• Het verhaal:
    Het is het jaar 2143. In de vampierwereld is de Volturi nog steeds aan de macht maar nog geen twintig kilometer verder zit in San Giovanni een clan nog groter en ontzagwekkendere clan als zij. Na enkele eeuwen durven zij eindelijk hun greep naar macht te doen en de Volturi aan te vechten. In het begin was de strijd nog onzichtbaar voor onpartijdige vampiers maar nu zijn ook zij aan de beurt om een kant te kiezen. De provincie Pisa verandert in een bovennatuurlijk slachtveld. Worden er vriendschappen gesloten? Ontstaan er liefdes? En kan je je oude vrienden nog vertrouwen?



    Regels
    - Je mag niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    - Houdt het realistisch
    - Bij OOC praat je tussn haakjes
    - Alleen de Cullens en de Denali’s zijn vegetarisch
    - Er wordt niet in je eigen stad gejaagd
    - 16+ toegestaan
    - Er zijn geen twee dezelfde gaves
    - Je hebt altijd maar een gave en die maakt je niet onverslaanbaar
    - Als je een bestaand personage hebt heeft hij alleen een gave als het in het boek ook zo is
    - Er zijn geen weerwolven
    - Maximaal 3 personen
    - Partners in het boek zijn dat ook hier
    - Houdt de aantallen gelijk tussen Volturi-aanhangers en San Giovanni leden
    - Meldt het als je langer als twee dagen afwezig bent anders mag je personage door iedereen gedood worden.
    -Naamsverandering doorgeven


    Volturi:
    Nahuel - Candybear
    Valentijn Emilio Scagliotti - TheRumIsGone
    Jane - iMacbook
    Sake - MangaXD
    Angelique Madeline Valois - Leannan
    Alexander (Alex) Miraz - HurtedHeart




    San Giovanni:
    Jona - CandyBear
    Elena - Brennanzer
    Ace - myMOMENTS
    May Violet Grey - HurtedHeart
    Callum - CandyBear
    Alice Cullen - TheRumIsGone


    Begint onpartijdig:
    Manora-MangaXD [gaat over naar San Giovanni]
    Renesmee - Martha1Dx [wordt Volturi]
    Bella - TheRumIsGone [gaat naar de Volturi om Renesmee terug te halen]



    Ik heb de personen uit de boeken die nog niet gespeeld worden hier niet bijstaan maar je mag ze altijd nog invullen in het rollentopic. Zo is het overzichterlijker.

    Meedoen mag en kan altijd

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:11 ]


    Remember to be ridiculous.

    Elena
    'Inderdaad en dan hebben we nog het voordeel dat het jonge vampiers zijn, dus extra sterk en snel.' zei ik. Ik deed mijn witte cape met gouddraad af. Hier binnen had het toch niet veel zin. We moesten ons niet beschremen tegen de zon en iedereen hier wist wie welke trang had.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Renesmee Carlie Cullen
    Wanneer ik weer bij bewustzijn was, deed ik mijn oogjes voorzichtig open. Wanneer ik zag dat ik in een donkere, maar toch lichte kamer was, deed ik mijn oogjes weer dicht. Opa had me hiervoor gewaarschuwd. Stiekem spiekte ik door mijn oogjes. En ja hoor, precies zoals opa zei. De kamer stond vol met mensen in grijze en zwarte capes. Ik sloot mijn ogen helemaal en deed of ik nogsteeds bewusteloos was. Ik voelde hoe ik van de schouder af werd gehaald en op een koude, stenen tafel werd gelegd.
    "Dus, dit is Renesmee. Ze groeit echt snel," zei een man. Zijn stem klonk zoet als honing. Toen ik geen blikken meer op me voelde branden, spiekte ik weer, omte zien hoe de man met de honing stem eruit zag. Hij had een witte huid. Maar niet zoals mama of papa, of opa, of iemand anders. Nee, zijn huid was bijna doorzichtig. Van was. Hij leek heel zach, maar toch strak. Op een manier. Ik probeerde zo stil mogelijk te liggen terwijl de wassen man verder praatte.
    "Nu we haar hebben, met haar speciale gave en familie vol gaves, komt de rest waar wel snel halen. Ze zal hier blijven, wat er ook gebeurt. We zullen haar tot een volturi dwingen. Tot de Cullens haar komen halen. Maar wacht... zelfs dan zal de Volturi blijven. En de rest ook."
    Hij begint zachtjes te lachen, terwijl de rest van de zwart mantels doodstil bleven.
    "Ze zullen haar komen halen. En dat zal ons tot onze overwinning helpen."
    Toen kon ik die gemene man niet meer aan. Hoe kon hij zo over mijn familie praten! Mijn ogen schoten open en binnen een seconde stond ik dreigend voor zijn neus. "Ik haat je Aro!" gilde ik en probeerde weg te rennen. Iets wat niet lukte natuurlijk.


    Never let the fear of striking out keep you from playing the game~.

    {Zal ik anders Bella aanmaken? Dat die achter Renesmee aankomt?]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 16:01 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jona
    Ik volg haar voorbeed en schud mijn blonde haar uit mijn gezicht. Toen onze oorspronkelijke oprichters vertrokken had ik als oudste en ook degene die hier al het langste was automatisch de taak als leidster overgenomen. Ik maakte maar zelden gebruik van mijn hoge rang maar vaak nam ik de beslisingen, in overleg met de anderen. 'Ja, maar toch zullen we ze moeten trainen,' zeg ik bedachtzaam. 'Jonge vampiers zijn geen goede vechters. Niet dat het heel hard nodig is met hun gaven.'


    Remember to be ridiculous.

    [mag je doen]


    Remember to be ridiculous.

    May Violet Grey
    "Zou je echt iets proberen," Vroeg zebitter. "Met al die mensen hier om je heen?" Ja ik voelde de harten en het bloed ook. Maar ik kon er 1 een mooie beroerte geven en dan ging daar de aandacht naar. Of ik kon waanbeelden maken dat er een vrachtwagen voor stond. Makkelijk zat. Ik pakte een spiegeltje en keek er even naar naar een gemiddelde vrouw rond de 40. Ik zoog haar energie op zodat ze als een lappen pop op de grond viel. Mensen kwamen rond haar te staan en lette niet veel meer op ons. Een ik draaide met mijn vingers waar een geel bolletje tussen kwam, zo moet ik helaas de waanbeelden oproepen en gooide het achter me. 3 seconde later kwam er een vrachtwagen aangereden en stopte voor ons. 'Opgelost.' Zeg ik triomfantelijk. Aro en meteen ook de hele volturi zou boeten voor het doden van mijn zusje. Al was ze een Vampierkind. Al boden ze mij een plek aan. Het was mijn zusje. 'Zijn we zo grappig?' Vraagt de halfbloedjongen. 'Nou ik kan je vertellen dat het minder grappig is als je in de fik wordt gestoken, of dat denk ik in elk geval. Ik heb er niet echt ervaring mee.' ik kijk hem even aan. 'Geloof me halfbloedje. Ik zal niet branden.' Zeg ik sissend. Ik zuig een beetje energie uit hem. Nog genoeg om te blijven staan en te praten maar vechten ging hem dus niet meer lukken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nahuel
    Ik word een stuk moeier. Ik kijk haar verbaasd aan en haal dan mijn schouders op. Ik pak een blikje energiedrank uit mijn rugzak en neem een paar slokken om het daarna weg te gooien. 'Je vergat iets,' zeg ik. 'Suiker geeft mij wel gewoon energie en ik kan het onbeperkt drinken en eten zonder een suikerroes te krien. Leuke kant aan een halfbloed zijn.'


    Remember to be ridiculous.

    Elena
    'Trainen zal geen probleem worden, daar hebben we al genoeg ervaring mee.' zei ik. 'Op hun gaven moeten we hun natuurlijk ook nog altijd trainen, maar ook dat zou normaal geen probleem moeten zijn.' Na 326 jaar ervaring bij de San Giovanni clan wist ik wel hoe alles in elkaar zat qua trainingen.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 16:23 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jona
    'Volgens mij gaat het bij Ace al redelijk, en we zullen Callum uit moeten leggen dat het geen slim idee is om te proberen mij te schroeien,' zeg ik. 'Dan heeft hij zelf namelijk een beetje veel pijn.'


    Remember to be ridiculous.

    Angelique Madeline Valois

    "Jij, vieze, vuile teef." Snauwde ik en moest me beheersen om niet op haar gezicht in te beuken. "Wat hebben wij je ooit misdaan?"
    Ik deed een stap naar voren en deed mijn uitleg met nogal redelijk veel woeste handgebaren.
    "Is het ooit al in die domme kop van je geweest dat we hier niet zijn voor ons plezier?!" Ik sloeg mijn trillende handen voor mijn gezicht om me te kalmeren.
    Iets maakte me zo kwaad op haar en ik had het vermoeden dat het kwam omdat ze net als de moordenaar van Ismaël tegen mijn gave kon.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [ik ga even naar buiten dus kan niet reageren]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 16:18 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Nahuel
    Ik sla snel mijn armen om Angelique heen. 'Rustig Angelique,' zeg ik. 'Rustig.'
    Ik draai me naar de vampier en kijk woedend aan. 'Volgens mij kan je nu beter gaan,' zeg ik. 'Ik heb geen zin om dood te gaan dus ik val je niet aan maar als je niet snel opflikkerd doet iemand anders dat misschien voor me.'


    Remember to be ridiculous.

    [moet gaan.]


    Remember to be ridiculous.

    Elena
    'We vinden wel een mens die dom genoeg is om als oefenpersoon te dienen.' zei ik. 'Met onze charmes is het toch niet moeilijk zo iemand te vinden en anders kunnen we nog altijd dreigen, dat werkt ook altijd.' ging ik verder. En het was waar, bij Ace ging het al redelijk vlot. Hij moest nog op een paar puntjes werken en dan was het zo goed als perfect.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    May Violet Grey
    'Je vergat iets,' zegt hij. 'Suiker geeft mij wel gewoon energie en ik kan het onbeperkt drinken en eten zonder een suikerroes te krijgen. Leuke kant aan een halfbloed zijn.' Oke dat kon ook tuurlijk. Mijn goudkleurige Naden vingen de wind op en de wind strken mijn blonde haren uit mijn gezicht. Hij kon natuurlijk suiker drinken,cmaar hoe zou hij dat gaan doen als ik hem bewusteloos maakte met het pikken van Energie. Of misschien doodmaken. Als je moe bent hem je altijd nog wat energie. Je hebt altijd nog henoeg energie om je hart te laten kloppen. Nou ik had zelfs de mogelijkheid om dat weg te halen. "Wat hebben wij je ooit misdaan?" ik wou haar nu dodelijk aankijken, maar had nogsteeds de geforceerde glimlach op mijn gezicht. Wat zou ik zeggen. Dat ze mijn familie hadden uitgemoord. En mijn zusje vermoord hadden. Gruwelijk. Mijn moeder gemarteld door Jane. Ik sis even kort. 'Misschien het jou Clan mijn hele familie vermoord behalve mij. Mij geprobeert om te kopen. Mij hebben gemarteld en nog het ergste mijn geliefde hebben vermoord terwijl ik toe moest kijken.' Zeg ik grommend tegen haar. Mijn ogen spuwde vuur als ik nu Janes gave had gehad zou ze dood gaan van de pijn. Ik voelde mijn ogen prikken. James. Mijn james kwam voor mijn ogen. Ik kalmeerde mezelf en streek mijn mantel glad. 'Als je hier niet bent voor je plezier waarom ben je hier dan? Iedereen gaat hier in dienst voor de eer. Ik zit in dienst bij SG voor de wraak.' Schreeuw ik haar bijna toe. Ik wou eaak. Ik wou Aoro zien branden. Ik wou zijn hoofd eraf.


    I'm finally back, Finally after a Year break