• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

Rules.
    • 16+ mag, maar hou de details voor je.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 7 tot 10 regels in het speeltopic (Zie tips: Klik hier).
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Password
    Quinto Thomas Reynolds - Password
    Nicholas Boq Mead - Escritura
    Nessarose Denise Scribe - Escritura
    Jaelle Mai Fletcher - Gaisford
    Alexandra Erin Violet Roselynn - LEADERLOUIS - Afwezig.
    Samantha-May Rodriguez - IHeartMusicc
    Nog 1 mannelijke en 2 vrouwelijke cipiers.

Prisoners: (Totaal 14)
    Maya Juliëtte Adams - Aragog
    Merylle Auréle 'Beau' Blanche - scribere
    Nicole Joy Eastwood - xMarvelous - Afwezig.
    Delphine Sarah Parker - Frodo
    Dakota Moore - Endure
    Mallory Tracy - Assassin
    Victor Benjamin Söderberg - Mebarak
    Luca Jones - Assassin
    Kylian Scott Hayes - Aotearoa
    Nog 3 mannelijke en 2 vrouwelijke gevangenen.

Iedereen die doorgestreept is, is natuurlijk nog steeds welkom, alleen heb je al een tijdje niet gereageerd.

Topic's.
    Rollen [1].
    Rollen [2].
    Story.
    One.
    Two.
    Three.

Cell Division.
    Cell 1: Mallory Tracy en Merylle Auréle 'Beau' Blanche.
    Cell 2: Maya Juliëtte Adams en Delphine Sarah Parker.
    Cell 3: Dakota Moore en Nicole Joy Eastwood.
    Cell 4: Victor Benjamin Söderberg en Luca Jones.
    Cell 5: Kylian Scott Hayes en Boy.

Daily Schedule.
    8.30 - 9.30 - Ontbijt.
    12.00 - 13.00 - Middageten.
    14.00 - 16.00 - Buiten.
    18.00 - 19.00 Avondeten.

Have fun!

[ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 18:02 ]

Mebarak schreef:
    Ik kom eraan hoor. School maakt me alleen dood.

[Heb je morgen en overmorgen dan geen vrij? ;o]

[Wel, maar ik heb 3 po's en mijn oefenexamens voor volgende week. Daarbij ook een lading huiswerk waar je U tegen zegt en mijn eigen sociale leventje waar het nu een prachtig moment voor is. HAhahaha Ik doe mijn best hoor :')]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Mebarak schreef:
    [Wel, maar ik heb 3 po's en mijn oefenexamens voor volgende week. Daarbij ook een lading huiswerk waar je U tegen zegt en mijn eigen sociale leventje waar het nu een prachtig moment voor is. HAhahaha Ik doe mijn best hoor :')]

[Aha. School gaat voor. Voel je niet gedwongen om te reageren. (:]

Password schreef:
    (...)

[Aha. School gaat voor. Voel je niet gedwongen om te reageren. (:]

Voel ik ook niet :') Het is alleen een beetje lullig dat ze moet wachten. Ik ga echt mijn best voor jullie doen.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

[hah ik leef ook nog steeds heb het alleen ook een beetje drukker met school en ben net begonnen met m'n theorie voor m'n rijbewijs :), afijn ik wil hier nog wel graag spelen daar komt het op neer]

You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

Ben t/m vrijdag logeren. Heeeeeel misschien tussendoor op iPod, maar denk het niet, heb het veel te druk om te internetten. Sorry, vrijdagavond weer!

Do it scared, but do it anyway.

Aotearoa schreef:
    Ben t/m vrijdag logeren. Heeeeeel misschien tussendoor op iPod, maar denk het niet, heb het veel te druk om te internetten. Sorry, vrijdagavond weer!

[Oké! Dan wacht ik tot vrijdag. No problem. (:]

Victor

Er komt een klein glimlachje op mijn gezicht. Ze sluit haar ogen en ik speel met kleine lokjes van haar bruine haren. Voorzichtig leg ik er vlechtjes in en ik haar ze er weer uit. Er vanaf blijven is bijna onmogelijk, het is prachtig. Het roept je bijna om eraan te zitten. Mijn armen sla ik iets steviger rond haar heen.
    "Serieus Vic. Wat is dat kuchje dan?"
    Plagerig aait ze over mijn neus en drukt ze een klein kusje op mijn onderlip. Met een glimlach geef ik haar een kusje terug.
    "Geen idee," zeg ik zachtjes. "Ik heb het al een aantal dagen. Verkoudheid."
    Ik hoop verkoudheid, dat gaat namelijk vanzelf over. Daar kan je ook niet overdreven ziek van worden. Als ik echt 'iets' heb wordt het een groter probleem. Maar tegen beter weten in blijf ik voorhouden van het verkoudheid is alhoewel je daar niet licht in je hoofd van wordt.

[yaah ik werk aan Beau]

Merylle Aurele Virginie Isabelle Blanche -Beau-

Hij speelt met mijn haren, vlecht ze om ze daarna weer uit elkaar te halen. Telkens als zijn vingers daarbij even mijn wang aanraken schiet er een stroomstootje door mijn lichaam. Met mijn ogen dicht blijf ik zo stil mogelijk zitten. Mijn handen glijden over zijn gezicht en wanneer ik heel even met mijn ogen knipper zie ik de vage contouren van zijn lichaam. Met mijn vingers verken ik zijn huid, die soepel en zacht aanvoelt. De aanrakingen stellen me gerust zijn perfecte gelaatstrekken onder mijn vingers, de lijnen van zijn gezicht. Ik weet dat de paniek dadelijk dubbel zo hard aan zal komen maar nu maakt het niet uit. Het kusje dat hij me schenkt zorgt ervoor dat ik enkele secondes tril over mijn hele lichaam, mijn spieren spannen zich aan en ik ben me bewust van zijn gespierde armen om mijn lichaam.
    'geen idee. Ik heb het al een aantal dagen. Verkoudheid'. Ik geniet eerst even van zijn stem, de klankkleuren en intensiteit betoveren me enkele seconde daarna besef ik pas wat hij zegt. Geschrokken kijk ik hem aan het knagende gevoel dat ik steeds wegduw wordt sterker. Intuïtie? In een impuls trek ik hem voorzichtig tegen me aan en verstrengel mijn vingers in zijn haren. Ik ben bang maar dat zal ik eens even niet laten merken.
    'echt waar?' ik weet niet waarom die woorden als vanzelf over mijn lippen komen. Wat denkt hij zelf 

[heeft iemand nog Maya nodig gehad?]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Aragog schreef:
    [heeft iemand nog Maya nodig gehad?]

(Nu ja, Delphine staat nog steeds in Maya's cel, mijn post staat ergens op .. ik weet niet juist waar. ;D
    En de bel is juist afgegaan, als teken dat alle gevangenen naar hun eigen cel moeten. Misschien kan je daar iets mee?)

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

[haha ja daar had ik al op gereageerd volgens mij :'D. Even zoeken :3]

Aragog schreef:
    Maya Juliëtte Adams
    Ik hoorde de deur van mijn cel krakend open gaan, en ik keek op. Een grijns verscheen op mijn gezicht toen ik tot de ontdekking kwam dat het Delphine was. ''Moest me een beetje opfrissen.'' zei ik schouderophalend.
    Ik trok mijn bebloedde, witte shirtje uit, en bekeek de wond. Hij was groter dan ik dacht.. Ik pakte een doekje, maakte die nat en haalde het ergste weg. Douchen zou ik zometeen wel doen, eerst even kijken of de wond serieus was.

[Sorry ik ben net wakker, meer dan dit komt er even niet uit :')]

[Dit was mijn laatste post, ik weet niet of je hier al op gereageert had? ;D]

Aragog schreef:
    (...)
    [Dit was mijn laatste post, ik weet niet of je hier al op gereageert had? ;D]

(Ja hoor, hij staat op pagina 10 ^^ )

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien