• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • 16+ mag, maar hou de details voor je.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 7 tot 10 regels in het speeltopic (Zie tips: Klik hier).
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Blanche
    Quinto Thomas Reynolds - Blanche
    Nicholas Boq Mead - Escritura
    Nessarose Denise Scribe - Escritura
    Jaelle Mai Fletcher - Gaisford
    Alexandra Erin Violet Roselynn - LEADERLOUIS
    Samantha-May Rodriguez - IHeartMusicc
    Nog 1 mannelijke en 2 vrouwelijke cipiers.

    Prisoners: (Totaal 14)
    Maya Juliëtte Adams - Aragog
    Merylle Auréle 'Beau' Blanche - scribere
    Nicole Joy Eastwood - Amorphous
    Delphine Sarah Parker - Frodo
    Mallory Tracy - Assassin
    Victor Benjamin Söderberg - Mebarak
    Luca Jones - Assassin
    Nog 4 mannelijke en 3 vrouwelijke gevangenen.

    Iedereen die doorgestreept is, is natuurlijk nog steeds welkom, alleen heb je al een tijdje niet gereageerd.

    Topic's.
    Rollen [1].
    Rollen [2].
    Story.
    One.
    Two.
    Three.
    Four.

    Cell Division.
    Cell 1: Mallory Tracy en Merylle Auréle 'Beau' Blanche.
    Cell 2: Maya Juliëtte Adams en Delphine Sarah Parker en Nicole Joy Eastwood.
    Cell 3: Victor Benjamin Söderberg en Luca Jones.

    Daily Schedule.
    8.30 - 9.30 - Ontbijt.
    12.00 - 13.00 - Middageten.
    14.00 - 16.00 - Buiten.
    18.00 - 19.00 Avondeten.


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 21:41 ]

    Password schreef:
    (...)

    [Geen idee.. Had je soms een voorstel? ^^]

    [Haha, Maya!
    :'D Eh, niet echt :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Als je iemand zoekt mag Luca wel, hij is behoorlijk sterk en zit er toch al een tijdje.]


    Your make-up is terrible

    Aragog schreef:
    (...)
    [Haha, Maya!
    :'D Eh, niet echt :3]


    Assassin schreef:
    [Als je iemand zoekt mag Luca wel, hij is behoorlijk sterk en zit er toch al een tijdje.]


    [Oké, dan is het Luca. ;D]

    [Yeah, heb ik ook weer eens wat leuks te doen zo af en toe ghehe.]


    Your make-up is terrible

    Quinto Thomas Reynolds.

    "Maya," Zegt ze kortaf.
    Vrijwel direct rinkelt er een belletje in mijn hoofd. Maya. Het meisje waar ik vorig jaar nog leuke dingen mee beleefd heb. Ondanks dat Drew, hoe raar ook, het er op de een of andere manier niet mee eens was. Rare Drew..
    "Aha," Brom ik. "Maya Adams," Herhaal ik en kijk haar aan. "Dat was gezellig vorig jaar, hé?" Zeg ik met een kleine grijns.

    Assassin schreef:
    [Yeah, heb ik ook weer eens wat leuks te doen zo af en toe ghehe.]


    [Dat wordt dan nog gezellig als die twee elkaar tegen komen. ;D]

    Maya Juliëtte Adams
    ''Aha.'' bromde hij. ''Maya Adams.'' herhaalde hij, en in mijn ooghoeken zag ik dat hij me aankeek. Ik draaide mijn hoofd zodat ik, voor de tweede keer, hem in de ogen keek. ''Dat was gezellig vorig jaar, hè?'' zei hij met een kleine grijns, en ik trok mijn mond open om iets te zeggen. Ik bedacht me, en klapte die weer dicht. Ik wendde mijn blik af, en keek naar een bepaald punt op de muur. Mooie muur, geweldige muur, leuke muur.
    Ik weet nog dat ik vorig jaar in een tweestrijd zat; vond ik het fijn of niet? En ik vond het verschrikkelijk dat ik daar over na moest denken. Elk ander persoon zou het afschuwelijk vinden, maar ik was nou eenmaal een persoon dat van seks hield. Ik had me er lang geleden bij neergelegd, en schamen deed ik mezelf er niet voor. Alleen niet veel mensen wisten het, en dat hoefde ook niet.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Quinto Thomas Reynolds.

    Ze opent haar mond en ik wacht op commentaar, maar het komt niet. Het blijft akelig stil in de cel.
    Jammer! Ik had gehoopt op commentaar of op ze minst iets, maar ze doet níets!
    Ik zucht kort en wendt dat mijn blik af. "Ik ga even kennis maken met de andere gevangen," Zeg ik tegen Drew en verlaat dan de cel.
    Verveeld slenter ik door het cellencomplex. Plotseling worden mijn ogen groot. Zie ik het goed? Is dat.. Luca!
    Direct trek ik mijn gezicht weer in de plooi en ik ga in de deuropening van de cel staan. "Luca.." Mompel ik.

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).

