• Hey jongens,
    ik ben al jarenlang in strijd met dat buikje van mij..
    ik ben ong 1.65 en weeg 62 kilo en op voedingscentrum.nl/bmi zeggen ze dat mijn gewicht gezond is. (dus je hoeft niet te gaan zeggen dat ik te zwaar ben ofzo)

    Dat kan dan wel zijn, maar ik wil van dat buikje af. Weet iemand hoe ik die er het snelste af kan krijgen? En buikspieroefeningen schijnen niet te werken omdat je dan alleen de spier traint en niet het vet wat erop ligt =/


    your song is like my heartbeat

    Minder snoepen? Alleen dat buikje eraf, lijkt me niet makkelijk.
    Gewoon goed gezond eten, water drinken en veel bewegen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Minder eten in combinatie met sport is de enige gezonde manier om vet te verliezen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    oeii, ik heb ook een buikje. :3.
    Eh, tsja, hoe krijg je zo'n ding weg.. ehm....


    Alleen maar tranen van geluk

    Nooit 'minder eten', gezonder eten might help. En je kan ook naar een voedingsadviseur gaan. Die kijkt dan naar je bouw, je lichaam en je eetgewoontes en die kan je dan het beste advies geven en heeft er het meeste verstand van :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    alsnog buikspier oefeningen gaan doen, of oefeningen voor heel je lichaam. Als je voor heel je lichaam doet verbrand je wel vet. In de Cosmogirl vind je van die oefeningen, maar op youtube ook.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Je gewicht is gezond, ik zou zeggen wees daar blij mee.. (wou dat ik dat had).
    Kijk eens goed naar je bouw van het lichaam, misschien hoort een buikje er wel bij. Dit klinkt misschien raar, maar ik heb dat ook.. ik ben sowieso al vrij fors gebouwd en een buikje hoort daar gewoon bij, ook al had ik dat anders gewild.

    Wil je het er toch echt graag van af hebben ga zwemmen, train je veel spieren mee.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Bro schreef:
    Minder snoepen? Alleen dat buikje eraf, lijkt me niet makkelijk.
    Gewoon goed gezond eten, water drinken en veel bewegen.


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Ach meis, ik heb ook een buikje maar dat is waar jongens juist op kicken. Ofzoiets. Jongens houden van vlees.(krul)


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb ook een buikje en volgens mijn moeder is die precies goed x'D Dus ga ik me daar ook niet aan storen verder. Maar om zoiets weg te krijgen is wel moeilijk i guess.


    -

    Mah, je krijgt het wel weg met buikspieroefeningen. Je traint daarmee inderdaad je spieren maar vet word omgezet in spieren waardoor het er strakker uitziet.


    Your make-up is terrible

    Bedoel jij met buikje dat het gewoon redelijk recht loopt, alleen dan bijna onderaan je buik is het net iets boller? Want dat heb ik namelijk, en it sucks!


    it's so empty living behind these castle walls

    Poseidon schreef:
    Ach meis, ik heb ook een buikje maar dat is waar jongens juist op kicken. Ofzoiets. Jongens houden van vlees.(krul)

    Haha, is dat zo? (krul) Ik heb ook een buikje, maar ik hoop dat net de jongen waarvan ik wil dattie er op kickt.. er op kickt.. 8')

    Ik dacht trouwens dat jongens alleen voor de slanke dennetjes gingen..? :O


    ars moriendi

    Washington schreef:
    Bedoel jij met buikje dat het gewoon redelijk recht loopt, alleen dan bijna onderaan je buik is het net iets boller? Want dat heb ik namelijk, en it sucks!

    Ja, dat is precies wat ik bedoel >.<


    your song is like my heartbeat

    Laat het wegzuigen!

    Nee, ik weet het niet.
    Ik wou dat ik het wist, want ik heb er ook last van.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Everest schreef:
    Minder eten in combinatie met sport is de enige gezonde manier om vet te verliezen.

    Als je wilt sporten moet je juist meer eten.

    Gewoon minder snoepen, iets gezonds eten in de plaats en wat sporten?=)


    If you had never come out of the blue, I would've stay