• Het verhaal:
    Het is het jaar 2143. In de vampierwereld is de Volturi nog steeds aan de macht maar nog geen twintig kilometer verder zit in San Giovanni een clan nog groter en ontzagwekkendere clan als zij. Na enkele eeuwen durven zij eindelijk hun greep naar macht te doen en de Volturi aan te vechten. In het begin was de strijd nog onzichtbaar voor onpartijdige vampiers maar nu zijn ook zij aan de beurt om een kant te kiezen. De provincie Pisa verandert in een bovennatuurlijk slachtveld. Worden er vriendschappen gesloten? Ontstaan er liefdes? En kan je je oude vrienden nog vertrouwen?



    Regels
    - Je mag niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    - Houdt het realistisch
    - Bij OOC praat je tussn haakjes
    - Alleen de Cullens en de Denali’s zijn vegetarisch
    - Er wordt niet in je eigen stad gejaagd
    - 16+ toegestaan
    - Er zijn geen twee dezelfde gaves
    - Je hebt altijd maar een gave en die maakt je niet onverslaanbaar
    - Als je een bestaand personage hebt heeft hij alleen een gave als het in het boek ook zo is
    - Er zijn geen weerwolven
    - Maximaal 3 personen
    - Partners in het boek zijn dat ook hier
    - Houdt de aantallen gelijk tussen Volturi-aanhangers en San Giovanni leden
    - Meldt het als je langer als twee dagen afwezig bent anders mag je personage door iedereen gedood worden.
    -Naamsverandering doorgeven


    Volturi:
    Nahuel - Candybear
    Valentijn Emilio Scagliotti - TheRumIsGone
    Jane - iMacbook
    Sake - MangaXD
    Angelique Madeline Valois - Leannan
    Alexander (Alex) Miraz - HurtedHeart




    San Giovanni:
    Jona - CandyBear
    Elena - Brennanzer
    Ace - myMOMENTS
    May Violet Grey - HurtedHeart
    Callum - CandyBear
    Alice Cullen - TheRumIsGone


    Begint onpartijdig:
    Manora-MangaXD [gaat over naar San Giovanni]
    Renesmee - Martha1Dx [wordt Volturi]
    Bella - TheRumIsGone [gaat naar de Volturi om Renesmee terug te halen]



    Ik heb de personen uit de boeken die nog niet gespeeld worden hier niet bijstaan maar je mag ze altijd nog invullen in het rollentopic. Zo is het overzichterlijker.

    Meedoen mag en kan altijd

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:11 ]


    Remember to be ridiculous.

    Jona
    We zijn al snel bij de ingang van ons ondergrondse verblijf aan gekomen. 'Ga jij maar eerst,' zeg ik. 'Denk je dat deze hier wat kleding van Ace past? Dat wat hij nu draagt is nogal vuil.'


    Remember to be ridiculous.

    Nahuel
    'Halfvampier,' zeg ik. 'Ik ben minder snel en heb slaap nodig waardoor ik dus in de problemen kan komen tijdens een achtervolging.'
    Ik trek mijn jas uit en gooi hem over mijn arm. 'Hebben ze hier ooit van frisse lucht gehoord?'


    Remember to be ridiculous.

    Elena
    Ik bekeek de jongen nog eens goed.
    'Ik geloof van wel.' zei ik. Nu hadden we er alweer nieuw gezelschap bij. Ik begon te geloven dat we ook daadwerkelijk konden winnen van de Volturi.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Ace
    Ik was nu al twee maanden veranderd. Ondertussen was ik de overweldigende zintuigen al gewend, ik kon met mijn snelheid om en had niet meer het gevoel dat ik verdronk in het aantal prikkels dat mijn hersenen binnen kregen.
    Mijn gave begon ik ook onder controle te krijgen... min of meer. Wanneer ik kwaad werd vlogen er soms nog voorwerpen door de lucht, maar verder leek het goed te werken.
    Maar 1 ding was ik nog steeds niet gewend. Die dorst. Het brandende gevoel in mijn keel. Opnieuw was het tot een hoogtepunt gekomen, wat me duidelijk maakte... tijd om te jagen.
    Ik volgde een van de ondergrondse gangen naar buiten. Hij kwam uit midden in een bos, zodat het niet zou opvallen dat er veel personen verdwenen en tevoorschijn kwamen op die plek.
    Door mijn sterke zintuigen had ik meteen door dat er nog iemand was. Ik keek naar het meisje -eigenlijk al de vrouw- die er stond en kuchte zachtjes. Ook al had ze me waarschijnlijk al gehoord.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jona
    'Hebben we een geluk mt mijn gave,' zeg ik. 'Als hij mij had geschroeid was hij er aan gegaan, handig of niet.'
    Ik kan niet wachten tot ik tegenover Jane sta. Denkt ze iemand pijn te doen valt ze zelf schreeuwend op de grond. Houdt altijd rekening met onvoorziene omstandigheden.


    Remember to be ridiculous.

    [moet eten]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik post eventjes dit, aangezien ik naar mijn moeder moet.
    Ik verander dit zometeen in een stukje
    brb (H)


    Never let the fear of striking out keep you from playing the game~.

    [Back]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Alice Cullen

    Achter me hoorde ik iemand aankomen, toen diegene zacht kuchte draaide ik me om en bekeek ik de jongen, ik had hem nog niet eerder gezien, iets wat ook kon komen doordat ik hier nog maar kort was. 'Hoi' Groete ik hem glimlachend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elena
    Ik kon het zo al voor me zien, Jane die kermend van de pijn op de grond lag, Alec die niets meer zag, hoorde, voelde, rook of smaakte. Ik kon het niet laten even te lachen. Het was dan ook een erg amusant gezicht.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Valentijn Emilio Scagotti

    'Waar kom je vandaan dan?' Vraag ik hem, ik had al eens gehoord van de term halfvampier maar er nog nooit één ontmoet of gezien.


    Don't be like the rest of them, darling

    Angelique Madeline Valois

    Een kleine glimlach speelde op mijn lippen toen ik merkte dan Nahuel het warm kreeg.
    "Wij voelen het toch niet," Lachte ik doodleuk. "Dus hebben we er ook geen last van."
    Ik bekeek even mijn eigen kleding en kwam tot de conclusie dat ik het niet warm had.
    Al zou ik hier in een bikini staan, bij wijze van spreken, zou ik het verschil nog niet voelen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nahuel
    'Mapuchereservaat, op de grens van Argentinië en Chili,' zeg ik. 'Jij hebt waarschijnlijk wel eens van die uit Forks gehoord, Renesmee.'

    Jona
    'Dacht jij net wat ik denk dat jij dacht?' Vraag ik grijnzend. 'Want in dat geval is het een zeer amusant beeld.'
    [ik moet naar een verjaardag, straks terug.]


    Remember to be ridiculous.

    Ace
    "Hallo!" glimlachte ik. "Ik ben Ace."
    Ik bekeek ze eens goed en schrok een beetje van haar ogen.
    "Draag jij lenzen?" vroeg ik nieuwsgierig. Zo was ik altijd al geweest, nieuwsgierig en rechtuit.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Elena
    'Oh ik dacht exact het zelfde, en wees er maar zeker van dat het een amusant beeld is.' zei i!k en grinnikte even.
    [Moet eten en ga daarna douchen. Tot straks.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe