• Het verhaal:
    Het is het jaar 2143. In de vampierwereld is de Volturi nog steeds aan de macht maar nog geen twintig kilometer verder zit in San Giovanni een clan nog groter en ontzagwekkendere clan als zij. Na enkele eeuwen durven zij eindelijk hun greep naar macht te doen en de Volturi aan te vechten. In het begin was de strijd nog onzichtbaar voor onpartijdige vampiers maar nu zijn ook zij aan de beurt om een kant te kiezen. De provincie Pisa verandert in een bovennatuurlijk slachtveld. Worden er vriendschappen gesloten? Ontstaan er liefdes? En kan je je oude vrienden nog vertrouwen?



    Regels
    - Je mag niemand doden zonder toestemming van die persoon.
    - Houdt het realistisch
    - Bij OOC praat je tussn haakjes
    - Alleen de Cullens en de Denali’s zijn vegetarisch
    - Er wordt niet in je eigen stad gejaagd
    - 16+ toegestaan
    - Er zijn geen twee dezelfde gaves
    - Je hebt altijd maar een gave en die maakt je niet onverslaanbaar
    - Als je een bestaand personage hebt heeft hij alleen een gave als het in het boek ook zo is
    - Er zijn geen weerwolven
    - Maximaal 3 personen
    - Partners in het boek zijn dat ook hier
    - Houdt de aantallen gelijk tussen Volturi-aanhangers en San Giovanni leden
    - Meldt het als je langer als twee dagen afwezig bent anders mag je personage door iedereen gedood worden.
    -Naamsverandering doorgeven


    Volturi:
    Nahuel - Candybear
    Valentijn Emilio Scagliotti - TheRumIsGone
    Jane - iMacbook
    Sake - MangaXD
    Angelique Madeline Valois - Leannan
    Alexander (Alex) Miraz - HurtedHeart




    San Giovanni:
    Jona - CandyBear
    Elena - Brennanzer
    Ace - myMOMENTS
    May Violet Grey - HurtedHeart
    Callum - CandyBear
    Alice Cullen - TheRumIsGone


    Begint onpartijdig:
    Manora-MangaXD [gaat over naar San Giovanni]
    Renesmee - Martha1Dx [wordt Volturi]
    Bella - TheRumIsGone [gaat naar de Volturi om Renesmee terug te halen]



    Ik heb de personen uit de boeken die nog niet gespeeld worden hier niet bijstaan maar je mag ze altijd nog invullen in het rollentopic. Zo is het overzichterlijker.

    Meedoen mag en kan altijd

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:11 ]


    Remember to be ridiculous.

    Elena
    'Het wordt allemaal wek duidelijk,' zei ik met een gemeen glimlachje dat om mijn mond speelde, 'maar blijf nu gewoon rustig of jou ondergaat hetzelfde lot als dat van je vriendjes.' ik glimlachte nog eens gemeen naar hem en zag zijn angst voor ons alsmaar sterker worden. Binnen drie dagen zal hij wel anders piepen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Nahuel
    'Gelukkig,' zeg ik. 'Ik persoonlijk denk dat je iemand niet tot een leefwijze kan dwingen. Het zal dan toch echt niet zo makkelijk werken.'
    Ik kijk hem verbaasd aan, hij heeft nog geen opmerkingen gemaakt over mijn ogen, mijn kloppende hart en mijn getinte huid.


    Remember to be ridiculous.

    TheRumIsGone schreef:
    {Wil er iemand met Alice praten?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [enig idee hoe Ace kan invallen?]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 11:40 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [alice en ace kunnen samen praten, er komen nu twee vampiers met een mens dat veranderd wordt naar de thuisbasis]


    Remember to be ridiculous.

    {Hij kan praten met Alice?}

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 11:41 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    {Ze kan praten met Alice?}

    [OK, waar is Alice
    (en Ace is eigenlijk een hij)]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Angelique Madeline Valois

    Ontspannen leunde ik tegen de muur en keek van Valentijn naar Nahuel.
    Ik luisterde naar het gesprek dat ze aan het voeren waren en vroeg me plots af of Valentijn ook een gave had.
    Toen ik hem weer bekeek, merkte ik dat hij net als mij, een getinte huid had ondanks het vampierenbestaan, waardoor ik kon afleiden dat hij van een andere nationaliteit was.
    Bedenkelijk beet ik op mijn onderlip terwijl ik terug naar het gesprek luisterde.



    [Ik ga eventjes eten...Als je wilt kan je Angelique eventjes overnemen tot ik terug ben zodat ze er niet bij staat en jullie negeert :') Je hebt mijn toestemming. ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    {Alice.. Is ergens.. Buiten ofzo..}


    Don't be like the rest of them, darling

    [moet douche, kom zo snel mogelijk trug!]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jona
    We zijn nu ongeveer een kilometer buiten Lajatico. 'Volgens mij zitten we hier wel goed,' zeg ik tegen Elena en dan went ik me tot de jongen. 'Ik spreek je over drie dagen weer.'

    Callum
    Nog voor ik kan reageren voel ik hoe iets zich in mijn hals boort. Haar tanden. Ik stort van de pijn op de grond maar verbied mezelf om te schreeuwen. Die lol zal ik ze niet gunnen. Ik voel dat ik word opgetilt alsof ik niets weeg en iemand begint te rennen.


    Remember to be ridiculous.

    Valentijn Emilio Scagotti

    'En ze zullen op het laatst toch gaan doen wat ze zelf willen' Zeg ik waarna ik zie dat hij me enigsins verbaast aankijkt, of het kwam door het feit dat ik iets vreemd had gezecht (Wat ik betwijfelde) of door het fijt dat ik nog niets gezecht had over hoe hij was, iets wat me vanaf het begin al was op gevallen, zijn hart klopte duidelijk, zijn huid was niet wit maar toch was hij ook niet menselijk.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elena
    We liepen terug naar "huis", maar dit keer niet op een menselijk tempo. Het zou maar raar zijn als de mensen twee dames zien lopen met een levenloos lichaam van een jongen bij hun. Zoals te verwachten waren we snel op onze bestemming aangekomen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Nahuel
    'Jij misschien,' zeg ik. 'Volgens mij ben ik toch iets in het nadeel als er een vampier achter me aankomt.'
    Ik haal mijn hand even door mijn haar. 'Wat is het belachelijk warm hier ondergronds.'


    Remember to be ridiculous.

    Valentijn Emilio Scagotti

    'Waarom zou je in het nadeel zijn?' Vraag ik nietbegrijpend, waarschijnlijk had het te maken met wat ik al vermoede, dat hij anders was dan de andere vampieren hier.


    Don't be like the rest of them, darling