• Ik probeer maar eens wat, ik weet niet of het wat word




    Topics:

    Rollentopic
    - ...


    De indianen aan de noordelijke kant van de rivier leven van het jagen op dieren en gaan bijna allemaal harmonieus met elkaar om terwijl het leven van cowboys aan de zuidelijke kant van de rivier bestaat uit paarden races en het uitbreiden van hun bestaan.

    Jaren lang leefden de indianen en de cowboys gewoon in vrede naast elkaar, iets wat veranderde toen de cowboys de indianen proberden uit de drijven. Maar nu vechten de Indianen terug, en harder dan ooit. Gedreven door hun geloof en godin Hyitcha (de godin van liefde, passie en trouw) stormen ze het land van de cowboys in.




    Indianen:

    Elina Santasja - TheRumIsGone
    Cineál Santasja - xJohnnyDepp
    Tala Kilimoli - Leannan
    Gereserveerd voor - KatjaBell
    Maya Rose Indede - HurtedHeart
    Iowa Kilimoli - Leannan
    Neylin Mea Wakan - Gaisford
    Elyana Wakan - Frodo ~ Gestopt
    Juaneño Wintu Nakipa. - Password

    Cowboys & Girls

    Clayton Moore - TheRumIsGone
    George ''Rocky'' Morris - xJohnnyDepp
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Annabelle 'Anna' Hope Everheart - xMarvelous
    Dakota McBee - Leannan
    Lord' Percy Marshall - Cheops
    Gereserveerd voor Gaisford
    April Dawn Jillian Denali - Tisiphone


    Regels:

    - Bij ooc je bericht graag tussen haakjes : [] () {}
    - Geen one-liners, minimaal 5/6 regels
    - Naamverandering graag doorgeven in het Rollentopic
    - Iedereen mag maximaal 3 persongage's
    - 16+ en schelden mag


    Begin: Gwn als een normale dag, doe wat je denkt dat je personage dagelijks doet ^^

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 19:00 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Begin: Gwn als een normale dag, doe wat je denkt dat je personage dagelijks doet ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    [mijn topics]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xHeavenlyx schreef:
    [mijn topics]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Mijn topics]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Topics of me]


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    George ''Rocky'' Morris
    Ik kwam aan bij het kamp.
    Mijn paard liet ik grazen.
    Ik zuchtte en sprong van mijn paard af. Ik liep in de richting van de anderen.
    Ik was net wezen boogschieten, maar ik had niet alles gevonden. Mijn pijl en boog legde ik bij de andere wapens en ik rekte me uit. Ik waste me bij de rivier en liep naar de anderen. 'Heey.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Clayton Moore

    Met mijn tas aan mijn schouder loop ik naar buiten waar ik algauw de bruine merrie van mijn vader losmaak van de paal waaraan hij vast wat en wegrijd, de bruine merrie genaamt Ferne was één van de weinige paarden van ons die de kudde vertrouwde. Na een eind rijden verdwein ik uit het zicht en loop ik rustig rond, soms was het best moeielijk om de kudde te vinden.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 20:15 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    {@Frodo, zullen we zo jouw indiaan en mijn cowboy kennis laten maken ofzo? ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Maya Rose Indede ~ Indiaan
    Met een lege mand begon ik weer met lopen. Ik was lenig en snel in tegenstelling tot mijn moeder die dat niet meer was. Ik klom door paadjes en bomen, want mijn moeder had het medicijn nodig van de bloesemboom die twee keer per jaar bloeide en dat voor maar 2 dagen. De heling werdcalsmaar stijler en ik floot mijn deuntje die de vogels door zongen. Verderop hoorde ik gehuil die ik uit duizende huilen kon herkennen. Dat was moon. Mijn moon. Ze sprong uit de bosjes en ondersteunde me meteen en hield grip in de grond. Ik zag de boom al in de verte. Ik was precies op tijd want de vruchten hingen eraan. Ik ging onderaan de boom staan en plukte een heerlijke sappige vrucht en ik zag moon kijken. Ik grinnikte en gaf het aan haar. Je kon het gewoon eten. Het was namelijk niet alleen gezond, maar ook nog is lekker. Ik plukte een boem vruchten en de bloemen ervan. Ik ga even op mijn knieen en bid waarna ik een stukje van de wortel afsnij en in de mand doe die gevult is met de vruchten bloemen en wortel. Beneden in de verte zag ik mijn dorp en even verderop het Witte mensen dorp. Ik liep het bergpad weer af,cmaar dit keer naar het witte mensen dorp ookwel gezien als de cowboys. Ik maak een speciaal geluidje en zie enkele minuten later Destiny uit de bossen komen. Ze had een halser om van touw en met bloemen versiert,vmaar ook een stalen lasso. Ik haalde het voorzichtig van haar af en deed een veer in haar manen die goed vast bleef zitten. De veren leven ook in mijn haren plakken ik had er nu nog 5 nu Destiny er 1 had. Ik klom zonder veel moeite op haar rug en spoorde haar met mijn blote voeten aan terwijl ik haar manen voorzichtig vastpakte. Destiny was een prachtig paard en ik wist ook dat cowboys er zo over dachten, maar Destinycwas van mij en vertrouwde mij. Ze stopte vrijwel meteen toen ze een man in de verte opzoek zag naar iets. Het was ook op zijn paard. Mijn pijl en boog zaten op mijn rug en ikzou het zo kunnen pakken, maar ik wachte even. Ik was namelijk altijd wel geintresseerd in blanke mensen die van ver kwamen. Hij had een hoed op en zijn paard had een zadel en een halster met een bit wat ik heel onnatuurlijk vond. Zo hield je een paard namelijk in bedwang en je moest ze vrijuit laten gaan.

    [Wie is de cowboy? Kan het anders jou cowboy zijn @therumisgone?]

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 20:24 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Is goed ^^]


    Don't be like the rest of them, darling

    Annabelle 'Anna' Hope Everheart
    'Pap!' roep ik luid door de salon. 'Ik ga even naar Shadow!'
    'Is goed, ik zie je vanzelf wel weer verschijnen!' roept mijn vader terug.
    Ik loop de salon uit en haal een hand door mijn lange blonde haren terwijl ik richting de stallen loop.
    Als ik Shadow zie krijg ik automatisch een glimlach op mijn gezicht. 'Hee Schadow,' zeg ik zacht. 'Zin om straks een eindje te rijden?'

    [Iemand zin om met Annabelle te praten?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cineál Santasja

    Ik mikte en keek naar de vogel.
    ik liet de pijl los en die vloog richting mijn doel.
    ´PAF´ met een harde klap viel de vogel uit de lucht.
    Ik pakte hem op en huppelde naar de anderen. 'Ik heb vogels!' zei ik vrolijk en liet de mand zien. ´Kijk eens!´ en ik gooide de vogels op de grond.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Clayton Moore

    Toen ik enigsins dichterbij kwam zag ik de kudde nogsteeds niet, waarschijnlijk waren ze afgedwaald naar het dal, maar ik had de mogelijkheid niet om er verder overna te denken omdat ik een eindje verderweg een meisje op een paard zag, waarschijnlijk een paard van de kudde en dan zou het bijna wel een indiaan moeten zijn. Ik was altijd al geintreseerd geweest in indiaanen, vooral de manier waarop ze leefden sprak me erg aan, vrij van alles, ik liep een stukje door en stopte een paar meter voor haar.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 20:26 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Elyana Wakan

    De wind gaat door mijn haren en ze vliegen uit mijn gezicht. Zalig, precies hoe ik het leuk vind.
    Ik ren door het bos en voel de grond onder mijn blote voeten. Sneller als dit kan ik niet gaan. Op het eind van de weg is een klif en ik zie nu al het glinsterende water dat eronder ligt. Eén sprong en ik ben eventjes vogelvrij. Dan raken mijn vingertoppen het wateroppervlak en beweeg ik me mee met de stroming, als de vissen in het water.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Maya Rose Indede ~ Indiaan
    Destiny werd onrustig door de jongen die verder naar voren stapte naar ons toe. Destiny had ik al toen ik 10 was toen ze geboren werd. Ze was toen al prachtig en die 7 jaar vertrouwde destiny mij alleen. Destiny was zoals de cowboys haar noemde een Volbloed, een puurras. Wat het betekende wist ik niet maar ikcwist dat het speciaal was. 'Zume Maombe.' Stelde ik Destiny gerust. Ik kon wel engels net als het moest tegen de cowboy. 'Rustig destiny.' Zei ik nu in het engels wat ze meer waardeerde en rustiger werd. Mijn hand ging over haar hals en kriebelde haar even terwijl ik mijn blik niet van de jonge cowboy afscheurde. Hij stopte hooguit een paar meter voor me en destiny deed een stap achter uit. Ik gaf haar gelijk plots hoorde ik geritsel in de bosjes. Ht waren geen indianen, maar vanuit mijn hoek zag je iets wits in zinn hoek niet omdat er een boom voor stond. Een keer fluiten en moon zou hem bespringen En van zijn paard gooien. Ik keek even over het landschap. Dit was ons gebied wat deed die cowboy hier. 'Dit is ons gebied.' Zeg ik serieus terwijl destiny met een harde stap naar voren loopt.


    I'm finally back, Finally after a Year break