• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • 16+ mag, maar hou de details voor je.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 7 tot 10 regels in het speeltopic (Zie tips: Klik hier).
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    • Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Blanche
    • Quinto Thomas Reynolds - Blanche
    • Nicholas Boq Mead - Escritura
    • Nessarose Denise Scribe - Escritura
    • Jaelle Mai Fletcher - Gaisford
    • Alexandra Erin Violet Roselynn - LEADERLOUIS
    • Samantha-May Rodriguez - IHeartMusicc
    Nog 1 mannelijke en 2 vrouwelijke cipiers.

    Prisoners: (Totaal 14)
    • Maya Juliëtte Adams - Aragog
    • Merylle Auréle 'Beau' Blanche - scribere
    • Nicole Joy Eastwood - Amorphous
    • Delphine Sarah Parker - Frodo
    • Mallory Tracy - Assassin
    • Victor Benjamin Söderberg - Mebarak
    • Luca Jones - Assassin
    Nog 4 mannelijke en 3 vrouwelijke gevangenen.

    Iedereen die doorgestreept is, is natuurlijk nog steeds welkom, alleen heb je al een tijdje niet gereageerd.

    Topic's.
    Rollen [1].
    Rollen [2].
    Story.
    One.
    Two.
    Three.
    Four.

    Cell Division.
    Cell 1: Mallory Tracy en Merylle Auréle 'Beau' Blanche.
    Cell 2: Maya Juliëtte Adams en Delphine Sarah Parker en Nicole Joy Eastwood.
    Cell 3: Victor Benjamin Söderberg en Luca Jones.

    Daily Schedule.
    8.30 - 9.30 - Ontbijt.
    12.00 - 13.00 - Middageten.
    14.00 - 16.00 - Buiten.
    18.00 - 19.00 Avondeten.


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 21:41 ]

    [Lieve schatten, het spijt me echt dat ik pas zo laat reageer, het is een beetje druk hier geweest de laatste tijd...
    Oh jeej, ik zit bij Nicole én Maja ^^ ik ga nu reageren!]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Luca Jones

    "Jij bent ook niets veranderd hé?" zegt met een kleine grijns. "En helemaal in je eentje?" vraagt hij.
    Ik haal mijn schouders op. "Er zijn er altijd minstens twee voor nodig, dus niet alleen." antwoord ik ontwijkend.
    "Ik heb in het ziekenhuis gelegen, gehersteld en daarna een tijdje een andere baan gehad, maar dit hier is mijn baan en blijft het ook en daarom ben ik teruggekeerd." legt hij aan me uit.
    "Gelukkig maar, we misten je al." zeg ik grinnikend. "En dat was sarcastisch. Al kan het nog leuk worden nu." Het laatste zeg ik nadenkend.


    Your make-up is terrible

    Maya Juliëtte Adams
    We liepen zwijgend naar de eetzaal, wat nog redelijk rommelig was. Het was leeg, op één persoon na. We liepen er naartoe, en Drew knielde naast haar neer. Hij schudde aan haar schouders, maar kreeg geen reactie.
    ''Wauw, Maya. Wat heb je met haar gedaan?'' vroeg hij, keek me aan en richtte zich toen weer op het meisje.
    ''Eh-'' begon ik, en krabte even aan mijn achterhoofd. Ik dacht even na, en het schoot me weer te binnen. ''Haar slaap.'' mompelde ik.
    Ik had haar op haar slaap geslagen, en tegen haar hoofd en ribben geschopt. ''Oh, en haar ribben.'' zei ik er bijna onhoorbaar achteraan. Ik bedoel- zo erg was dat toch niet? Zij probeerde me te vermoorden, dus mijn actie viel nog redelijk mee, toch?
    Ik ging aan een bankje zitten, en keek lichtelijk beschaamd naar het meisje en Drew.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Delphine Sarah Parker

    Afwezig luister ik met een half oor naar het gesprek van Maya en Drew. De nieuwe celindeling komt me heel goed uit, maar ik heb al heel de dag zo'n verstikkende hoofdpijn dat het me eventjes niets kan schelen. Ik leg zuchtend mijn hoofd tegen de koele muur en sluit mijn ogen. Het lijkt wel alsof er iemand met een grote hamer tegen mijn schedel heeft geslagen. Net als ik er iets van wil zeggen, komt er een knappe jongeman binnen. Hij grijnst naar Drew en laat dat zijn ogen door de cel glijden. Duidelijk een cipier. Als hij bij mij aankomt en vraagt wie ik ben, geef ik geen antwoord. Op dit moment ben ik niemand.
    Ik leg mijn zware hoofd in mijn armen en probeer alle geluiden buiten te sluiten. Wat is er met me aan de hand?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).

    "Eh-," Stamelt ze. "Haar slaap," Mompelt ze.
    Ik schuif haar blonde haren aan de kant en zie dat er een blauwe plek op haar slaap zit.
    "Oh, en haar ribben," Vervolgt ze.
    Vrijwel direct trek ik haar shirt omhoog. Ze draagt een witte bh, maar daar kijk ik nu niet naar.
    Ook zitten er een blauwe plek op haar ribben.
    Wanneer ik weer opkijk, zie ik dat Maya op een bankje is gaan zitten.
    Het meisje komt langzaam weer bij. Ze opent haar groene ogen en kijk me aan. "W-wat is er gebeurt?" Stotter ze.
    "Je bent knock-out geslagen door Maya," Zeg ik tegen haar. Ze heeft recht om het te weten.
    Ze gaat rechtop zitten en ze kijkt naar haar borst. "Wat?!" Schreeuwt ze.
    "Denk niet verkeerd, ik ging kijken. Er zit een blauwe plek op je slaap en op je borst," Leg ik uit.
    Ze knikt zachtjes en kijk naar haar ribben. Direct slaakt ze een gilletje. "Mijn nek," Piept ze.
    "Gaat het?" Vraag ik aan haar.
    "Nee," Antwoord ze.
    Ik kijk haar aan en zie dat ze liegt. Ze heeft een glimlach op haar gezicht staan. "Oké, voor mijn aandacht moet je echt beter je best doen," Zeg ik tegen haar, kijk naar Maya en knipoog even naar haar.
    Dan sta ik op en ga tegenover Maya zitten. "Die mankeert niks," Zeg ik tegen haar.

