• Het verhaal:
    Het is het jaar 2143. In de vampierwereld is de Volturi nog steeds aan de macht maar nog geen twintig kilometer verder zit in San Giovanni een clan nog groter en ontzagwekkendere clan als zij. Na enkele eeuwen durven zij eindelijk hun greep naar macht te doen en de Volturi aan te vechten. In het begin was de strijd nog onzichtbaar voor onpartijdige vampiers maar nu zijn ook zij aan de beurt om een kant te kiezen. De provincie Pisa verandert in een bovennatuurlijk slachtveld. Worden er vriendschappen gesloten? Ontstaan er liefdes? En kan je je oude vrienden nog vertrouwen?



    Regels
    - Je mag niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    - Houdt het realistisch
    - Bij OOC praat je tussn haakjes
    - Alleen de Cullens en de Denali’s zijn vegetarisch
    - Er wordt niet in je eigen stad gejaagd
    - 16+ toegestaan
    - Er zijn geen twee dezelfde gaves
    - Je hebt altijd maar een gave en die maakt je niet onverslaanbaar
    - Als je een bestaand personage hebt heeft hij alleen een gave als het in het boek ook zo is
    - Er zijn geen weerwolven
    - Maximaal 3 personen
    - Partners in het boek zijn dat ook hier
    - Houdt de aantallen gelijk tussen Volturi-aanhangers en San Giovanni leden
    - Meldt het als je langer als twee dagen afwezig bent anders mag je personage door iedereen gedood worden.
    -Naamsverandering doorgeven


    Volturi:
    Nahuel - Candybear
    Valentijn Emilio Scagliotti - TheRumIsGone
    Jane - iMacbook
    Sake - MangaXD
    Angelique Madeline Valois - Leannan
    Alexander (Alex) Miraz - HurtedHeart




    San Giovanni:
    Jona - CandyBear
    Elena - Brennanzer
    Ace - myMOMENTS
    May Violet Grey - HurtedHeart
    Callum - CandyBear
    Alice Cullen - TheRumIsGone


    Begint onpartijdig:
    Manora-MangaXD [gaat over naar San Giovanni]
    Renesmee - Martha1Dx [wordt Volturi]
    Bella - TheRumIsGone [gaat naar de Volturi om Renesmee terug te halen]



    Ik heb de personen uit de boeken die nog niet gespeeld worden hier niet bijstaan maar je mag ze altijd nog invullen in het rollentopic. Zo is het overzichterlijker.

    Meedoen mag en kan altijd

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:11 ]


    Remember to be ridiculous.

    Angelique Madeline Valois

    Ik knikte begrijpend en glimlachte. "Heb je eigenlijk een gave?"
    Het kwam er luchtig uit, maar toch was de nieuwsgierigheid in mijn stem goed te horen.
    Met mijn hand streek ik een bruine krul uit mijn gezicht en wachtte geduldig op antwoord.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ace
    "Nou... ik was toch op jacht." begon ik voorzichtig. "Ik kan even goed wel even een konijn mee pakken." grinnikte ik.
    "Maar ik waarschuw je. Ik ben nog maar twee maand veranderd, ik ben een groentje."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Valentijn Emilio Scagotti

    'Ik kan ontzichtbaar worden, en met moeite andere mensen ook ontzichtbaar maken' Zeg ik, 'Heb jij een geve?' Vroeg ik haar even luchtig, ergens was ik er wel nieuwschierig naar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Angelique Madeline Valois

    Een speelse lach stond op mijn lippen terwijl ik mijn hoofd wat naar beneden boog en hem aankeek vanonder mijn lange wimpers.
    Ik concentreerde me op Valentijn en zorgde ervoor dat hij een diepe buiging maakte, waardoor ik even in de lach schoot.
    Voorzichtig stopte ik met het gebruiken van mijn gave en tilde mijn hoofd weer op zodat ik hem opgewekt kon aankijken.
    "Ik kan iedereen laten doen wat ik wil." Grinnikte ik en beet lachend op mijn onderlip. "Wat bij het jagen enorm handig is."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Alice Cullen

    'Hmm.. ik zal voorzichtig doen' Zeg ik grijnzend waarna ik een stuk naar voren rende en een paar meter verderop stopte, waarschijnlijk was hij sneler doordat hij een groentje was, maar ik had meer ervaring.


    Don't be like the rest of them, darling

    Valentijn Emilio Scagotti

    'Dat kan.. handig zijn' Zij ik grijnzend waarna ik een idee kreeg, 'Maar wat je niet kan zien kan je niet pakken' Zeg ik grijnzend waarna ik mezelf ontzichtbaar maak en een paar meter verderop ga staan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ace
    Ik volgde haar en liet haar voorop lopen. Ik zou zelf waarschijnlijk wel sneller kunnen, maar ik besloot haar voorbeeld gewoon te volgen.
    Doordat ik nog zo jong was, werd ik helemaal gek als ik bloed rook. Hopelijk dacht ze daaraan, want ik kon echt vijandig uit de hoek komen als er bloed bij te pas kwam.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alice Cullen

    Ik stopte en rook een paar meter verderop 3 herten, en liep terug naar Ace 'Ruik je ze?' Vroeg ik hem.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ace
    Ik knikte en slikte, proberend het brandende gevoel een beetje te temperen.
    Ook al waren het maar dieren, bloed was bloed en mijn keel reageerde er op de zelfde manier op. Ik kon mezelf maar net op mijn plaats houden. Ik wou naar daar rennen en hun keel openscheuren en dan zou het bloed door mijn keel glijden en...
    Ik zette onbewust een stap naar voren en dwong mezelf ergens anders aan te denken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Angelique Madeline Valois

    "Dat heb ik nog nooit geprobeerd." Lachte ik en keek naar de lege gang. "Ik kan altijd proberen."
    Langzaam sloot ik mijn ogen en probeerde me op het geluid te concentreren, wat moeilijker was dan ik dacht.
    Ik gebruikte mijn gave op iets of iemand, maar had geen idee op wie, waardoor ik een zachte plof hoorde.
    "Heb ik je geraakt?" Vroeg ik twijfelend en vond het wat ongemakkelijk dat ik tegen een lege gang praatte. "Of was het een rat dat ik raakte?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Valentijn Emilio Scagotti

    Toen ik zag dat ze zich consentreerde liep ik geluidloos langs haar en bleef achter haar staan, aan de andere kant van de gang hoorde ik een zachte plof, ik leunde tegen de muur en maakte mezelf weer zichtbaar 'Waarschijnlijk een rat' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alice Cullen

    'Gaat het?' Vroeg ik hem engisins ongerust, zelf wist ik niets meer van mijn verandering, al had ik een paar jaar geleden wel uitgevonden wie mij veranderd had en wie ik was en waar ik gewoond had.


    Don't be like the rest of them, darling

    Angelique Madeline Valois

    Geschrokken door zijn plotselinge stem achter me, draaide ik me razendsnel om waardoor ik bijna tegen hem botste.
    "Als mijn hart nog zou slaan," Begon ik met lachend met grote ogen. "Dan had het zeker een tel gemist."
    Ik legde mijn hand automatisch op mijn borst ter hoogte waar ooit mijn hart klopte en schudde lachend mijn hoofd.
    "Dan weet ik dus dat het niet echt zo goed werkt."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ace
    "Euh... ja." mijn stem klonk schor, ik herkende ze bijna niet meer. "Dorst." bracht ik zachtjes uit. Ik mocht er niet aan denken. Niet aan denken. Niet denken aan dat rode, verfrissende bloed. Nee!
    Ik ademde beverig uit


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Valentijn Emilio Scagotti

    'Hmm.. Het werk goed, alleen niet op iets wat je niet kan zien, en aangezien ik de enige ben hier die je soms niet kan zien maar die er wel is zou ik zeggen dat er niets mis mee is' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling