• Ik probeer maar eens wat, ik weet niet of het wat word

Topics:

Rollentopic
    - ...

De indianen aan de noordelijke kant van de rivier leven van het jagen op dieren en gaan bijna allemaal harmonieus met elkaar om terwijl het leven van cowboys aan de zuidelijke kant van de rivier bestaat uit paarden races en het uitbreiden van hun bestaan.

Jaren lang leefden de indianen en de cowboys gewoon in vrede naast elkaar, iets wat veranderde toen de cowboys de indianen proberden uit de drijven. Maar nu vechten de Indianen terug, en harder dan ooit. Gedreven door hun geloof en godin Hyitcha (de godin van liefde, passie en trouw) stormen ze het land van de cowboys in.

Indianen:

Elina Santasja - TheRumIsGone
    Cineál Santasja - xJohnnyDepp
    Tala Kilimoli - Leannan
    Gereserveerd voor - KatjaBell
    Maya Rose Indede - HurtedHeart
    Iowa Kilimoli - Leannan
    Neylin Mea Wakan - Gaisford
    Elyana Wakan - Frodo ~ Gestopt
    Juaneño Wintu Nakipa. - Password

Cowboys & Girls

Clayton Moore - TheRumIsGone
    George ''Rocky'' Morris - xJohnnyDepp
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Annabelle 'Anna' Hope Everheart - xMarvelous
    Dakota McBee - Leannan
    Lord' Percy Marshall - Cheops
    Gereserveerd voor Gaisford
    April Dawn Jillian Denali - Tisiphone

Regels:

- Bij ooc je bericht graag tussen haakjes : [] () {}
    - Geen one-liners, minimaal 5/6 regels
    - Naamverandering graag doorgeven in het Rollentopic
    - Iedereen mag maximaal 3 persongage's
    - 16+ en schelden mag

Begin: Gwn als een normale dag, doe wat je denkt dat je personage dagelijks doet ^^

[ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 19:00 ]

Don't be like the rest of them, darling

[Iemand die met Annabelle wil praten?]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Dakota McBee

Ik likte bedenkelijk over mijn lippen en duwde mijn cowboyhoed een tikkeltje naar boven zodat mijn ogen goed zichtbaar waren.
    "Ik wil helpen." Zei ik vastberaden. "Ik ben een erg goede schutter...en hier wacht ik al jaren op."
    Koppig stak ik mijn kin wat in de lucht en liet een mondhoek een beetje naar boven krullen terwijl ik hem aankeek.
    Mijn ogen lichtte op wanneer ik dacht dat ik eindelijk wraak kon nemen voor de dood van mijn ouders.
    "Dakota McBee..." Stelde ik mezelf voor en wandelde op hem af. "Tot u dienst."

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

[Je kan Annabelle naar de bosrand sturen? Daar zit Tala het Cowboydorp te bekijken]

[Is goed (: Moet eerst even iets voor wiskunde doen en dan komt ze er aan]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

[Okido, neem je tijd...ik ben toch films aan het kijken op mijn computer :)]

Frodo schreef:
    (@ TheRumIsGone; zin om onze personages kennis te laten maken?)

{Graag ^^}

Elyana Wakan - indiaan

Happend naar lucht kom ik boven en laat me meevoeren door de stroom, die me naar de kant leidt. Daar leg ik me in het gras en laat de zon mijn kleding en haar drogen. Ik zucht diep en leg mijn handen onder mijn hoofd. Zo zou elke dag moeten zijn.

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

{ik zal even kijken of ik m'n cowboy bij de indiaan weg kan laten gaan.. maar ik denk dat ik wacht tot ze reageert.. Want het is bijna onmogelijk om hem daar normaal weg te laten gaan XD }

[ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 16:41 ]

May Rose Indede
    Hij liet zijn paard gaan 'Ga maar'. Zei hij tegen het paard dat meteen wegrende. Hij ging zitten en bewoog niet meer. Hij zat daar maar. 'Je meende het echt.' Zeg ik een beetje verbijsterend. Ik stap van Destiny af waardoor ze weer wegliep. Op een of andere reden vond ik het wel goed van hem, maar nu kwam hij niet meer bij het dorp. Half uur lopen. 'Moet je eigelijk niet teug naar je dorp?' vraag ik voorzichtig. Ik was niet echt goedin vriendelijk zijn tegen cowboys.

