• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • 16+ mag, maar hou de details voor je.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 7 tot 10 regels in het speeltopic (Zie tips: Klik hier).
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Blanche
    Quinto Thomas Reynolds - Blanche
    Nicholas Boq Mead - Escritura
    Nessarose Denise Scribe - Escritura
    Jaelle Mai Fletcher - Gaisford
    Alexandra Erin Violet Roselynn - LEADERLOUIS
    Samantha-May Rodriguez - IHeartMusicc
    Nog 1 mannelijke en 2 vrouwelijke cipiers.

    Prisoners: (Totaal 14)
    Maya Juliëtte Adams - Aragog
    Merylle Auréle 'Beau' Blanche - scribere
    Nicole Joy Eastwood - Amorphous
    Delphine Sarah Parker - Frodo
    Mallory Tracy - Assassin
    Victor Benjamin Söderberg - Mebarak
    Luca Jones - Assassin
    Nog 4 mannelijke en 3 vrouwelijke gevangenen.

    Iedereen die doorgestreept is, is natuurlijk nog steeds welkom, alleen heb je al een tijdje niet gereageerd.

    Topic's.
    Rollen [1].
    Rollen [2].
    Story.
    One.
    Two.
    Three.
    Four.

    Cell Division.
    Cell 1: Mallory Tracy en Merylle Auréle 'Beau' Blanche.
    Cell 2: Maya Juliëtte Adams en Delphine Sarah Parker en Nicole Joy Eastwood.
    Cell 3: Victor Benjamin Söderberg en Luca Jones.

    Daily Schedule.
    8.30 - 9.30 - Ontbijt.
    12.00 - 13.00 - Middageten.
    14.00 - 16.00 - Buiten.
    18.00 - 19.00 Avondeten.


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 21:41 ]

    Assassin schreef:
    [Dus... Wanneer gaan we verder RPGen? :'D]


    [op een of andere manier moet ik hier best wel om lachen maareh ik ga Beau quoten en daarna braaf proberen te slapen. Morgenmiddag en eventueel avond (ligt eraan of er nog mensen wat willen doen) ben ik er niet want dan ga ik mijn sociale vaardigheden weer een beetje opkrikken. Slaaplekker alle twee alvast en succes met de Romanovs]


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    Merylle Aurele Virginie Isabelle Blanche -Beau-

    'Ja, ik kan je vertrouwen' fluistert hij
    'en ja je doet me pijn maar dat is niet een reden om aan jezelf te twijfelen. Het is iets om aan te werken, te leren,'
    Hij trekt me weer tegen zich aan dit keer duw ik me niet weg enkel omdat ik net heel even iets van irritatie in zijn ogen dacht te zien.
    Ik leg een hand op zijn arm en zucht even. Wat was dit een beroerde situatie
    'Beau, luister goed. Ik hou van je,' articuleert hij overduidelijk
    'Ik zeg het niet vaak en die woorden hebben een grote betekenis Het maakt me niet uit of je me pijn doet als je er maar aan werkt'. Ik voel mijn hart weer sneller kloppen maar kan tegelijkertijd niet bevatten dat hij dat zegt.
    'Ik hou ook van jou Vic,' zeg ik zachtjes.


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    Victor

    "Ik hou ook van jou Vic."
    De glimlach op mijn gezicht kan ik niet verbergen. Zachtjes druk ik een klein kusje op haar haren en verstop mijn hoofd in haar nek. Voor hoe lang deze bekentenis geldt weet ik niet maar ik moet ervan genieten. Beau is zo wisselvallig als de pest dus voor het zelfde geld staat ze zo op en loopt ze weer weg met dat zelfde masker voor haar hoofd. Zachtjes druk ik een kus in haar hals en ik zucht zachtjes. Ze is geweldig maar zo moeilijk te begrijpen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Merylle Aurele Virginie Isabelle Blanche -Beau- 

    Ik voel zijn lippen op mijn haren maar houd me stil. Ik moet nadenken en dat is lastig in zijn armen. Dan voel ik zijn gezicht in mijn nek. Zijn adem op mijn huid laat me huiverend in elkaar krimpen. Ik begrijp mezelf niet maar ik snap Vic ook niet meer. Voorzichtig draai ik me om en aai door zijn haren. Het spijt me denk ik maar mijn lippen komen niet van elkaar om de woorden te vormen. 
    Ik weet dat hij ook bang is en vooral dat ik die angst bevestig met mijn eigen angsten, ik weet niet wat ik wil. Ik wil Vic. Voorzichtig leg ik twee vingers onder zijn kin en til zijn hoofd een stukje op. 
    'gaat het?' vraag ik voorzichtig 


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    Victor

    "Gaat het?"
    Ik knik zachtjes.
    "Prima," weet ik eruit te persen met een klein lachje.
    Voorzichtig druk ik een kusje op haar lippen. De vraag terug stellen lijkt me absoluut geen goed idee. Zeker niet na de uitbarsting van daarnet. Mijn armen sluit ik rond haar middel en ik lach kleintjes.
    "Weet je hoe laat het is?"
    Niet dat de tijd er ook maar iets toe doet maar het besef ervan heb ik graag.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Merylle Aurele Virginie Isabelle Blanche -Beau- 

    'Prima'. Ik kijk even naar zijn gezicht en buig een stukje naar hem toe wanneer hij een kusje op mijn lippen duwt. 
    'echt waar?' vraag ik nog steeds twijfelend.
    'weet je hoe laat het is?' lachend trek ik een wenkbrauw op, bijzondere vraag maar toch trek ik me los uit zijn greep en tuur over de radiator. De gehele gang is verlaten en het is ijzig stil, zelfs vanuit de eetzaal komt geen enkel geluid. Geschrokken luister ik naar het gonzen van de radiator en onze eigen ademhaling. Ik laat me weer zakken en schud mijn hoofd
    'ik weet het niet,' zeg ik overdonderd. Waarom is het zo stil.
    Ik denk na en haal mijn schouders op, ik zit hier wel prima zo. 