    "Ik ga even kennis maken met de andere gevangen," Meldt Quinto en loopt daarna de cel uit.
    Ik ga bij Delphine op de andere stoel zitten en leun met mijn rug tegen de muur. Mijn blik laat ik op Maya rusten. Eerst wilde ik vragen waarom Quinto dat zei, maar nu ik terug denkt, komt alles weer boven.
    "Jij had liever gewild dat hij dat gevecht niet overleefd had, hé?" Zeg ik tegen haar.

    [Ik moet folders lopen, anders wordt de laptop voor de rest van de middag afgepakt. Ben over een uurtje terug.]

    Maya Juliëtte Adams
    ''Jij had liever gewild dat hij dat gevecht niet overleefd had, hè?'' zei Drew opeens, en ik keek hem aan. Nee. Ja. Nee.
    Ik knikte maar, aangezien iedereen me voor gek zou verklaren. Ik zuchtte. ''Helaas.'' zei ik uiteindelijk.
    Niemand hoeft het te weten, zelfs Quinto zelf niet. Ik was verward, alles kwam weer boven door zijn terugkomst. Ik heb er een lange tijd niet meer aan gedacht, ik was het zelfs bijna vergeten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Drew Foster.

    Ik zie aan haar gezicht dat ze twijfeld. Ze hoeft niet bang te zijn dat ik he hem vertel.
    "Helaas," Zegt ze uiteindelijk.
    Verveeld en zwijgend blijf ik op de stoel zitten. Ook Delphine zwijgt.
    Ik wil net een opmerking maken over vanavond, maar ik hou mijn mond. Anders wil Delphine straks ook bij me slapen. Ik ken de 'nieuwe' gevangenen als mijn broekzak. Ze doen er alles aan om niet in de gevangenis te overnachten.
    "En.. ben je blij met de nieuwe cel indeling?" Vraag ik dan maar.

    Maya Juliëtte Adams
    ''En.. Ben je blij met de nieuwe celindeling?'' vroeg Drew, en ik knikte. ''Ja, die vorige was-'' ik maakte mijn zin niet af. Ik keek even naar Delphine, en glimlachte even. Ik vroeg me af of Quinto was veranderd, of nog steeds dezelfde, sadistische persoon was.
    Eerlijk gezegt hoopte ik van wel, maar durfde het amper toe te geven aan mezelf.
    ''Hoelaat is het?'' vroeg ik aan Drew, aangezien ik geen idee had hoelang ik nu in mijn cel zat. Ik zette mijn haren goed voor mijn wond, en keek hem vragend aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Luca Jones

    Nicole was al weggegaan en ik was zwijgend op mijn bed gaan liggen, mijn armen onder mijn hoofd gevouwen en kijkend naar het plafond. Ik denk een beetje na, over ons gesprek, de dingen die ik had kunnen zeggen maar niet gedaan heb. Waarschijnlijk wel beter. Ik hoor voetstappen maar ze sterven niet weg zoals ze zouden moeten doen.
    "Luca.."
    Door de akelig bekende stem schiet ik overeind. Quinto. Grijnzend sla ik mijn benen over de rand en sta ik op.
    "Welkom terug man." zeg ik nog altijd grijnzend tegen hem. Die moet niet erg blij zijn om mij hier nog te zien, na vorig jaar. Het verbaasd me dat hij na al die tijd nog is terug gekomen.


    Your make-up is terrible

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).

    "Ja, die vorige was-," Begint ze.
    Ik kijk haar afwachtend aan, maar aan haar gezicht te zien, volgt er niet nog een stuk.
    Rustig laat ik mijn ogen over haar glijden. Iedere keer legt ze haar haren over die ene plek neer. Ik begin er langzamerhand twijfels bij de krijgen. Wat heeft ze?
    "'Hoelaat is het?" Vraagt ze, nadat ze voor de zoveelste keer haar haren 'goed' heeft gelegd.
    "Vier uur," Zeg ik tegen haar en sta op van mijn stoel. Ik ga voor haar staan en schuif haar haren bij d'r sleutelbeen weg. Er komt een grote wond tevoorschijn.
    "Wat heb jij gedaan?" Vraag ik aan haar.

    [Het is toch haar schouder? Of zit die wond meer bij haar nek? S:]

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 17:46 ]

    [Eh, zo rond haar sleutelbeen :'D
    *gaat schrijven*]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Quinto Thomas Reynolds.

    Luca komt overeind uit de liggende houding en slaat zijn benen over de rand van het bed. Er staat een grote, brede grijns op zijn gezicht.
    Als ik niet anders wist, zou ik er bang van worden.
    "Welkom terug man," Zegt hij met dezelfde grijns.
    Ik kijk hem strak aan. "Hm, jij hier ook nog," Mompel ik. "Nog langer gekregen na dat gevecht?"
    Ik probeer er luchtig over te doen, maar het was natuurlijk niet bepaald fijn. Het gevecht viel nog wel mee, maar alles daarna was op z'n minst gezegd; Klote.