• Ik probeer maar eens wat, ik weet niet of het wat word




    Topics:

    Rollentopic
    - ...


    De indianen aan de noordelijke kant van de rivier leven van het jagen op dieren en gaan bijna allemaal harmonieus met elkaar om terwijl het leven van cowboys aan de zuidelijke kant van de rivier bestaat uit paarden races en het uitbreiden van hun bestaan.

    Jaren lang leefden de indianen en de cowboys gewoon in vrede naast elkaar, iets wat veranderde toen de cowboys de indianen proberden uit de drijven. Maar nu vechten de Indianen terug, en harder dan ooit. Gedreven door hun geloof en godin Hyitcha (de godin van liefde, passie en trouw) stormen ze het land van de cowboys in.




    Indianen:

    Elina Santasja - TheRumIsGone
    Cineál Santasja - xJohnnyDepp
    Tala Kilimoli - Leannan
    Gereserveerd voor - KatjaBell
    Maya Rose Indede - HurtedHeart
    Iowa Kilimoli - Leannan
    Neylin Mea Wakan - Gaisford
    Elyana Wakan - Frodo ~ Gestopt
    Juaneño Wintu Nakipa. - Password

    Cowboys & Girls

    Clayton Moore - TheRumIsGone
    George ''Rocky'' Morris - xJohnnyDepp
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Annabelle 'Anna' Hope Everheart - xMarvelous
    Dakota McBee - Leannan
    Lord' Percy Marshall - Cheops
    Gereserveerd voor Gaisford
    April Dawn Jillian Denali - Tisiphone


    Regels:

    - Bij ooc je bericht graag tussen haakjes : [] () {}
    - Geen one-liners, minimaal 5/6 regels
    - Naamverandering graag doorgeven in het Rollentopic
    - Iedereen mag maximaal 3 persongage's
    - 16+ en schelden mag


    Begin: Gwn als een normale dag, doe wat je denkt dat je personage dagelijks doet ^^

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 19:00 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Elina Santasja

    'Ik zou hier gaan zwemmen, maar aangezien jij er bent zal ik dat een andere keer doen.' andwoorde hij glimlachend, waarna ik best nieuwschierig was naar hoe hij hete, 'Ik ben Elina trouwens, Elina Santasja' Stelde ik mezelf voor.


    Don't be like the rest of them, darling

    George Rocky Morris

    Ik trok even met mijn mondhoek. Ik was nogal vaag met mijn naam zeggen. 'Ik George Rocky Morris.' zei ik snel. ik keek vast heel vaag maar ik zei niet snel mijn naam tegen onbekenden.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elina Santasja

    Ik merkte hoe ongemakkelijk hij zich voelde toen hij zijn naam zei, hij sprak het dan ook snel uit, ik wist niet echt iets te zeggen en bedacht me dat het ook niet slim leek om weg te rennen, inplaats daarvan bedacht ik me iets en fluite één keer zacht op mijn vingers waarna mijn eigen paard Eclipse aan kwam galoperen.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 16:28 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    George Rocky Morris


    Ik zag het paard. 'Mooi!' zei ik. 'Hoewel mijn paard mooier is.' lachtte ik. 'Maar dat komt omdat het van mij is en dan ga je er meer van houden.' ik aaide mijn paard even


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mijn Topic's.

    [Mijn personage; "Juaneño Wintu Nakipa" staat verkeerd. Hij hoort bij de indianen te staan.
    Hoe kan ik inspringen? (:]

    [Je kan altijd eens bij Tala proberen? Die staat no altijd aan de bosrand naar het cowboydorp te kijken]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Juaneño Wintu Nakipa.

    Op mijn prachtige bruin/wit gevlekte paard galoppeer ik door het landschap. Ze luistert naar me en ik voel me één met haar. Ik kan de ontmoeting met haar nog herinneren als de dag van gisteren.
    De bomen en struiken vliegen aan me voorbij. Op dit soort momenten voelt het alsof ik kan vliegen.
    Al snel valt mijn oog op het dorp. Jarenlang hebben we in vrede samen geleefd, maar ik voel me gedreven door onze godin. We zullen harder terug slaan dan ooit te voren.
    Ik laat me van m'n paard afglijden en sluip naar de rand van het dorp. Observeren kan geen kwaad.
    Ik zie dat Tala ook bij het dorp staat. Ze staat met haar rug naar me toe.
    Zachtjes en voorzichtig loop ik dichterbij. "Niet schrikken," Fluister ik, wanneer ik naast haar sta.