    [ik moet gaan, ben zeker tot vanavond weg en als het laat wordt tot morgen]


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    [Wow, dat zijn heel gewone RPG's hoor, alleen de spelers zijn wat socialer.

    En zonder mij waren er geen eens RPG's op quizlet --'']


    [Wauw.. Als jij er niet mee was begonnen, was ik er wel mee begonnen. >.<]

    [Ik zal even kijken of er nog een reactie op Drew is. En ik zal reageren met Quinto.]

    Wow, dat zijn heel gewone RPG's hoor, alleen de spelers zijn wat socialer.
    En zonder mij waren er geen eens RPG's op quizlet --''


    Wow, arrogantie niveau hier is hoog en ik dacht dat ik arrogant was... hahahaha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Password schreef:
    [Ik zal even kijken of er nog een reactie op Drew is. En ik zal reageren met Quinto.]

    Ik zoek de laatste reactie van Maya wel op ^^.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Maya Juliëtte Adams
    ''Omdat je zielig in je eentje op het bed zat.'' mompelde hij onschuldig, en trok zijn mond open om er iets aan toe te voegen.
    ''Nee, ik had net ruzie met een gevangene en ik had geen zin om verder in conclaaf te gaan, dus ben ik hier heen gelopen.'' zei hij, en ik grinnikte zachtjes.
    Ik was diegene te vuist gegaan, maar goed, zo was ik.
    ''Zometeen komt er een nieuwe cipier.'' legde hij uit. ''Hij heet Quinto en keert na een lange tijd weer terug.'' zei hij, en ik keek nadenkelijk. Quinto, die naam zei me wel iets. Volgens mij was het geen lieverdje.
    ''Kan het zijn dat ik hem ken?'' vroeg ik toen, terwijl ik zijn bewegingen volgde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Maya Juliëtte Adams
    ''Omdatje zielig in je eentje op het bed zat.'' mompelde hij onschuldig, en trok zijn mond open om er iets aan toe te voegen.
    ''Nee, ik had net ruzie met een gevangene en ik had geen zin om verder in conclaaf te gaan, dus ben ik hier heen gelopen.'' zei hij, en ik grinnikte zachtjes.
    Ik was diegene te vuist gegaan, maar goed, zo was ik.
    ''Zometeen komt er een nieuwe cipier.'' legde hij uit. ''Hij heet Quinto en keert na een lange tijd weer terug.'' zei hij, en ik keek nadenkelijk. Quinto, die naam zei me wel iets. Volgens mij was het geen lieverdje.
    ''Kan het zijn dat ik hem ken?'' vroeg ik toen, terwijl ik zijn bewegingen volgde.


    Andrew Rayan Powell (Drew Foster).

    "Kan het zijn dat ik hem ken?" Vraagt ze dan.
    Ik haal mijn schouders op. "Je zit hier al een aardig tijdje, en dat bedoel ik niet lullig, dus ik denk dat je hem wel kent," Zeg ik tegen haar.
    "Bruin haar, blauwe ogen, ongeveer 1.80 lang," Som ik op om aan te geven wie ik bedoel.
    Plotseling hoor ik voetstappen achter me. Wanneer ik me omdraai zie ik dat het Quinto is.
    "Hey," Zeg ik met een kleine grijns.

    Quinto Thomas Reynolds.

    "Hey," Groet Drew, die in de deuropening van een cel staat.
    "Hée," Mompel ik en ga dan achter hem staan. Drew.. een makker kan je hem niet noemen. Het is gewoon een simpele collega, die me waardeert zoals ik ben.
    "Die omschrijving die je gaf klopt," Zeg ik met een grijns. "Alleen ben ik 1.85," Voeg ik er aan toe en kijk dan naar het meisje (Maya) die op het bed in de cel zit.
    Ik vernauw mijn ogen en blijf haar aan kijken. "Volgens mij ken ik jou ergens van," Zeg ik tegen haar.
    Dan valt mijn blik op een ander meisje (Delphine). Ze zit aan het tafeltje in de cel. "En jij bent?" Vraag ik dan.

    Mebarak schreef:
    (...)

    Wow, arrogantie niveau hier is hoog en ik dacht dat ik arrogant was... hahahaha.


    [Hahaha. ;D]

    Maya Juliëtte Adams
    Ik luisterde naar de beschrijving van Drew, en niet veel later kwam die Quinto binnenlopen. Hij kneep zijn ogen samen, en bleef me aankijken. ''Volgens mij ken ik jou ergens van.'' zei hij, en ik bestudeerde hem even. Ja, deze kende ik maar al te goed. ''Maya.'' zei ik kort. Misschien liet het hem een belletje rinkelen, wie weet.
    Ik volgde zijn blik naar Delphine, die op aan tafeltje zat. ''En jij bent?'' vroeg hij, en ik zuchtte onhoorbaar. Mijn blik dwaalde weer af naar Drew, en ik kon een lichte grijns niet onderdrukken.

    [Wie had 'm eigenlijk mishandelt ofzo? :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Wie had 'm eigenlijk mishandelt ofzo? :3]


    [Geen idee.. Had je soms een voorstel? ^^]