• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • 16+ mag, maar hou de details voor je.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 7 tot 10 regels in het speeltopic (Zie tips: Klik hier).
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    • Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Blanche
    • Quinto Thomas Reynolds - Blanche
    • Nicholas Boq Mead - Escritura
    • Nessarose Denise Scribe - Escritura
    • Jaelle Mai Fletcher - Gaisford
    • Alexandra Erin Violet Roselynn - LEADERLOUIS
    • Samantha-May Rodriguez - IHeartMusicc
    Nog 1 mannelijke en 2 vrouwelijke cipiers.

    Prisoners: (Totaal 14)
    • Maya Juliëtte Adams - Aragog
    • Merylle Auréle 'Beau' Blanche - scribere
    • Nicole Joy Eastwood - Amorphous
    • Delphine Sarah Parker - Frodo
    • Mallory Tracy - Assassin
    • Victor Benjamin Söderberg - Mebarak
    • Luca Jones - Assassin
    Nog 4 mannelijke en 3 vrouwelijke gevangenen.

    Iedereen die doorgestreept is, is natuurlijk nog steeds welkom, alleen heb je al een tijdje niet gereageerd.

    Topic's.
    Rollen [1].
    Rollen [2].
    Story.
    One.
    Two.
    Three.
    Four.

    Cell Division.
    Cell 1: Mallory Tracy en Merylle Auréle 'Beau' Blanche.
    Cell 2: Maya Juliëtte Adams en Delphine Sarah Parker en Nicole Joy Eastwood.
    Cell 3: Victor Benjamin Söderberg en Luca Jones.

    Daily Schedule.
    8.30 - 9.30 - Ontbijt.
    12.00 - 13.00 - Middageten.
    14.00 - 16.00 - Buiten.
    18.00 - 19.00 Avondeten.


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 21:41 ]

    Luca Jones

    "Als ik weg moet gaan, moet je het maar zeggen." zegt hij, waardoor ik verbaasd opkijk naar Quinto.
    Meent hij dat nou? Waarom zou hij aanbieden om weg te gaan als ík dat wil terwijl hij hier op dit moment degene is die de macht in handen hoort te hebben. Ik grijns, hij stelt zich te kwetsbaar op, waardoor ik macht vergaar.
    "Je bent bijzonder... aardig, Quinto. Dat ben ik niet van je gewend." zeg ik. "Sinds wanneer ben jij zo zachtaardig?"


    Your make-up is terrible

    Maya Juliëtte Adams
    Ik grinnikte zachtjes, maar werd me weer bewust van haar bijzijn toen ze naast Drew ging zitten, wel héél dichtbij. Ik zag dat ze iets in zijn oor fluisterde, ik kon alleen niet verstaan wat. Ze gleed met haar hand langs zijn hals, door naar zijn borst. ''Get a room.'' mompelde ik, en het meisje keek geamuseerd op. ''Jaloers, Adams?'' snauwde ze, en ik trok een wenkbrauw op. Hoe dat kind mijn naam wist, wist ik niet. Ik lachte spottend. ''Waar zou ik jaloers voor moeten zijn?'' siste ik, al betrapte ik mezelf er op dat ik het niet leuk vond wat ze bij Drew deed. Ik stond op, en het meisje volgde mijn voorbeeld. Voordat ik iets kon zeggen, had ze me op de grond geduwd. Onmiddelijk sprong ik op, en sloeg met de vuist tegen haar kaak. Het was een reflex, kon ik ook niks aan doen. Ze gilde, en trok me aan mijn haren. ''Is dit alles?'' mompelde ik, en in een beweging duwde ik haar van me af. Ze kwam met haar rug tegen de punt van de tafel, en ik trok een grimas. Dat moest pijn doen, maar ze verdiende het ook wel. Ze jammerde, en sprong bovenop me waardoor ik met een harde klap op de grond terecht kwam.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Quinto Thomas Reynolds.

    "Je bent bijzonder... aardig, Quinto. Dat ben ik niet van je gewend. Sinds wanneer ben jij zo zachtaardig?"
    Sinds ik iedereen liever te vriend hou, dan dat ze me in elkaar rossen. Nee. Ik ben daar niet bang voor.
    Ik haal mijn schouders op. "Weet ik veel. Als ik je continu lieve aandacht van iedereen krijg, verander je," Zeg ik tegen hem.
    "Ik moet weer hard worden," Voeg ik er met een grijns aan toe.

    [Grrrr. Ik wil reageren met Drew, maar ik moet bij mijn nichtje op verjaardag. Ze wordt 1. ;D]

    Luca Jones

    Hij haalt zijn schouders op. "Weet ik veel. Als je continu lieve aandacht van iedereen krijgt, veranderd je. Ik moet weer hard worden." Hij grijnst.
    Ik moet ervan lachen. "Natuurlijk Quinto, je bent gewoon te lang een mama's kindje geweest toen je er niet was." Ik sla mijn armen over elkaar. "Zeker weten dat je weer hard moet worden. Zal ik je even hard slaan en je een handje helpen?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    [Aww :'D Gefeliciteerd!
    Hoelaat ben je terug? ;D]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 14:00 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ben ik weer even teruglezen wat er is gebeurd]


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    [Post's gelezen. Ik reageer straks.]

    Drew Foster.

    Het meisje dat zojuist nog op de grond lag, zit nu dicht naast me op het bankje. Ik negeer haar compleet, maar ze maakt me het behoorlijk moeilijk met haar hand die via mijn nek maar m'n borst glijd. Sorry, ik heb nu eenmaal een zwak voor vrouwen.
    "Drew, doet niet zo stoer. Ik weet dat je me leuk vind," Fluistert ze in mijn oor.
    Ik schud mijn hoofd. "Wegwezen Maddison,"
    "Get a room," Zegt Maya die tegenover me zit.
    "Jaloers Adams?" Snauwt ze.
    Ik negeer het. Het enigste wat ik voel is haar hand op mijn borst. Oprotten Maddison, voordat ik je wat aandoe.
    "Waar zou ik jaloers voor moeten zijn?" Vraagt ze geërgerd.
    Voor ik het weet zijn de beide meiden in een gevecht verwikkelt. De ene keer Maya boven, andere keer Maddison.
    Ik grom woedend en trek Maddison van Maya af. "En nu is het klaar verdomme!" Schreeuw ik tegen haar.
    Blijkbaar is ze er niet mee eens en geeft me en fikse stomp tegen de zijkant van mijn hoofd. Omdat ik dat niet verwacht had, laat ik haar los.
    Ze stormt op Maya af, grist een mes van tafel en zet deze tegen Maya's keel.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 21:59 ]

    Maya Juliëtte Adams
    Toen het meisje bovenop me lag, trok Drew haar van me af. Ik sprong op, trok mijn mond open om Drew te bedanken maar het volgende moment sloeg het meisje Drew tegen zijn hoofd. Voordat ik iets kon doen, stormde ze op me af en drukte een mes tegen mijn keel. ''What the-'' ik kon mijn zin niet afmaken, aangezien ze het mes nog harder tegen mijn keel drukte. ''Drew-'' wist ik uit te brengen, en ik voelde wat nats langs mijn keel glijden. Ik wou vloeken, ik wou mezelf lostrekken, maar als ik dat zou doen was het mijn dood.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 22:32 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Sorry. Zou je je reactie aan willen passen? Het invoerveldje op mijn telefoon was te klein.. S:]

    Quinto.

    Luca begint te lachen.
    Ik kijk hem woedend aan. "Doe je best," Zeg ik tegen hem. "Maar niet piepen als het uitdraaid op een gevecht," Zeg ik en vernauw mijn ogen. Er staat een moordlustige blik op mijn gezicht.

    [Zit op telefoon. Sorry voor de kleine kut post.]

    Delphine Sarah Parker

    Als ik mijn hoofd uit mijn handen haal, merk ik dat ik helemaal alleen ben. Maya is waarschijnlijk met Drew mee, Nicole is weg en de nieuwe cipier... ach, die zal wel ergens rondzwerven. Zuchtend sta ik op en leg mijn weinige spullen in het kastje. Het wordt waarschijnlijk wel wat voller met z'n drieën maar ik kijk er wel naar uit. Voller betekent drukker, en deze drukte kan ik goed gebruiken om nare gedachten buiten te houden.
    Ik pak wat kleren bijeen -een zwart rokje en een zachtroze blouse- en neem die mee naar de kleine badkamer. Het geluid van stromend water vult meteen de ruimte als ik de douche aan zet en ik wacht ontspannen af tot het water warm wordt. Iets dat na tien minuten nog altijd niet gebeurt. Dus stap ik meteen onder de douche en ril als de koude druppels over mijn lichaam glijden. Het kippenvel staat overal en ik zeep snel mijn lichaam en haren in.
    Het voordeel is wel dat mijn bonkende hoofdpijn is weggetrokken als ik onder de koude stralen uit kom en me afdroog. Mijn natte haren laat ik los zodat de rode strengen langs mijn hoofd vallen. Eventjes mijn make-up bij werken, me in de spannende kleren trekken, en ik loop zachtjes fluitend naar de deur. Maar als ik die open probeer te trekken, stel ik vast dat hij potdicht zit. Maya is er niet, Nicole niet... Geweldig, ik ben weer alleen met mijn oh zo positieve zelf.

    [Ja, die laatste zin was een hint dat Delphine aandacht/gezelschap nodig heeft]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Aragog schreef:
    Maya Juliëtte Adams
    Toen het meisje bovenop me lag, trok Drew haar van me af. Ik sprong op, trok mijn mond open om Drew te bedanken maar het volgende moment sloeg het meisje Drew tegen zijn hoofd. Voordat ik iets kon doen, stormde ze op me af en drukte een mes tegen mijn keel. ''What the-'' ik kon mijn zin niet afmaken, aangezien ze het mes nog harder tegen mijn keel drukte. ''Drew-'' wist ik uit te brengen, en ik voelde wat nats langs mijn keel glijden. Ik wou vloeken, ik wou mezelf lostrekken, maar als ik dat zou doen was het mijn dood.

    Aangepast (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nicole Joy Eastwood
    Ik was al een tijdje geleden weggegaan bij Luca en had nog even wat rond gelopen maar nu loop ik weer terug naar mijn eigen cel. De cel deur is dicht en ik probeer hem open te krijgen wat niet lukt. Ik zucht even en kijk om me heen. Als ik zie dat de deur van Luca's cel nog openstaat loop ik die kant op. Wanneer ik daar ben zie ik een cipier in de cel staan, eentje die ik niet ken. Hij en Luca kijken elkaar nogal dreigend aan. 'Eh, mijn cel is dicht dus ik kan er niet meer in...,' zeg ik aarzelend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered