• Jeetjemina, volgens mij word ik een beetje verliefd op een goede vriend van mij! D:
    Waarom nou?!
    Ik weet niet waarom, maar ik wil steeds bij hem in de buurt zijn, ik gloei van verlegenheid, maar ook brutaliteit.
    En vanmiddag raakte ik hem per ongeluk aan... Vlinders en een rode kop van hier tot Tokio.
    Ik glunder als hij mij een compliment geeft...

    Volgens mij heb ik een crush op hem!

    Nooooooooooooooooooooooo! What to do?! Hij is een van mijn beste vrienden.
    (Die andere is passé, hij stonk uit zijn mond toen ik met hem praatte, kalverliefde dus)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    O, Annabeth toch...

    Een keertje met hem alleen afspreken, ofzo?
    Of 'het gesprek' houden. (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    I'm so proud of you... From "Ik word nooit verliefd" to this... It's getting me all teary.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb een relatie met mijn beste vriend. En het is nou zo mooi meegenomen, dat ik ook vreselijk verliefd ben :3
    Is toch niet erg, Annabeth? Je houdt van wie je houdt. Punt.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Escritura schreef:
    I'm so proud of you... From "Ik word nooit verliefd" to this... It's getting me all teary.


    Vooral als je bedenkt dat ze nog niet zo lang geleden op een ander verliefd was. en niet lang daarvoor op nog een ander. Ze gaat echt vooruit :Y)


    Als je nou ook eens durfde het te zeggen... D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Vooral als je bedenkt dat ze nog niet zo lang geleden op een ander verliefd was. en niet lang daarvoor op nog een ander. Ze gaat echt vooruit :Y)


    Als je nou ook eens durfde het te zeggen... D:

    Pffffffft. Dat is allang weer voorbij. Hij stonk, bah.
    En die daarvoor? Whut? Dat is drie jaar geleden. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nouja, je weet van hem in elk geval wel dat hij niet stinkt en wel aardig is? Nah, kan me wel voorstellen dat je dat lastig vind.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb precies hetzelfde. Wat je moet doen, is mij dus ook een raadsel.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Barnabas schreef:
    (...)
    Pffffffft. Dat is allang weer voorbij. Hij stonk, bah.
    En die daarvoor? Whut? Dat is drie jaar geleden. :')


    Drie jaar geleden? Daar kan je inderdaad niets van zeggen ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Barnabas schreef:
    (...)
    Pffffffft. Dat is allang weer voorbij. Hij stonk, bah.
    En die daarvoor? Whut? Dat is drie jaar geleden. :')


    En daarna nog steeds!

    Maar goed, Batsie gaat dus Batsen met Batsievriend? (cat)

    Hophop, vraag hem op een daaaaaaaate! en ga kleffen!


    quidquid excusatio prandium pro

    Awesome! Kunnen we samen zwijmelen :3

    Naja wat je zelf wilt :P Gewoon erachter komen of hij hetzelfde voelt. Zo ja, kan het wat worden, zo niet... negeer je gevoelens en blijf maar bij vrienden :) Het is zo zonde om een vriendschap op het spel te zetten voor een relatie. Vriendschap duurt toch meestal langer.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.