• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • 16+ mag, maar hou de details voor je.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 7 tot 10 regels in het speeltopic (Zie tips: Klik hier).
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Password
    Quinto Thomas Reynolds - Password
    Nicholas Boq Mead - Escritura
    Nessarose Denise Scribe - Escritura
    Jaelle Mai Fletcher - Gaisford
    Alexandra Erin Violet Roselynn - LEADERLOUIS - Afwezig.
    Samantha-May Rodriguez - IHeartMusicc
    Nog 1 mannelijke en 2 vrouwelijke cipiers.

    Prisoners: (Totaal 14)
    Maya Juliëtte Adams - Aragog
    Merylle Auréle 'Beau' Blanche - scribere
    Nicole Joy Eastwood - xMarvelous - Afwezig.
    Delphine Sarah Parker - Frodo
    Dakota Moore - Endure
    Mallory Tracy - Assassin
    Victor Benjamin Söderberg - Mebarak
    Luca Jones - Assassin
    Kylian Scott Hayes - Aotearoa
    Nog 3 mannelijke en 2 vrouwelijke gevangenen.

    Iedereen die doorgestreept is, is natuurlijk nog steeds welkom, alleen heb je al een tijdje niet gereageerd.

    Topic's.
    Rollen [1].
    Rollen [2].
    Story.
    One.
    Two.
    Three.

    Cell Division.
    Cell 1: Mallory Tracy en Merylle Auréle 'Beau' Blanche.
    Cell 2: Maya Juliëtte Adams en Delphine Sarah Parker.
    Cell 3: Dakota Moore en Nicole Joy Eastwood.
    Cell 4: Victor Benjamin Söderberg en Luca Jones.
    Cell 5: Kylian Scott Hayes en Boy.

    Daily Schedule.
    8.30 - 9.30 - Ontbijt.
    12.00 - 13.00 - Middageten.
    14.00 - 16.00 - Buiten.
    18.00 - 19.00 Avondeten.


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 18:02 ]

    [Oh sorry, over heen gelezen denk ik :'D]
    Maya Juliëtte Adams
    ''Wow, gaat het wel?'' vroeg Delphine bezorgd, nadat ze op me bed plofte.
    Ik maakte een rare beweging met mijn hoofd, dat moest lijken op half knikken en half mijn hoofd schudden.
    Ik wist niet precies hoe het met me ging; ik voelde niet veel pijn, maar de wond zag er niet al te best uit. ''Eh, ik denk het? Ik voel geen pijn ofzo.'' zei ik toen, terwijl ik Delphine schouderophalend aankeek. Ik had wel wat ergere dingen meegemaakt dat deze wond, dus het zal vast niet levensbedreigend zijn, toch?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Victor

    Ze trek zich tegen me aan en verstrengel haar vingers in mijn haren. Ik leg mijn hoofd op haar schouder en sluit even mijn ogen. Genietend sluit ik mijn armen om haar slanke middel. Mijn duim wrijft zachtjes over haar rug. Haar warme adem voelt als thuis. Het is heerlijk.
    "Echt waar?" hoor ik haar stem opeens.
    Mijn veilige hemeltje wordt aan stukken gerukt. Ik bijt op mijn onderlip wetende dat ze dit niet kan zien. Mijn hersens komen langzaam op gang om een reden te bedenken. Voorzichtig laat ik haar los en maak ik haar vingers los uit mijn haren.
    "Ik weet het niet," is het enige wat ik eruit krijg.
    Met mijn duim wrijf ik over haar wang. Voorzichtig geef ik haar een klein kusje op haar voorhoofd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

     Merylle Aurele Virginie Isabelle Blanche -Beau-

    Zijn hoofd ligt op mijn schouder, zijn adem kietelt zachtjes in mijn hals. Na zijn woorden lijkt zijn lichaamshouding echter te veranderen. Langzaam laat hij me los
    'Ik weet het niet' met die woorden verbrijzelt hij mijn hoop. Met zijn duim wrijft hij over m'n wang waarna hij zachtjes een kusje op mijn voorhoofd drukt. Ik kijk hem nog steeds aan en boor mijn ogen in de Zijne hopend op een verdere verklaring. Als er echt wat is, verscheidene scenario's vliegen door mijn hoofd. De gevangenis is echt niet de plek om ziek te worden. Niemand hier die er ook maar een zier om geeft als je ligt te creperen van de pijn. Bovendien zijn de omstandigheden hier sowieso niet heel gunstig, het slechte eten en de verdomde isolering om nog niet te spreken over de vuile omgeving. Vic mag niet zien dat ik bang ben. In de afgelopen uren is hij de meest belangrijke persoon op aarde voor me geworden en de enige 


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    Victor

    Om de bezorgdeblik in haar ogen kan je bijna niet heen. Meteen geruststellend lachje op mijn gezicht kijk ik haar aan. Ik leg mijn armen weer om haar heen en trek haar tegen me aan met haar rug tegen mijn borst. Voorzichtig verstrengel ik mijn vingers met de hare en ik leg mijn hoofd op haar schouder. Mijn handen leg ik op haar buik zodat ze mee bewegen met haar ademhaling.
    "Het is vast niets ernstigs," stel ik haar gerust.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

     Merylle Aurele Virginie Isabelle Blanche -Beau-

    'het is vast niets ernstigs' zijn handen voelen als een warme kruik op mijn buik en ik laat mijn hoofd zakken. Hoe kan ik me nou zo laten gaan, ik glimlach even om mezelf te overtuigen
    'oké dan,' ik schrik van mijn eigen stem, zo zacht en zo klein. Snel schraap ik mijn keel. Als hij meer zou vermoeden zou hij het zelf wel eerlijk zeggen ik moet me niet zo'n zorgen maken hou ik mezelf voor.
    'je liet me schrikken,' glimlach ik haast verlegen. Ik strek mijn hand alweer uit naar zijn gezicht en wanneer mijn vingertoppen zijn warme huid aanraken stroomt er weer een geruststellend gevoel door me heen. 
    'beloof dat je me op de hoogte houdt,' zeg ik nog voorzichtig waarna ik mijn handen op zijn borstkas leg die rustig op en neer gaat.


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    Victor

    "Oké dan."
    Haar stem klinkt zacht, bezorgd. Ik trek haar steviger tegen me aan.
    "Je liet me schrikken."
    Haar vingertoppen branden op mijn gezicht.
    "Beloof dat je me op de hoogte houdt."
    Ik slik even en kijk haar voorzichtig aan. Haar handen branden op mijn borstkas. Langzaam buig ik me naar haar toe en teder druk ik een klein kusje op haar lippen.
    "Ik wil niet dat je, je zorgen maakt," fluister ik zachtjes.
    "Het zal niet nodig zijn."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

     Merylle Aurele Virginie Isabelle Blanche -Beau-

    Hij drukt weer zachtjes een kusje op m'n lip en weer ril ik even. Verlangend trek ik me tegen hem aan en duw mijn gezicht glimlachend tegen zijn schouder. Hij slikt.
    'ik wil niet dat je, je zorgen maakt. Het zal niet nodig zijn'
    Ik til mijn hoofd op en kijk hem aan, rustig streel ik met m'n vingers over de rug van zijn hand
    'geloof je dat zelf ook Vic? Kun je het garanderen?' vraag ik zachtjes. Ergens weet ik dat het mis zit. Ik neem mijn gezicht tussen mijn handen zodat hij me aan moet kijken
    'beschrijf dan wat je voelt Vic of hoe het voelt? Wat je echt zelf denkt.' mijn stem klinkt overtuigend, ik wil niet dat hij zwijgt om mij gerust te stellen. Het werkt namelijk niet. 


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    Victor

    "Geloof je dat zelf ook Vic? Kun je het garanderen? Beschrijf dan wat je voelt Vic of hoe het voelt? Wat je echt zelf denkt."
    Ik sla mijn ogen neer. Haar stem klinkt overtuigend, zelfs iets dwingends. Ik schaap even mijn keel en kijk haar schuin aan. Haar handen branden op mijn wangen.
    "Oké," zeg ik zachtjes.
    "Mijn keel brandt, daarnet wat ik duizelig en kon ik moeilijk ademhalen. Het is echt niets, Beau."
    Ik laat haar los en kijk haar doordringend aan.
    "Het is niets geloof me nou maar gewoon."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Merylle Aurele Virginie Isabelle Blanche - Beau-

    'oké. "Mijn keel brandt, daarnet wat ik duizelig en kon ik moeilijk ademhalen. Het is echt niets, Beau. Het is niets geloof me nou maar'. Hij kijkt me doordringend aan. Ik wil hem heel graag geloven maar het klinkt zo.. Niet goed. Een eigenwijs stemmetje zeurt door in mijn hoofd.
    'oké als jij het gelooft dan geloof ik jou,' verbaasd luister ik naar mijn eigen woorden en kijk hem daarna aan. Ik moet zijn reactie zien. Voorzichtig glimlachend kijk ik hem aan maar in mijn hoofd neem ik me voor hem in de gaten te houden. Ik ben niet helemaal gek. Met een vinger streel ik over zijn wang. Een vreemd gevoel van angst borrelt steeds weer op en steeds onderdruk ik het weer


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    [People are alive. ;D]

    [yaah :D]


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    [Ik zal trouwens zo weer reageren hoor maar ik ben even lekker bezig.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [is goed :)]


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    [still alive? Ik heb by the way een inspiratie domper dus veel zinnigs komt er niet uit vandaag]


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    [Hahaha ik ben al aan het schrijven hoor (: ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."