• Ik probeer maar eens wat, ik weet niet of het wat word




    Topics:

    Rollentopic
    - ...


    De indianen aan de noordelijke kant van de rivier leven van het jagen op dieren en gaan bijna allemaal harmonieus met elkaar om terwijl het leven van cowboys aan de zuidelijke kant van de rivier bestaat uit paarden races en het uitbreiden van hun bestaan.

    Jaren lang leefden de indianen en de cowboys gewoon in vrede naast elkaar, iets wat veranderde toen de cowboys de indianen proberden uit de drijven. Maar nu vechten de Indianen terug, en harder dan ooit. Gedreven door hun geloof en godin Hyitcha (de godin van liefde, passie en trouw) stormen ze het land van de cowboys in.




    Indianen:

    Elina Santasja - TheRumIsGone
    Cineál Santasja - xJohnnyDepp
    Tala Kilimoli - Leannan
    Gereserveerd voor - KatjaBell
    Maya Rose Indede - HurtedHeart
    Iowa Kilimoli - Leannan
    Neylin Mea Wakan - Gaisford
    Elyana Wakan - Frodo ~ Gestopt
    Juaneño Wintu Nakipa. - Password

    Cowboys & Girls

    Clayton Moore - TheRumIsGone
    George ''Rocky'' Morris - xJohnnyDepp
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Annabelle 'Anna' Hope Everheart - xMarvelous
    Dakota McBee - Leannan
    Lord' Percy Marshall - Cheops
    Gereserveerd voor Gaisford
    April Dawn Jillian Denali - Tisiphone


    Regels:

    - Bij ooc je bericht graag tussen haakjes : [] () {}
    - Geen one-liners, minimaal 5/6 regels
    - Naamverandering graag doorgeven in het Rollentopic
    - Iedereen mag maximaal 3 persongage's
    - 16+ en schelden mag


    Begin: Gwn als een normale dag, doe wat je denkt dat je personage dagelijks doet ^^

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 19:00 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Juaneño Wintu Nakipa.

    Bij de rivier aangekomen zie ik dat Tala naar het water snelt.
    Ik zelf spring van mijn paard af, ren naar het water en trek ondertussen mijn shirt uit. Bij het water aangekomen duik ik erin en blijf op mijn rug in het water drijven. Heerlijk dat verfrissende, koele water op mijn warme huid.
    Ik woel door mijn natte haren en werp een blik op Tala.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 19:42 ]

    Tala Kilimoli

    Ik haalde alle spulletjes uit mijn jurkje en deed mijn laarsjes uit om alles vervolgens aan de kant van het water te leggen.
    De veer die in mijn haren stak, stak ik tussen de vouw van mijn laars en stapte uiteindelijk voorzichtig het water in.
    Gelukkig was het warm weer en zou mijn kledij in de zon wel lekker drogen zonder dat ik afgekoeld zou worden.
    Snel ging ik kopje onder en genoot van de stilte om me heen.
    Wanneer ik terug boven kwam, streek ik mijn haren achteruit en keek Juaneño glimlachend aan.
    "Dit is echt lang geleden." Lachte ik vrolijk.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    April

    Ik stap van SS (Silver Soul) af.
    Ik was net een stukje gaan rijden om even wat tijd voor mezelf te hebben. Ik rijd langs de rivier waar ik een paar indiaantjes zie.
    Ik fluit keihard om ze uit te dagen.
    Ik gniffel en zet dan SS in galop.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Juaneño Wintu Nakipa.

    Ook Tala is in het water gesprongen. "Dit is echt lang geleden," Lacht ze.
    "Zwemmen in de rivier of zwemmen met mij?" Grinnik ik en zwem een stukje door het water. Ondertussen is mijn kleding compleet doorweekt, maar dat maakt me niet uit. Dat droogt wel weer.
    Ik blijf in het water hangen, met mijn hoofd boven water.
    Plotseling hoor ik iets of iemand fluiten. Ik kijk schichtig om me heen. Het enigste wat ik nog hoor is het galopperen van een paard. Ik weet zeker dat het niet mijn paard of die van Tala is. Het moet een andere indiaan geweest zijn. Of een.. cowboy..

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 19:45 ]

    Tala Kilimoli

    "Beide." Lachte ik, maar wanneer ik iemand uitdagend hoorde fluiten, verdween de lach al snel.
    Ik draaide mijn hoofd in de richting van het geluid en was plots erg op mijn hoede.
    "We hebben bezoek, alweer." Zei ik sarcastisch en mijn oog viel op mijn spullen die aan de kant van het water lagen.
    Het was te ver om er naartoe te gaan zonder misschien zelf aangevallen te worden, dus besloot ik om gewoon in het water te blijven.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Juaneño Wintu Nakipa.

    "Beide," Lacht ze. Deze lach verdwijnt als ze net als mij het geluid hoort.
    "We hebben bezoek, alweer,"
    Blijkbaar is enkel fluiten niet genoeg voor Tala om uit het water te gaan. Toch heeft míjn nieuwsgierigheid gewonnen. Ik zwem naar de kant en loop door de struiken, naar de vlakte.
    Verderop zie ik een cowgirl staan. Ik kijk haar strak aan. Wij Indianen hebben onze eigen taal. Ooit heeft een voorvader me een paar woorden geleerd van de cowboys. Ze schijnen Engels te spreken. "Come if you dare!" Roep ik tegen haar, maar besef me dat het geen goed idee is. Ik ben compleet onbewapend.

    Tala Kilimoli

    Toen ik Juaneño uit het water zag gaan, besloot ik ook maar te gaan aangezien ik hem niet alleen wilde laten.
    Ik voegde me naast hem en keek de vrouwelijke cowboy aan met een kille blik in mijn ogen.
    "Doe voorzichtig Juaneño." Fluisterde ik tegen hem zonder mijn blik af te scheuren van de brunette. "Je weet of ze bewapend is."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Juaneño Wintu Nakipa.

    Tala staat naast me. "Doe voorzichtig Juaneño," Fluistert ze. "Je weet of ze bewapend is,"
    Ik knik kort. "Ik weet het, Tala," Zeg ik tegen haar.
    Mijn blik blijft hangen op de vrouw voor me. Ze heeft bruin haar en staat een eind verderop.

    {sorry voor mijn afwezigheid. Internet lag er plotseling uit. Wat kan ik doen?}


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Tala Kilimoli

    In afwachting op reactie van de vrouw, keek ik rond om opzoek te gaan naar een geschikt wapen dat ik eventueel kon gebruiken.
    Mijn kaak verstrakte zich wat maar toch liet ik geen blijk van angst zien.
    "Zou ze ons verstaan?" Vroeg ik me zacht af. "Wie weet heeft ze ook wat woorden geleerd, net als jij."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Juaneño Wintu Nakipa.

    "Zou ze ons verstaan?" Haar stem is zachtjes. "Wie weet heeft ze ook wat woorden geleerd, net als jij,"
    Ik haal mijn schouder op. "Dat zal het wel makkelijker maken. Misschien kan ik dan normaal met haar praten. Om er achter te komen waarom ze op ons 'jagen'," Zeg ik tegen haar. "Ik probeer het eerst met woorden, als dat niet helpt, ga ik alsnog het gevecht aan,"
    Ondertussen zoeken ook mijn ogen zijn een wapen. Als heb ik maar een stok, daar kan je al iemand bewusteloos mee maken..

    [Ik vroeg me af...gaan we heel de tijd tegen elkaar praten tot April reageert? Of wachten we tot Tisiphone terug online komt? :')]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:
    [Ik vroeg me af...gaan we heel de tijd tegen elkaar praten tot April reageert? Of wachten we tot Tisiphone terug online komt? :')]


    [Ja.. daar zat ik net ook over te denken. Zullen we anders doen dat de cowgirl wegrijd? Anders kunnen we niks..]

    [Of dat ze anders op de loop gaan...want anders bespelen we iemand anders haar personage en dat is niet echt leuk denk ik :')]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:
    [Of dat ze anders op de loop gaan...want anders bespelen we iemand anders haar personage en dat is niet echt leuk denk ik :')]


    [Nee.. het is niet leuk als we haar gaan bespelen. Zullen we anders doen dat het iemand anders is of dat ze verdwenen is? S:]