen richting Volterra. Ik had geen zin in een vliegtuig en besloot te water te gaan. Ik hou haar hoofd boven water en zwem zo snel als ik kan. Voor ze wakker zou worden. Een vissersbootje stopte verschrikt bij ons. 'Drenkelingen?' Ik knikte en hij trok me aan boord. Mijn ogen waren alweer een beetje wazig geworden en ik dronk hem in een paar seconde leeg en gooide zijn lijk in het water. Ik pakte het stuur en reed richting Italië. Ik kende de zeeën ik was een zeeman van vroeger. Kapitein nog wel. Tot die Layla kwam. Ik rilde even. Nog even en we bij de Italiaanse kust.

    May Violet Grey
    Ik voel dingen op me afko maar mijn schild houd het gemakkelijk tegen. Nou eerder voor nu. 'Niet van hier zeker.' Zei ze toen het meisje voor me stond. Haar stem was emotieloos. 'Nee niet van hier maar ik kom deze stad bewonderen.' Zeg ik sarcastisch. Ik hield haar goed in de gaten net als die jongen. Het waren Volturi overduidelijk. Zij hadden Zwarte en grijze mantels en wij Witte en als je een hogere rang had met goud kleurig draad. Mijn witte mantel wuifde ook sierlijk mee in de wind. Ik was niet bang voor de volturi. Ik zou die hele Clan aankunnen als ik het wou. Ik zou ze allemaal bewustoos kunnen maken in een kleine seconde. In mijn ooghoek zie ik er een jongen bijkomen. Hij had een kloppend hart en bloed maar hij voelde anders dan ons of mensen. Door mijn instinct sisde ik zachtjes maar ik beet op mijn tong om mezelf te kalmeren.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 15:34 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik bedoelde de angst van Jane niet die van Jona.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Nahuel
    'Ja,' zeg ik. 'Ze beschermt zic voor aanvallen in haar geest maar dat kan in principe niet omdat Bella die gave ook al heeft.'
    Ik kijk even naar het meisje. 'En volgens mij ook geen nomade, die dragen kleding die minder is gericht op het niet opvallen.'
    Ik weet dat het meisje ons kan horen maar het interesseert me eigenlijk helemaal niets.


    Remember to be ridiculous.

    Valentijn Emilio Scagotti

    'Waar kom je wel vandaan dan?' Vraag ik haar, ik was er niet op gericht om iemand te vermoorden of zelfs maar aan te vallen of ruzie te maken, ik was nogsteeds enigsins onpartijdig, 'Handig voor somige krachten, maar nuteloos voor andere' Zei ik daarna weer tegen Nahuel.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 15:37 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Nahuel
    'Een witte cape hé?' Vraag ik het meisje. 'Waarschijnlijk een clan. Laat me eens raden. De enige grote clan hier in de buurt is de San Giovanniclan.'


    Remember to be ridiculous.

    Angelique Madeline Valois

    Instinctief maakte ik me wat breder toen ik merkte dat ze naar Nahuel keek.
    Ze had door dat er iets speciaal aan hem was en dat kon eventueel in zijn eigen nadeel spelen.
    "Stad bewonderen, Yeah right." Mijn vrolijkheid was niet meer te bespeuren, het had plaatsgemaakt voor een kille blik en een dreigende ondertoon in mijn stem. "We zijn nog altijd in de meerderheid, dus haal niet in je hoofdje."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Elena
    Ik grinnikte even en liep toen samen met Jona en het "lijk" van de jongen naar de noord-kant. We waren er zoals te verwachten erg snel en ik deed de deur open. Het was een simpele kamer met een bed in. Genoeg dus om een vampier-in-wording te leggen tot de transformatie compleet is.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jona
    Ik gooi het lichaam van de jongen op het bed. 'Ik denk dat ik het fijn vindt als ik hem bij zijn naam kan noemen,' zeg ik. 'Heeft hij geen paspoort bij?' Vraag ik.
    Ik doe zijn jas uit en begin in de zakken te voelen. 'Nee dus.'


    Remember to be ridiculous.

    Elena
    Ik zag een portemonee in de achterzak van zijn broek zitten. Ik haalde hem eruit en zocht naar zijn paspoort.
    'Gevonden,' zei ik, 'hier staat dat hij Callum La Rossa heet.'


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jona
    'Dus onze nieuwste aanwinst heet Callum.'
    Ik kijk trots naar de jongen. Elke clan zou een moord doen voor een gave als hij. Ik had wel een paar Aro trekjes. Ik ben dol op zeldzame gaven. Hij vindt mijn gave mooi en had me graag aan boord willen trekken alleen Caius haat me. 'Ace zal wel blij zijn met wat versterking aan het mannelijke front.'


    Remember to be ridiculous.

    May Violet Grey
    'Waar kom je wel vandaan dan?' Hij klonk normaal dus ik besloot er toch antwoord op te geven. 'Mijn nationaliteit was Canada.' Zeg Ik terwijl ik even naar hem kijk. 'Een witte cape hé? Waarschijnlijk een clan. Laat me eens raden. De enige grote clan hier in de buurt is de San Giovanniclan.' Ik voelde hoe hij het uitspraak wat me liet grommen. Hij was half mens waardoor ik gewoon energie van hem kon aftappen maar zolang het niet nodig was zal ik mijn gave niet gebruiken. Het meisje voor de half vampier gokte ik dan maakte zich breder. "Stad bewonderen, Yeah right." Ze had opeens een kille blik en een dreigende ondertoon. "We zijn nog altijd in de meerderheid, dus haal niet in je hoofdje." Nu rolt er een minachtend lachje of mijn lippen. Dat mocht ze willen. Ze waren met meer maar dat betekende niet dat ik ze niet aankon. Ik kon ze in een fractie van een seconde omleggen met mijn gave. Bewusteloos op de grond en dan die kop eraf.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Valentijn Emilio Scagotti

    Het meisje maakte zich niet druk over de meerderheid, iets wat me het idee gaf dat haar gave niet alleen beschermend was, ik voelde er niets voor om haar gave uit te proberen als het toch een aanvallende gave zou zijn.


    Don't be like the rest of them, darling

    Angelique Madeline Valois

    Wanneer ze vol minachting begon te lachen, vernauwen mijn ogen zich een beetje.
    Ik mocht haar niet, ze was zelfingenomen en ze kon mijn gave afweren dat waren dus twee dingen die ik nooit bij iemand kon uitstaan.
    "Zou je echt iets proberen," Vroeg ik bitter. "Met al die mensen hier om je heen?"
    Ik wees naar enkele mensen die waren blijven staan om de ruzie van op een afstandje te blijven volgen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nahuel
    Ze lacht minachtend. 'Zijn we zo grappig?' Vraag ik. 'Nou ik kan je vertellen dat het minder grappig is als je in de fik wordt gestoken, of dat denk ik in elk geval. Ik heb er niet echt ervaring mee.'


    Remember to be ridiculous.