I'm finally back, Finally after a Year break

Clayton Moore

'Je meende het echt.' Zij ze enigszins verbijsterd, 'Moet je eigelijk niet terug naar je dorp?' Vroeg ze nadat ze van haar paard was gestapt, 'Hmm.. Ben wel vaker weg, waarschijnlijk zullen ze me niet missen.' Andwoord ik, iets wat wel waar is, ik was wel eens een dag weg gebleven omdat ik in slaap was gesukkeld en toen ik terug kwam hadden ze alleen maar sarcastisch 'Welkom terug' Gemompeld.

Maya Rose Indede
    'Hmm.. Ben wel vaker weg, waarschijnlijk zullen ze me niet missen.' Dit keer geloofde ik hem wel. Zijn rug was naar het bos toe gedraaid. Ik zag zijn paard terug komen, maar geruisloos door het gras. 'Ik weet wel iemand die je niet kwijt wilt.' Zeg ik vriendelijk terwijl op dat moment zijn paard zijn hoed pakt. Ik grijns even en pak zijn hoofdstel ik pak een mesje ensnij het bit er vliegensvlug uit. 'Dit is natuurlijker. Dan kan het paard meer. Los bewegen.' Zeg ik met een kleine glimlach. Ik kon wel aardig zijn.

Percy Marshall
    Percy was blij om te zien dat er al wel mensen waren die wel mee wilden helpen. De jongedame stelde zich voor als Dakato McBee. 'Welkom aan onze zijde Miss McBee.' zei Percy met een grijns. 'Mijn naam is Percy Marshall.' vervolgde hij. Daarna volgden nog een paar aanmeldingen, maar Percy's nieuwsgierigheid ging toch naar de jongedame uit, zulke vrouwen zag je niet elke dag namelijk.

[Vind het toch fijner om in de hij-vorm te typen hehe :Y))

How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

Clayton Moore

'Dankje' Zeg ik glimlachend, terwijl ik mijn hoed probeer terug te pakken, iets wat niet lukt omdat Ferne haar hooft omhoog houd, 'Gaan we eigenwijs doen?' Vroeg ik grijnzend aan Ferne, waarschijnlijk begreep ze enigsins wat ik zei want ze hielt haar hooft omlaag zodat ik mijn hoed kon pakken en zette hem bijna direct weer op.

Dakota McBee

Een triomfantelijke glimlach sierde mijn gezicht terwijl ik naast hem ging staan en luisterde wat hij te zeggen had.
    Ik had eerst verwacht dat hij me ging weigeren aangezien een jongevrouw was en vrouwen nog altijd als minderwaardig werden beschouwd.
    En al zeker omdat ik een revolver had waar ik verbazingwekkend goed mee overweg kon.
    Mijn ogen gleden over het gezicht van Percy terwijl ik mijn handen in mijn heupen plaatste om er nog zelfzekerder uit te zien dan ik al was.
    "Mister Marshall..." Begon ik wanneer hij was uitgesproken. "Als je naar dat dorp gaat, denkt u dat het mogelijk zou zijn als ik mee kon gaan?"
    Ik wilde met mijn eigen ogen zien hoe die mensen leefden en wat hun zwakkere plekken waren.

Maya Rose Indede
    'Dankje.' Een glimlach kwam vanzelf op mijn lippen toen ze begonnen met stoeien. Ik schoot omhoog toen ik Destiny's ehinnik hoorde. Het was van paniek. Ik haalde de pijl en boog van mijn schouder en spande het aan. Mijn hand deed ik op mijn wang en ik richte goed. 2 cowboys hadden een lasso over haar gegooit. Ik schiet mijn pijl af naar de breedste man zodat hij een verschrikt kreetje slaat. Destiny trekt zich los en rent weg, maar een man pakt zijn wapen waardoor ik snel no is mijn pijl aanspan. Nog voordat hij kan schieten schiet ik op zijn hand en doorboor hem waardoor hij krijsend het geweer loslaat. Destiny komt op me wc gegalopperd en stopt voor me en duwt zijn snuit tegen mijn wang. 'Braaf.' Ze ik zacht. 'Al geloof ik nu dat jij wel aardig bent. Dit doet jou volk de hele dag. Paarden stelen. Vandaag hebben ze Destiny al 3x geprobeerd te vangen.' Zeg ik lichterlijk geïrriteerd. Wacht misschien sist hij wat ik wou weten. 'Wat is eigelijk een volbloed? Want zo noemen ze haar.' Zeg ik peinzend.