    Quinto Thomas Reynolds.

    "Er zijn er altijd minstens twee voor nodig, dus niet alleen," Antwoord hij.
    Ik denk diep na, maar kan zo snel niemand bedenken.
    "Gelukkig maar, we misten je al," Grinnikt hij.
    Wauw.. een sarcastischer antwoord kon echt niet.
    "En dat was sarcastisch. Al kan het nog leuk worden nu,"
    "Bedankt voor de uitleg," Mompel ik en rol even met mijn ogen. Mijn blik glijd door de cel.
    "Wie is je celgenoot?" Vraag ik dan.

    Luca Jones

    "Bedankt voor de uitleg." mompelt hij en rolt met zijn ogen. Zijn blik glijd door de cel.
    "Wie is je celgenoot?" vraagt hij.
    "Ene... Vic... Victor." diep ik ergens uit mijn geheugen op en ik haal argeloos mijn schouders op.
    "Geen idee waar die uithangt, heb hem al sinds vanmorgen niet meer gezien. Misschien ligt hij ergens voor pampus of is hij neergeslagen. Misschien wel isoleercel gekregen tijdens dat achterlijke voedselgevecht." verzin ik hard op achter elkaar. Mijn vindingrijkheid hierzo is groot geworden.


    Your make-up is terrible

    Quinto Thomas Reynolds.

    "Ene... Vic... Victor," Antwoord hij verward.
    "Geen idee waar die uithangt, heb hem al sinds vanmorgen niet meer gezien. Misschien ligt hij ergens voor pampus of is hij neergeslagen. Misschien wel isoleercel gekregen tijdens dat achterlijke voedselgevecht,"
    Ik haal mijn schouders op en ga op de stoel in de cel zitten.
    "Oh, vanochtend was er weer een voedselgevecht," Zeg ik met een kleine grijns.

    [Weg inspiratie..]

    Maya Juliëtte Adams
    Ik luisterde met opgetrokken wenkbrauwen naar het gesprek, en grinnikte bij dat domme kreetje wat ze slaakte.
    "Oké, voor mijn aandacht moet je echt beter je best doen," Zeg Drew tegen haar, keek naar mij en knipoogde. Ik glimlachte lichtjes, veegde automatisch een haarlok achter mijn oor en keek naar mijn handen.
    In mijn ooghoeken zag ik Drew opstaan, en hoe hij tegenover me ging zitten. "Die mankeert niks," zei hij, en ik grinnikte zachtjes. Ik keek hem weer aan. ''Jammer.'' zei ik zachtjes, en zuchtte onhoorbaar. Dat kreng verdiende wat Quinto heeft meegemaakt, maar ik hield wijselijk mijn mond.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).

    "Jammer," Zegt ze zachtjes.
    Ik grinnik kort. "Toen ze zag dat ik het was, deed ze zielig, puur voor mijn aandacht," Mompel ik dan.
    Ik tik met mijn vingers op tafel en laat mijn ogen door de zaal glijden. Het is stil tussen mij en Maya.

    [Oké.. er moet ff iets gebeuren. ;D]

    [Hahaha, let me think :'D.
    Staat dat meisje er nog? Misschien kan ze Maya weer aanvallen ofzo, en dan vind Drew een bitchfight geen probleem, I guess :'D
    Hahaha, oh ik ben zó inspiratieloos nu]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Luca Jones

    Ik volg hem met mijn ogen terwijl hij door de cel loopt en op de stoel neerploft. Ik besluit me bij hem te voegen, maar wel op een behoorlijke afstand. Ik ga dus op het verste einde van de bank zitten.
    "Oh, vanochtend was er weer een voedselgevecht." zegt hij met een grijns.
    Ik knik even. "En vanmiddag ook." voeg ik er aan toe. "Verdomde kinderen hier." Ik schud afkeurend mijn hoofd.


    Your make-up is terrible

    Aragog schreef:
    [Hahaha, let me think :'D.
    Staat dat meisje er nog? Misschien kan ze Maya weer aanvallen ofzo, en dan vind Drew een bitchfight geen probleem, I guess :'D
    Hahaha, oh ik ben zó inspiratieloos nu]


    [Hmm.. Leuk idee. ;D
    Of.. uhm, even denken. Of dat meisje versiert Drew en doet bitchie tegen Maya, dus dan ontstaat er een gevecht. (:]

    [Yesh!
    Ik ga nu schrijven :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Quinto Thomas Reynolds.

    "En vanmiddag ook. Verdomde kinderen hier," Zegt hij en schud zijn hoofd.
    Ik kan het niet laten en grinnik zachtjes. Luca is nog precies hetzelfde. Hij ziet zichzelf als een volwassene, heeft een hekel aan alles wat los en vast zit en kan nog steeds zichzelf niet beheersen.
    Ik leun met mijn rug tegen de muur aan. "Als ik weg moet gaan, moet je het maar zeggen," Misschien was het zwak wat ik zei, maar het leek nou niet bepaald dat hij gesteld was op mijn bezoek.