• Ik probeer maar eens wat, ik weet niet of het wat word




    Topics:

    Rollentopic
    - ...


    De indianen aan de noordelijke kant van de rivier leven van het jagen op dieren en gaan bijna allemaal harmonieus met elkaar om terwijl het leven van cowboys aan de zuidelijke kant van de rivier bestaat uit paarden races en het uitbreiden van hun bestaan.

    Jaren lang leefden de indianen en de cowboys gewoon in vrede naast elkaar, iets wat veranderde toen de cowboys de indianen proberden uit de drijven. Maar nu vechten de Indianen terug, en harder dan ooit. Gedreven door hun geloof en godin Hyitcha (de godin van liefde, passie en trouw) stormen ze het land van de cowboys in.




    Indianen:

    Elina Santasja - TheRumIsGone
    Cineál Santasja - xJohnnyDepp
    Tala Kilimoli - Leannan
    Gereserveerd voor - KatjaBell
    Maya Rose Indede - HurtedHeart
    Iowa Kilimoli - Leannan
    Neylin Mea Wakan - Gaisford
    Elyana Wakan - Frodo ~ Gestopt
    Juaneño Wintu Nakipa. - Password

    Cowboys & Girls

    Clayton Moore - TheRumIsGone
    George ''Rocky'' Morris - xJohnnyDepp
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Annabelle 'Anna' Hope Everheart - xMarvelous
    Dakota McBee - Leannan
    Lord' Percy Marshall - Cheops
    Gereserveerd voor Gaisford
    April Dawn Jillian Denali - Tisiphone


    Regels:

    - Bij ooc je bericht graag tussen haakjes : [] () {}
    - Geen one-liners, minimaal 5/6 regels
    - Naamverandering graag doorgeven in het Rollentopic
    - Iedereen mag maximaal 3 persongage's
    - 16+ en schelden mag


    Begin: Gwn als een normale dag, doe wat je denkt dat je personage dagelijks doet ^^

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 19:00 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Space = Gaisford


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Dakota McBee

    Toen ik de mannen met hun geweren zag, voelde ik automatisch aan de holster die om mijn heup hing.
    Het was een soort veilig gevoel dat ik kreeg als ik wist dat ik het bij me had, net als de dolk die in mijn laarsje zat.
    "Mannen, deze jongedame hier is Dakota McBee. Zij gaat ons vergezellen naar dat roodhuidendorp. In deze tocht zal zij jullie superieur zijn, dat betekent handjes thuis en doen wat je gezegt word, ben ik duidelijk?" Hoorde ik Percy tegen de kerels zeggen en kon een licht arrogante glimlach niet onderdrukken.
    Zelfs al zouden ze iets proberen, zou ik mijn eigen mannetje wel staan.
    Ik kon voor mezelf zorgen, dat wist ik donders goed aangezien ik af en toe wel betrokken raakte in een gevecht in het saloon omdat één of andere dronkaard zo nodig aan mijn lijf wilde zitten.
    "Bedankt Mister Marshall." Zei ik en knikte lichtjes terwijl ik de rand van mijn hoed even vastnam. "Wanneer zoek je eigenlijk te gaan?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [O guys what do you think of this:
    Wil het gebruiken als inleiding voor een nieuw verhaal ^^

    The wind trough my hair, the ground beneath my feet,
    The earth were I walk on, the air that I breath...

    Wan't to be free like a wild horse,
    To take me to places that I can't reach..]


    Don't be like the rest of them, darling

    [TheRumIsGone, zou ik iets aan je RPG'ertjes mogen vragen? en zou je het dan in de beginpost willen zetten?]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Lieve RPG'ers,
    Ik roep jullie op!
    Ik wil beginnen aan een nieuw verhaal, maar ik heb eerst personen nodig dan.
    Als jullie er een of meer in willen vullen....
    Topic
    Alvast bedankt voor iedereen die iets in wilt vullen
    xXx
    Tisiphone


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    TheRumIsGone schreef:
    Elina Santasja

    'Ik geloof niet dat iedereen zo is, alleen sommige' Zeg ik eerlijk, en na wat ik gehoord had was hij niet zoiemand. Hij leek anders dan de andere cowboys, maar ik kon nogsteeds niet beamen wat er anders aan hem was, maar er was iets.


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    Clayton Moore

    Ik luisterde geintererseerd naar het verhaal dat ze vertelde, het leven van de indiaanen had ik altijd al interesand gevonden, toen Ferne ook begon te hinniken zag ik de richting waarin ze keek, een eindje hieronder stond de groep wilde paarden. Gemakkelijk stapte ik af en galopeerde Ferne al snel naar de kudde.


    Don't be like the rest of them, darling

    { Leef, topic :x }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    {MAG. NIET. DOOD.}


    Don't be like the rest of them, darling

    {Ik heb een nieuw verhaal btw ^^ Gaat over het wilde westen & indianen ^^}

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 14:10 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Naar wie of waar kan ik Iowa en Tala sturen? Ik heb ze nog niet gebruikt, wat ik normaal gezien gisteren van plan was, maar aangezien ik slecht nieuws had gekregen was ik het vergeten. Dus ik ben van plan om mee te proberen nieuw leven in dit topic te brengen.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:
    [Naar wie of waar kan ik Iowa en Tala sturen? Ik heb ze nog niet gebruikt, wat ik normaal gezien gisteren van plan was, maar aangezien ik slecht nieuws had gekregen was ik het vergeten. Dus ik ben van plan om mee te proberen nieuw leven in dit topic te brengen.]


    { Je kan wel naar Neylin gaan, zij is een klein indiaantje :3 }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Dan stuur ik Iowa er wel naartoe aangezien Tala aan de bosrand is om het cowboydorp te bespieden :) En waar is Neylin?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:
    [Dan stuur ik Iowa er wel naartoe aangezien Tala aan de bosrand is om het cowboydorp te bespieden :) En waar is Neylin?]


    { In het indianen dorp, ze is een ketting van kralen aan het maken. ahah :3 }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Iowa Kilimoli

    Nadat ik de dode dieren ergens had gedropt, liep ik wat rond in het dorp om wat te praten met de inwoners.
    Toen ik een klein meisje een ketting zag maken van kralen, verscheen er een glimlach op mijn gezicht en knielde ik bij haar neer.
    "Wat is het mooi." Zei ik vriendelijk en streek over haar hoofdje. "Voor wie maak je het?"
    Ik had altijd al graag kinderen gezien aangezien ze symbool stonden voor pure onschuldigheid, iets wat dezer dagen amper nog bestond.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.