• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • 16+ mag, maar hou de details voor je.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 7 tot 10 regels in het speeltopic (Zie tips: Klik hier).
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    • Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Password
    • Quinto Thomas Reynolds - Password
    • Nicholas Boq Mead - Escritura
    • Nessarose Denise Scribe - Escritura
    • Jaelle Mai Fletcher - Gaisford
    • Alexandra Erin Violet Roselynn - LEADERLOUIS - Afwezig.
    • Samantha-May Rodriguez - IHeartMusicc
    Nog 1 mannelijke en 2 vrouwelijke cipiers.

    Prisoners: (Totaal 14)
    • Maya Juliëtte Adams - Aragog
    • Merylle Auréle 'Beau' Blanche - scribere
    • Nicole Joy Eastwood - xMarvelous - Afwezig.
    • Delphine Sarah Parker - Frodo
    • Dakota Moore - Endure
    • Mallory Tracy - Assassin
    • Victor Benjamin Söderberg - Mebarak
    • Luca Jones - Assassin
    • Kylian Scott Hayes - Aotearoa
    Nog 3 mannelijke en 2 vrouwelijke gevangenen.

    Iedereen die doorgestreept is, is natuurlijk nog steeds welkom, alleen heb je al een tijdje niet gereageerd.

    Topic's.
    Rollen [1].
    Rollen [2].
    Story.
    One.
    Two.
    Three.

    Cell Division.
    Cell 1: Mallory Tracy en Merylle Auréle 'Beau' Blanche.
    Cell 2: Maya Juliëtte Adams en Delphine Sarah Parker.
    Cell 3: Dakota Moore en Nicole Joy Eastwood.
    Cell 4: Victor Benjamin Söderberg en Luca Jones.
    Cell 5: Kylian Scott Hayes en Boy.

    Daily Schedule.
    8.30 - 9.30 - Ontbijt.
    12.00 - 13.00 - Middageten.
    14.00 - 16.00 - Buiten.
    18.00 - 19.00 Avondeten.


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 18:02 ]

    Luca Jones

    "Ja, het is wel duidelijk dat ik jou niet ken. En je wilt niet weten hoe blij ik daar mee ben." antwoord ze kalm. "En jij kent mij ook niet." voegt ze eraan toe.
    Met een woeste grauw haal ik uit naar haar en raak ik haar gezicht, een vlakke hand, geen vuist. Maar het is genoeg om mijn woede voor even te dimmen.
    "Ga godverdomme dan ergens anders doen alsof je erom geeft." zeg ik geïrriteerd.
    Hoe kon ik me nou weer laten overhalen door haar? Ik ben niet erg slim bezig.


    Your make-up is terrible

    Nicole Joy Eastwood

    Hij gromt en haalt uit met zijn hand die mijn gezicht raakt.
    'Ga godverdomme dan ergens anders doen alsof je erom geeft,' zegt hij geirriteerd.
    'Ik wilde het ook wel weten maar niet meer als je de hele tijd zo kil doet,' kaatst ik terug terwijl ik met mijn hand over mijn wang wrijf. Ik kan niet ontkennen dat het pijn doet.
    'En wat zou het jou uitmaken als ik alsof zou doen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones

    "Ik wilde het ook wel weten maar niet meer als je de hele tijd zo kil doet." kaatst ze terug terwijl ze met haar hand over haar wang wrijft. "En wat zou het jou uitmaken als ik alsof zou doen."
    Het moet pijn doen, maar ze vlucht niet weg, waarom niet? Mijn woede zakt in, maakt plaats voor verdriet.
    "Ik dácht dat..." Ik haper en trek mezelf terug. "Ik zei toch waarom ik zo deed." zeg ik afwezig. Ik trek mezelf terug in de realiteit. "Het maakt mij uit omdat je het tegen mij doet. Als je het tegen een ander doet maakt het me geen hol uit, bedriegster."


    Your make-up is terrible

    Nicole Joy Eastwood
    'Ik dácht dat...' hij hapert even. 'Ik zei toch waarom ik zo deed,' zegt hij nu afwezig. 'Het maakt mij uit omdat je het tegen mij doet. Als je het tegen een ander doet maakt het me geen hol uit, bedriegster,'
    'Bedriegster?' grinnik ik. 'Ik zei net toch dat ik het wél echt wilde weten.'
    Ik zucht even. 'En je bent dan misschien niet harteloos, geven om andere mensen doe je volgens mij nog steeds niet echt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones

    "Bedriegster?" grinnikt ze. "Ik zei net toch dat ik het wél echt wilde weten." Ze zucht even. "En je bent dan misschien niet harteloos, geven om andere mensen doe je volgens mij nog steeds niet echt."
    Ik wrijf met mijn handen over mijn gezicht. Ik wist niet dat iemand mij zo gek kon maken.
    "Nicole." zeg ik op een zeurderige toon. "Hou nou maar gewoon op. Je hebt je punt duidelijk gemaakt, meer hoef je niet te doen. Ik ben zoals ik ben."
    Koppig en eigenwijs sla ik mijn armen weer over elkaar. Ze raakt me teveel met haar woorden, ik geef wel degelijk om mensen, het zijn er maar een paar maar ik geef erom. Het leven heeft me geleerd om mensen eerst te verafschuwen voor ik ze binnenlaat. Het kan ook niet anders, het zijn vreselijke wezens en ik ben er één van.


    Your make-up is terrible

    [yaah :)]


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    [Heeft Dakota nog gereageerd?]

    [Ik zal even voor je kijken :)]


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    [neeh volgens mij niet of er is iets aan de hand met mijn ogen]


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    [Ik zal Victor zo maken.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Password schreef:
    [Heeft Dakota nog gereageerd?]

    Kylian heeft als laatste op Dakota (en Drew) gereageerd, daarna niemand meer.

    Mebarak schreef:
    [Ik zal Victor zo maken.]


    [is goed hoor, neem de tijd ik ben geschiedenis aan het leren :x]


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    Aotearoa schreef:
    (...)
    Kylian heeft als laatste op Dakota (en Drew) gereageerd, daarna niemand meer.


    [Oké, waar staat die reactie? (:]

    Delphine Sarah Parker

    Maya kijkt op als ik haar cel binnen loop. Meteen trekt er een grijns over haar gezicht en zegt ze schouder ophalen:
    'Moest me een beetje opfrissen.' ik knik en loop verder de cel in. Haar kamergenote is er niet dus laat ik me op Maya's bed ploffen en ga onderuit gezakt tegen de muur zitten terwijl Maya haar bebloede t-shirtje uit trekt.
    De wond is veel groter en serieuzer dan ik gedacht had en ik buig me voorover.
    'Wow, gaat het wel?' vraag ik bezorgd.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Password schreef:
    (...)

    [Oké, waar staat die reactie? (:]

    pagina 6 die van Dakota, pagina 7 die van Kylian.