• Het verhaal:
    Het is het jaar 2143. In de vampierwereld is de Volturi nog steeds aan de macht maar nog geen twintig kilometer verder zit in San Giovanni een clan nog groter en ontzagwekkendere clan als zij. Na enkele eeuwen durven zij eindelijk hun greep naar macht te doen en de Volturi aan te vechten. In het begin was de strijd nog onzichtbaar voor onpartijdige vampiers maar nu zijn ook zij aan de beurt om een kant te kiezen. De provincie Pisa verandert in een bovennatuurlijk slachtveld. Worden er vriendschappen gesloten? Ontstaan er liefdes? En kan je je oude vrienden nog vertrouwen?



    Regels
    - Je mag niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    - Houdt het realistisch
    - Bij OOC praat je tussn haakjes
    - Alleen de Cullens en de Denali’s zijn vegetarisch
    - Er wordt niet in je eigen stad gejaagd
    - 16+ toegestaan
    - Er zijn geen twee dezelfde gaves
    - Je hebt altijd maar een gave en die maakt je niet onverslaanbaar
    - Als je een bestaand personage hebt heeft hij alleen een gave als het in het boek ook zo is
    - Er zijn geen weerwolven
    - Maximaal 3 personen
    - Partners in het boek zijn dat ook hier
    - Houdt de aantallen gelijk tussen Volturi-aanhangers en San Giovanni leden
    - Meldt het als je langer als twee dagen afwezig bent anders mag je personage door iedereen gedood worden.
    -Naamsverandering doorgeven


    Volturi:
    Nahuel - Candybear
    Valentijn Emilio Scagliotti - TheRumIsGone
    Jane - iMacbook
    Sake - MangaXD
    Angelique Madeline Valois - Leannan
    Alexander (Alex) Miraz - HurtedHeart




    San Giovanni:
    Jona - CandyBear
    Elena - Brennanzer
    Ace - myMOMENTS
    May Violet Grey - HurtedHeart
    Callum - CandyBear
    Alice Cullen - TheRumIsGone


    Begint onpartijdig:
    Manora-MangaXD [gaat over naar San Giovanni]
    Renesmee - Martha1Dx [wordt Volturi]
    Bella - TheRumIsGone [gaat naar de Volturi om Renesmee terug te halen]



    Ik heb de personen uit de boeken die nog niet gespeeld worden hier niet bijstaan maar je mag ze altijd nog invullen in het rollentopic. Zo is het overzichterlijker.

    Meedoen mag en kan altijd

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:11 ]


    Remember to be ridiculous.

    [Ik kan er opzich ook nog wel iemand bijdoen? Zoals Aro, of iemand anders van de Cullens? Of iemand van de Demali's?]


    Never let the fear of striking out keep you from playing the game~.

    {Doe Jasper, alice denkt dat Jasper dood is en is daardoor bij de cullens weg gegaan en heeft zich aangesloten bij San Giovanni.. (A) }

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 13:59 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Angelique Madeline Valois

    "Ik heb geen idee." Zei ik en wandelde traag naar één van de tronen.
    Mijn vingers gleden over de middelste troon terwijl ik automatisch mijn adem inhield. "Misschien is het...zou het kunnen dat ze van de Volturi zelf zijn?"
    Ik draaide me om naar Valentijn en keek hem glimlachend aan. "Wie zou er anders zo'n tronen hebben?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Zou ik anders nog een rol maken? Van eenbestaant persoon of zelf bedacht. En las er een bestaant persooon nodig is welke?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Valentijn Emilio Scagotti

    'Als ze van de volturi zelf zijn, waar zijn ze nu dan?' Zeg ik nadenkend, 'Stiekem zijn er gewoon twee voor ons' vervolg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ja is goed. Mag ik Jasper erbij doen? Even om toestemming vragen ;)
    Jasper is dan net als Renesmee onpartijdig omdat ze geen idee hebben wat er uberhaupt aan de hand is, maar wanneer Alice verdwijnt gaat Jasper op onderzoek uit en als hij Alice vind sluit hij zich ook aan bij haar clan.]


    Never let the fear of striking out keep you from playing the game~.

    {Het liefst Jasper.. Omdat Alice denkt dat Jasper dood is en is daardoor bij de cullens weg gegaan.. Als je Jasper dan maakt die denk dat Alice dood is en bij de Volturi zit... XD]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 14:06 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Angelique Madeline Valois

    "In dat geval, wil ik de middelste." Lachte ik spottend en liet me er in ploffen.
    Ze zaten verrassend goed en zacht, waardoor ik als een klein meisje met mijn benen begon te wiebelen.
    "Je moet ze ook eens proberen, Valentijn." Spoorde ik hem aan. "Ze zitten best goed."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Valentijn Emilio Scagotti

    Ik lachte om wat Angelique deed en plotfte zelf in de meest linker stoel neer, ergens leek het vast erg kinderachtig, maar ze zaten best lekker.


    Don't be like the rest of them, darling

    Angelique Madeline Valois

    Na een tijdje zo te hebben gezeten, begon ik me weer al te vervelen.
    "Wat gaan we doen?" Vroeg ik en schopte mijn hakken uit zodat ik mijn voeten op kon trekken.
    Ik steunde met mijn kin op mijn knieën en keek opzij met mijn ogen zodat Valentijn in mijn gezichtsveld kwam. "Wat zou hier nog te doen zijn?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Valentijn Emilio Scagotti

    'Waarschijnlijk niet veel, en ik hou er niet van om opgesloten te zitten dus ik ga naar buiten' Zeg ik grijnzend waarna ik opsta, ik hielt er niet van op de heletijd op één plaats te blijven of het gevoel te hebben dat ik opgesloten was.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Waar kan ik heen met Alex of May?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Renesmee Carlie Cullen
    Steeds erger werd het. Het was officieel. Ik werd gek. Ik sloeg mijn handen om mijn oren, wat het dempte. Maar mijn hoofd tolde. Een kracht trok mijn handen van mijn oren, waardoor ik het vreselijke geluid weer hoorde. Het geluid klonk harder, en ging over in een vreselijk gekrijs. Ik begon te huilen en te gillen. Ik was alleen thuis, dus niemand kon me horen. Dit was vreselijk. Laat het stoppen, alsjeblieft, laat het NU stoppen..


    Never let the fear of striking out keep you from playing the game~.

    {Ik kan trouwens ook nog één personage aanmaken.. Moet er nog iemand aangemaakt worden? (Anders wil ik Bella ofzo ook wel aanmaken ^^)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Angelique Madeline Valois

    Traag hief ik mijn hoofd op van mijn knieën en keek Valentijn aan.
    "Buiten?" Herhaalde ik voorzichtig.
    Het was al enkele dagen geleden dat ik nog buiten was geweest aangezien ik niet wist of het mocht.
    "Wel, eh...Veel plezier dan maar." Zei ik met een kleine glimlach.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.