• RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay



    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö
    Zou ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,


    Deze keer zal de arena bestaan uit een grote kale grasvlakte, een groot meer, de hoorn des overvloed hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden en een groot bos. In deze arena zit je met je 23 medetributen, maar er kan maar 1 levend overblijven. Dat betekent dat er gevochten moet worden op leven en dood, je misschien wel een bondgenoot moet zoeken of je verschuilt je tot ze je vinden. Als het te saai wordt sturen de spelmakers enge mulitanten op je af, tot er nog maar 1 over is dit is de winnaar. Je krijgt dan grote luxe; een villa enz.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij occ gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen



    Tributen (g=gereserveerd):

    District 1:
    Jeremy-BrainWashing
    Jillana-NightShot
    District 2:
    Damon-NightShot
    Alana-RosalieBlack
    District 3:
    Rich-Deejay
    Lyla - GreenOwl
    District 4:
    m
    Angel-Rahjesh
    District 5:
    m
    Maleisia - Deejay
    District 6:
    Vincent-xxShyxx
    v
    District 7:
    m
    v
    District 8:
    m
    v
    District 9:
    lars
    Dawnelle-rider
    District 10:
    Adam-RosalieBlack
    Adriana xxshyxx
    District 11:
    g-Capitolcolor
    Juliana-xMockingjayy
    District 12:
    m
    Elle-PinkArrow

    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^



    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133052
    Topic 2 http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133125&page=last&message=66#3561910

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 19:26 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (aftellen beginnen??)

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 10:23 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [mijn topics]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    xMockingjayy schreef:
    [mijn topics]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ow srry,,
    Jaw ik dacht al ik ben iets vergeten :$


    Het aftellen begint
    10
    9
    8
    7
    6
    5
    4
    3
    2
    1

    De mijnen worden uitgeschakeld en de weg naar de hoorn is een slachveld....


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    -


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Angel

    De spelleiders tellen af. Waneer ze bij 0 zijn ren ik zo snel mogelijk. Ja ik wil een goeie tas. Ik pak de eerste en de beste tas, En zet het op sprinten.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rich-3

    Zo dra ik nul hoor ren ik naar voren pak een bijl,
    begin wat in het rond te hakken, ken die mensen toch niet maakt niet uit al bloeden ze een beetje,,
    zonder dat ik weet wat ik doe ren ik hakkend weg

    Ik kom uit in een kaal gebied,
    Shit het is hier gewoon onmogelijk om je een beetje te verstoppen,
    Boos ga ik rustig liggen op het droge gras, even mijn hoofd leegmaken heb niet zin in nog een agressie aanval

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 10:44 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Alana - 2
    Ik keek om me heen, iedereen begon als een gek te rennen toen de teller bij 0 was. Ik wierp een blik op Damon en besloot om nu ook zelf te gaan rennen. Ik zocht naar een goed wapen, maar kon zo snel niets vinden. Ik griste een rugzak van de grond en in één ogenblik zag ik een pijl en boog liggen. Ik besloot om erheen te rennen, het leek erop dat ik hem te pakken kreeg maar ik werd geraakt door een werpmes die een kleine snee maakte in mijn arm. Ik keek rond maar zag niemand zich richten op mij. Ik pakte de pijl en boog en rende dieper het bos in. Ik zou Damon dalijk wel zoeken.

    Adam - 10
    Toen de gong ging keek ik eerst wat er rond de hoorn des overvloeds lag. Aan de buitenste rand lagen de minste spullen maar ik was er van overtuigd dat als ik nu dichter in de hoorn des overvloeds zou komen dat ik dit bloedbad niet zou overleven. Ik pakte maar een rugzak en rende toen dieper het bos in tot ik dacht dat ik eindelijk veilig was klom ik in een boom en keek naar de inhoud van mijn rugzak. 3 runderreepjes, 1 waterfles en 2 touwen. Dit zou nooit genoeg zijn om het te overleven.


    Nobody is perfect

    Rich - 3

    Na voor mijn gevoel een uur,
    Nam het schreeuwen bij de hoorn af,
    Dat ik dat nog hoor, ik zit veel te dichtbij.
    Snel pakte ik mijn bijl op keek er even naar,
    Hij was veel kleiner dan ik gewend ben en is niets vergeleken de high-teck wapens die mijn ouders maken maar ach, ik moet het er mee doen.
    Toen ik uitgekeken was rende ik weer naar de hoorn, griste snel een nog overgebleven rugtas mee, en rende deze keer richting het bos.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Juliana 'Julie Roberts - district 11
    Toen ik de gong hoorde sprintte ik naar de eerste en beste rugzak die ik zag. Ik zou de beste spullen kunnen halen, ik ben snel, ik zou al op mijn terugweg kunnen zijn als de meeste zouden aankomen. Toch doe ik het niet, je weet nooit of de andere misschien ook zo snel zijn. Ik grits de rugzak van de grond, gelukkig is hij niet zo zwaar. Onderweg zie ik nog een klein kartelmesje liggen, dat kan nooit kwaad. Ik pak hem op en sprint weg van de hoorn. Ik ben veilig, voor nu dan.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alana - 2
    Ik liep rustig door het bos heen en spande een pijl op mijn boog voor het geval dat ik iemand tegen zou komen,dan zou ik persoonlijk een pijl door zijn hart boren. Ik zat vol adrealine en had het gevoel dat ik nu alles aan kon. Toen ik een paar meter rond een boom had gelopen besefte ik dat deze plek veilig was. Ik klom een boom in en verstopte me tussen de blaadjes. Nu moest ik alleen nog maar stil zijn en afwachten tot er iemand voorbij liep. Ik telde mijn pijlen. 20 pijlen dat zou toch wel genoeg moeten zijn, er waren al zoveel mensen dood bij de hoorn des overvloeds. Ik hoopte vurig dat Damon nog leefde. in het capitool zaten we zo te flirten met elkaar dat ik misschien voor hem gevallen ben.

    Adam - 10
    Ik zag dat mijn handen hevig aan het trillen waren, kwam het door zenuwen of adrealine? Ik besloot om het te negeren en goed om me heen te kijken of er niemand aan kwam. Met een diepe zucht keek ik naar de lucht. Hoeveel mensen zouden er dood gegaan zijn vandaag? Ik gok 9 maar ik had het vast fout. Ik hoopte dat het meisje van mijn district al dood was, anders zou ik haar moeten vermoorden als we als laatste overbleven.


    Nobody is perfect

    Rich - 3

    Ik stampte boos door het bos,
    Heel slim van mij, maar ach als ik iemand tegen kom hoef ik maar 1 keer met mijn bijl te zwaaien.

    Dus ik bleef stampen en stampte langs verschillende bomen,
    Zocht een geschikte boom uit, probeerde er in te klimmen.
    Shit weer iets onderschat, klimmen is moeilijker dan ik dacht,
    Boos schopte ik tegen de boom,
    Maar opeens hoorde ik iets, het leek wel op een zacht gelach,
    Snel pakte ik mijn bijl, wachtte keek om me heen en stampte weg...

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 11:21 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Damon

    Ook ik was begonnen met rennen, en kreeg een goede tas te pakken.
    Ook een zwaard, en wat messen. Ook waterflessen waren van de partij.
    Ik keek rond en zag de tributen van 8. Grijnzend liep ik erheen en stak bij de vrouwelijke tribuut een mes door haar keel en ik stak de ander met het zwaard. 2 Kanonnen gingen af. Ik keek rond, al veel doden. Jillana pleegde de laatste hier, en ze liep naar mij toe.

    Jillana

    Ik had een tas, een waterfles en 10 werpmessen te pakken gekregen.
    Ik keek om toen ik de laatste uit 9 had vermoord en zag Damon.
    Ik liep naar hem toe, tja we zouden een careerspack hebben denk ik.
    We liepen het bos in en zochten naar de volgende, Alana.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 12:07 ]


    El Diablo.

    [Ben even douchen..]


    El Diablo.

    ( Ik zal vanmiddag de jongen van 1 aanmaken, so don't let him die. )


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.