    Password schreef:
    [Mijn personage; "Juaneño Wintu Nakipa" staat verkeerd. Hij hoort bij de indianen te staan.
    Hoe kan ik inspringen? (:]


    Aangepast (:


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    Aangepast (:


    [Dankjewel! :D]

    Tala Kilimoli

    Met een ruk draaide ik me om toen iemand naast me stond te fluisteren.
    "Ben je gek?" Lachte ik toen ik Juaneño herkende. "Wie weet had ik een wapen vast en had ik je verwond."
    Lachend schudde ik mijn hoofd en keek hem aan.
    Mijn hart klopte in mijn keel door de schok en probeerde zijn normale ritme terug te krijgen.
    Normaal gezien schrok ik niet snel op van dingen, maar alleen als ik in gedachten was verzonken, wat nu het geval was.
    Mijn blik gleed naar mijn paard en ik merkte hoe hij naar het paard van Juaneño stapte.
    "Wat brengt jou hier?" Vroeg ik en stopte een lok achter mijn oor. "Ook het dorp aan het bespioneren?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ik moet even iets gaan doen...ben binnen een half uurtje wel terug :)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Juaneño Wintu Nakipa.

    Met een ruk draait ze zich om. "Ben je gek?" Lacht ze.
    Ik grinnik zachtjes. Normaal probeer ik mensen niet te laten schrikken, maar nu kon het niet anders.
    "Wie weet had ik een wapen vast en had ik je verwond," Ze schud haar hoofd.
    Ik haal mijn schouders op. "Dan was het mijn eigen schud," Mompel ik tegen haar.
    Ze kijkt weg, maar mijn ogen blijven op het dorp gerust.
    "Wat brengt jou hier?" Vraagt ze.
    Ik wil net vertellen waarom ik hier ben, maar ze is me voor.
    "Ook het dorp aan het bespioneren?"
    Nonchalant kijk ik weg. "Nee, ik reed rond op mijn paard en zag je bij het dorp staan," Ik schud even mijn hoofd. "Het is gevaarlijk om hier alleen te zijn," Waarschuw ik haar.

    Tala Kilimoli

    "Het is gevaarlijk om hier alleen te zijn," hoorde ik hem waarschuwen en het enige wat ik kon doen was glimlachen.
    "Weet ik," Het kwam er redelijk nonchalant uit, maar ik wist dat hij gelijk had. "Iowa zal vast razend zijn...ik galoppeerde weg en hij probeerde me tegen te houden maar ik negeerde hem."
    Een lichte blos verscheen op mijn wangen toen ik besefte wat ik had gedaan.
    Het was weer een typische actie voor mij om zoiets te doen, maar meestal kwam ik er ook nog mee in de problemen.
    Maar aangezien ik nu niet meer alleen was, leek het me ok.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Juaneño Wintu Nakipa.

    "Weet ik," Zegt ze nonchalant.
    Alsof deze cowboys en girls zo lieflijk zijn! Ik schud mijn hoofd.
    "Iowa zal vast razend zijn...ik galoppeerde weg en hij probeerde me tegen te houden maar ik negeerde hem,"
    "Typisch een actie voor jou," Mompel ik en kijk haar aan. Haar wangen zijn lichtelijk gekleurd.
    "Is het dan een goed idee dat je je later gaat verontschuldigen? Het is niet best om ruzie te hebben in deze tijd, gelijkertijd met de ruzie van de cowboys en girls,"
    Ik trek een wenkbrauw op, maar laat deze dan zakken. Wat klink ik toch weer wijs.
    "Ik klink veel te wijs," Mompel ik. "Aan de andere kant.. Ik wil dat dorp wel eens van dichtbij zien,"