• waarom doet Quizlet niet mee aan website van het jaar? Of doet die dat al?


    A woman's best make up is her smile

    Nog nooit gehoord van 'Website van het jaar', maar ik denk dat het wel een super idee zou zijn. (':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Meh.
    Ik vind het goed zo, want dan komen al die newbies hier en.. tja. Nu ken je iedereen, en dan niet meer enzo.


    I live for the applause, you will die for it.

    Parviainen schreef:
    Meh.
    Ik vind het goed zo, want dan komen al die newbies hier en.. tja. Nu ken je iedereen, en dan niet meer enzo.

    Parviainen schreef:
    Meh.
    Ik vind het goed zo, want dan komen al die newbies hier en.. tja. Nu ken je iedereen, en dan niet meer enzo.

    Totally agree.

    Ik ben het helemaal eens met Parviainen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Parviainen schreef:
    Meh.
    Ik vind het goed zo, want dan komen al die newbies hier en.. tja. Nu ken je iedereen, en dan niet meer enzo.

    Dat is waar.


    effort never betrays you

    Parviainen schreef:
    Meh.
    Ik vind het goed zo, want dan komen al die newbies hier en.. tja. Nu ken je iedereen, en dan niet meer enzo.

    Ik ben het met haar eens.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Waarom wel, wint toch niet (krul)


    -

    Ja, Parviainen heeft gelijk. Quizlet zou natuurlijk direct beste website van het jaar worden, ofcourse, maar dan komen er allemaal mensen die totaal niet geïnteresseerd zijn in Q. zelf.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Parviainen schreef:
    Meh.
    Ik vind het goed zo, want dan komen al die newbies hier en.. tja. Nu ken je iedereen, en dan niet meer enzo.


    sometimes when I say "oh I'm fine" I want someone to look in my eyes and say "Tell the truth"

    Parviainen schreef:
    Meh.
    Ik vind het goed zo, want dan komen al die newbies hier en.. tja. Nu ken je iedereen, en dan niet meer enzo.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Parviainen schreef:
    Meh.
    Ik vind het goed zo, want dan komen al die newbies hier en.. tja. Nu ken je iedereen, en dan niet meer enzo.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Parviainen schreef:
    Meh.
    Ik vind het goed zo, want dan komen al die newbies hier en.. tja. Nu ken je iedereen, en dan niet meer enzo.


    ja idd.

    Nog evne en het wordt dan de tweede hyves


    "Ignite, my love. Ignite."

    Genius schreef:
    Waarom wel, wint toch niet (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Quizlet is de Secret Society onder de geweldige mensen (cat)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.