• Het verhaal:
    Het is het jaar 2143. In de vampierwereld is de Volturi nog steeds aan de macht maar nog geen twintig kilometer verder zit in San Giovanni een clan nog groter en ontzagwekkendere clan als zij. Na enkele eeuwen durven zij eindelijk hun greep naar macht te doen en de Volturi aan te vechten. In het begin was de strijd nog onzichtbaar voor onpartijdige vampiers maar nu zijn ook zij aan de beurt om een kant te kiezen. De provincie Pisa verandert in een bovennatuurlijk slachtveld. Worden er vriendschappen gesloten? Ontstaan er liefdes? En kan je je oude vrienden nog vertrouwen?



    Regels
    - Je mag niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    - Houdt het realistisch
    - Bij OOC praat je tussn haakjes
    - Alleen de Cullens en de Denali’s zijn vegetarisch
    - Er wordt niet in je eigen stad gejaagd
    - 16+ toegestaan
    - Er zijn geen twee dezelfde gaves
    - Je hebt altijd maar een gave en die maakt je niet onverslaanbaar
    - Als je een bestaand personage hebt heeft hij alleen een gave als het in het boek ook zo is
    - Er zijn geen weerwolven
    - Maximaal 3 personen
    - Partners in het boek zijn dat ook hier
    - Houdt de aantallen gelijk tussen Volturi-aanhangers en San Giovanni leden
    - Meldt het als je langer als twee dagen afwezig bent anders mag je personage door iedereen gedood worden.
    -Naamsverandering doorgeven


    Volturi:
    Nahuel - Candybear
    Valentijn Emilio Scagliotti - TheRumIsGone
    Jane - iMacbook
    Sake - MangaXD
    Angelique Madeline Valois - Leannan
    Alexander (Alex) Miraz - HurtedHeart




    San Giovanni:
    Jona - CandyBear
    Elena - Brennanzer
    Ace - myMOMENTS
    May Violet Grey - HurtedHeart
    Callum - CandyBear
    Alice Cullen - TheRumIsGone


    Begint onpartijdig:
    Manora-MangaXD [gaat over naar San Giovanni]
    Renesmee - Martha1Dx [wordt Volturi]
    Bella - TheRumIsGone [gaat naar de Volturi om Renesmee terug te halen]



    Ik heb de personen uit de boeken die nog niet gespeeld worden hier niet bijstaan maar je mag ze altijd nog invullen in het rollentopic. Zo is het overzichterlijker.

    Meedoen mag en kan altijd

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:11 ]


    Remember to be ridiculous.

    Alice Cullen

    Ik wist niet echt hoe hij zich voelde omdat ik zelf niet wist wat ikzelf voelde toen ik net veranderd was, 'Doe wat je denkt dat je moet doen' Zeg ik, hopent dat hij er genoeg aan heeft, vampiers hebben een instinkt dat zecht waar wat is, het is moeielijk om te negeren maar het is mogelijk.


    Don't be like the rest of them, darling

    [computer switch] [alweer]


    Never let the fear of striking out keep you from playing the game~.

    Angelique Madeline Valois

    "Misschien kan ik er altijd wel op oefenen." Lachte ik en deed een kleine stap naar achter zodat er wat meer ruimte tussen ons in was. "Maar dan natuurlijk met onschuldige dingen."
    Het ergste wat ik ooit had gedaan, was dat ik het voor elkaar had gekregen dat een vampier een groot vuur instapte waardoor ze helemaal verbrandde.
    Het was mijn eerste moord op een vampier geweest en pas toen had ik beseft hoe sterk ik mijn gave kon maken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Valentijn Emilio Scagotti

    'Goed idee, en als je nog een keer op mij wil oevenen kun je het altijd vragen' Zeg ik grijnzend, waarna ik mijn hand door mijn haar haalde, wat moest ik hier de rest van mijn tijd gaan doen? Het begon nu al te vervelen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ace
    Dat liet ik me niet nog eens zeggen. Ik schoot als een pijl uit een boog weg en voor dat de herten nog met hun ogen hadden kunnen knipperen draaide ik hun nek om. Ik pakte de grootste en begroef mijn tanden in zijn hals. Ik kreunde toen het bloed de brand verzachtte.
    Al snel was het karkas leeg en ik greep naar het volgende. Tegen dat die op was kon ik me al wat beheersen.
    Ik veegde het bloed van mijn kin -ik had weliswaar geleerd om proper te werken, maar echt zonder te morsen kon ik het nog niet, daarvoor waren mijn bewegingen nog te ongecontroleerd- en keek naar Alice op.
    "Wil jij de laatste." het was een hele opoffering en ik moest moeite doen om het hert niet te grijpen en naar Alice te grommen, maar hé. Ooit zou ik me moeten leren beheersen, best meteen beginnen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alice Cullen

    'Graag' Zij ik grijnzend waarna ik op de laatste afrende en mijn tanden in zijn nek zette en al best snel het bloed eruit weg zoog, met mijn hand veegde ik mijn mond af waarna ik weer naar Ace toe liep.


    Don't be like the rest of them, darling

    Angelique Madeline Valois

    "Als je wilt kan je altijd mee deze plek wat gaan verkennen?" Stelde ik na enige stilte voor. "Ik weet niets van deze plek of de regels die hier gelden."
    Mijn blik viel op een grote eiken deur schuin achter Valentijn waardoor ik er nieuwsgierig naartoe wandelde.
    Ik legde mijn hand op de deurklink en probeerde die open te doen. "Hij zit op slot."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ace
    Ik keek weg, terwijl ze bezig was en dwong mezelf te blijven staan. Ik hoorde dat ze gedaan had en draaide me naar haar om.
    "Het smaakt niet slecht. Gaf ik toe, maar ik heb het gevoel dat ik nog wel wat beesten op kan." grinnikte ik zachtjes.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Valentijn Emilio Scagotti

    'Iets zit nooit op slot, het zit gewoon vast' Zeg ik grijnzend waarna ik de deur een duw gaf waar door het slot ook opensprong en liep de kamer binnen, de kamer was best groot en aan het einde stond een soort podium met 3 grote tronen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alice Cullen

    'Waarschijnlijk zijn er nog wel meer' Zeg ik grijnzend waarna ik luister, een paar meter verderop hoorde ik iets lopen en zo te ruiken was het een beer, waarschijnlijk was hij niet erg groot. 'Jij mag hem hebben' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ace
    "Daar hoopte ik al op." opnieuw klonk mijn stem vreemd schor. Ik schoot weg en het zelfde scenario als net deed zich voor.
    Ik dronk het helemaal leeg en voelde dat ik nu wel vol zat. Het gaf niet hetzelfde gevoel als mensenbloed, maar je kon er inderdaad op leven.
    Dit werd nog iets waar ik eens goed over zou moeten nadenken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Angelique Madeline Valois

    Ik probeerde mijn lach in te houden door mijn hand voor mijn mond te slaan, maar dat stopte al snel toen ik merkte in wat voor kamer we stonden.
    Mijn mond had zich een stukje geopend wanneer ik traag rond mijn eigen as draaide en de hele kamer grondig bekeek.
    "Ik denk dat we hier niet mogen komen."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [back :)]

    Renesmee Carlie Cullen
    Het aparte geluid bleef me achtervolgen. Ik liep naar boven, op normaal mensen tempo. Mijn hart begon wat sneller te kloppen. Het geluid leek mee naar boven te gaan met me. Het klonk als iemand die met me mee zweefde, en irritante, verontrustende geluiden in mijn oor bleef fluisteren. Als een soort hypnosie. Mijn handen begonnen te trillen.
    "Mama. Papa. Kom alsjeblieft terug," zei ik en tranen zwelden op in mijn oogjes.


    Never let the fear of striking out keep you from playing the game~.

    [Zal ik bella of edward nog invullen anders?]


    Don't be like the rest of them, darling

    Valentijn Emilio Scagotti

    'Hmm.. Mischien' Zeg ik terwijl ik de kamer door loop, ergens had het wel wat, maar ik vond de tronen niets, en daarbij waarom zou je hier deuren opslot doen?


    Don't be like the rest of them, darling