• Het verhaal:
    Het is het jaar 2143. In de vampierwereld is de Volturi nog steeds aan de macht maar nog geen twintig kilometer verder zit in San Giovanni een clan nog groter en ontzagwekkendere clan als zij. Na enkele eeuwen durven zij eindelijk hun greep naar macht te doen en de Volturi aan te vechten. In het begin was de strijd nog onzichtbaar voor onpartijdige vampiers maar nu zijn ook zij aan de beurt om een kant te kiezen. De provincie Pisa verandert in een bovennatuurlijk slachtveld. Worden er vriendschappen gesloten? Ontstaan er liefdes? En kan je je oude vrienden nog vertrouwen?



    Regels
    - Je mag niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    - Houdt het realistisch
    - Bij OOC praat je tussn haakjes
    - Alleen de Cullens en de Denali’s zijn vegetarisch
    - Er wordt niet in je eigen stad gejaagd
    - 16+ toegestaan
    - Er zijn geen twee dezelfde gaves
    - Je hebt altijd maar een gave en die maakt je niet onverslaanbaar
    - Als je een bestaand personage hebt heeft hij alleen een gave als het in het boek ook zo is
    - Er zijn geen weerwolven
    - Maximaal 3 personen
    - Partners in het boek zijn dat ook hier
    - Houdt de aantallen gelijk tussen Volturi-aanhangers en San Giovanni leden
    - Meldt het als je langer als twee dagen afwezig bent anders mag je personage door iedereen gedood worden.
    -Naamsverandering doorgeven


    Volturi:
    Nahuel - Candybear
    Valentijn Emilio Scagliotti - TheRumIsGone
    Jane - iMacbook
    Sake - MangaXD
    Angelique Madeline Valois - Leannan
    Alexander (Alex) Miraz - HurtedHeart




    San Giovanni:
    Jona - CandyBear
    Elena - Brennanzer
    Ace - myMOMENTS
    May Violet Grey - HurtedHeart
    Callum - CandyBear
    Alice Cullen - TheRumIsGone


    Begint onpartijdig:
    Manora-MangaXD [gaat over naar San Giovanni]
    Renesmee - Martha1Dx [wordt Volturi]
    Bella - TheRumIsGone [gaat naar de Volturi om Renesmee terug te halen]



    Ik heb de personen uit de boeken die nog niet gespeeld worden hier niet bijstaan maar je mag ze altijd nog invullen in het rollentopic. Zo is het overzichterlijker.

    Meedoen mag en kan altijd

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:11 ]


    Remember to be ridiculous.

    [Misschien kan Valentijn met Angelique praten? Anders heeft ze niets te doen terwijl ze er wel bij staat :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ik voeg me nog eventjes nergens bij, ik voeg me later wel ergens bij. Of iemand kan zich ook bij mij voegen, kan ook]

    Renesmee Carlie Cullen
    Ik zat op de grond, te spelen met een paar grassprietjes. Ik plukte ze eruit en kneep ze fijn, zodat ik laten alleen nog maar poeder tussen mijn vingers had. Inmiddels had ik al een heel hoop van graspoeder voor mijn neus. Ik verveelde me. Mama en papa waren aan het jagen, en ik mocht niet mee. Omdat ik gisteren al gejaagd had. Mama vond dat als ik honger had, maar een boterham moest eten. Maar bloed was veel lekkerder. Ik luisterde eens goed. Ik hoorde mama verderop rennen. Ik dacht nog iets te horen, maar dat verbeeldde ik me waarschijnelijk maar.
    Nadat ik om me heen bijna geen grapsprietjes meer had, rende ik terug naar huis en plofte op de bank.-


    Never let the fear of striking out keep you from playing the game~.

    {Ja is goed, srry heb even snel mn kamer opgeruimt (Onder dwang XD)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Alice Cullen

    'Ik ben Alice' Stelde ik mezelf voor, 'Nee ik draag geen lezen, mijn ogen zijn niet rood doordat ik geen mensen bloed drink maar leef van dieren' Leg ik uit.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Haha, ik ken dat gevoel :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ace
    Ik staarde haar verbijsterd aan. "Waarom zou je dat doen?" vroeg ik verwonderd. "Ik zou niet zonder kunnen."
    Mijn keel begon harder te branden bij de gedachte alleen en ik schuifelde ongemakkelijk heen en weer.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Valentijn Emilio Scagotti

    'Vaar kom jij vandaan dan?' Vraag ik aan Angelique, doordat ik de heletijd met Nahuel had gepraat had ik geen aandacht meer aan haar besteed.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 12:49 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Alice Cullen

    'Het is ongeveer hetzelfde als mensenbloed, alleen vermoord je dan geen onschuldige mensen maar dieren' zeg ik nogsteeds glimlachend, mischien kon ik hem overhalen om het ook te proberen, waarschijnlijk niet.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 12:51 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ace
    "Maar het kan toch nooit hetzelfde smaken?"
    Ik vond het eigenlijk best raar. Ze was een soort van... vegetariër?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Renesmee Carlie Cullen
    Ik keek eventjes om. Hetzelfde geluid bleef ik horen. Hetzelfde geluid dat ik hoorde in het bos. het bleef me achtervolgen. Maar het klonk niet als oom Emmett bijvoorbeeld, die me probeerde te laten schrikken. het klonk ook niet als de wind die blaadjes van de bomen waaide. Het klonk als.. Ik weet niet hoe het klonk. Het was in iedergeval erg verontrustend.


    Never let the fear of striking out keep you from playing the game~.

    Angelique Madeline Valois

    "Het zuiden van Frankrijk," Glimlachte ik. "En zo te zien ben jij ook van een andere afkomst."
    Ik stopte met leunen tegen de muur en rechtte mijn rug een beetje.
    Ergens had ik een vermoeden dat hij van een Zuiders land was, dat zou tenminste zijn getinte huid verklaren.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Alice Cullen

    'Dieren bloed is genoeg om van te leven, al ben je toch nooit helemaal vol' Geef ik toe, maar ik zou zoizo vegetarieer blijven, niet omdat Jasper het was, maar omdat ik Carlisle niet wilde laten vallen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ace
    "Maar hoe smaakt het dan?" vroeg ik nieuwsgierig. "Smaakt het zoals... het bloed van een junkie."
    Dat smaakte echt vreselijk!
    "OF meer gewoon als van een oud iemand." niet dat ik eigenlijk al een oud iemand geproefd had, misschien...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Valentijn Emilio Scagotti

    'Ik kom uit Italië, rome een paar meter hier vandaan' Zeg ik glimlachend, ik was jaren lang rond gereist en besloten me bij de volturi aan te sluiten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alice Cullen

    'Je weet het pas als je het probeert' Zeg ik grijnzend waarna ik een hand door mijn bruine haar haal, als we hier bleven staan kwamen we ook nergens, al ergerde ik me er gek genoeg niet aan, ik vond het wel gezellig.


    Don't be like the rest of them, darling