• Ik probeer maar eens wat, ik weet niet of het wat word




    Topics:

    Rollentopic
    - ...


    De indianen aan de noordelijke kant van de rivier leven van het jagen op dieren en gaan bijna allemaal harmonieus met elkaar om terwijl het leven van cowboys aan de zuidelijke kant van de rivier bestaat uit paarden races en het uitbreiden van hun bestaan.

    Jaren lang leefden de indianen en de cowboys gewoon in vrede naast elkaar, iets wat veranderde toen de cowboys de indianen proberden uit de drijven. Maar nu vechten de Indianen terug, en harder dan ooit. Gedreven door hun geloof en godin Hyitcha (de godin van liefde, passie en trouw) stormen ze het land van de cowboys in.




    Indianen:

    Elina Santasja - TheRumIsGone
    Cineál Santasja - xJohnnyDepp
    Tala Kilimoli - Leannan
    Gereserveerd voor - KatjaBell
    Maya Rose Indede - HurtedHeart
    Iowa Kilimoli - Leannan
    Neylin Mea Wakan - Gaisford
    Elyana Wakan - Frodo ~ Gestopt
    Juaneño Wintu Nakipa. - Password

    Cowboys & Girls

    Clayton Moore - TheRumIsGone
    George ''Rocky'' Morris - xJohnnyDepp
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Annabelle 'Anna' Hope Everheart - xMarvelous
    Dakota McBee - Leannan
    Lord' Percy Marshall - Cheops
    Gereserveerd voor Gaisford
    April Dawn Jillian Denali - Tisiphone


    Regels:

    - Bij ooc je bericht graag tussen haakjes : [] () {}
    - Geen one-liners, minimaal 5/6 regels
    - Naamverandering graag doorgeven in het Rollentopic
    - Iedereen mag maximaal 3 persongage's
    - 16+ en schelden mag


    Begin: Gwn als een normale dag, doe wat je denkt dat je personage dagelijks doet ^^

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 19:00 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Neylin Mea Wakan

    Ik zag naast mij iemand neerknielen, ik keek even op van mijn kralen en ging daarna weer gehaast door. "Wat is het mooi." Zegt hij vriendelijk terwijl hij over mijn hoofd aait. "Voor wie maak je het?" Ik keek weer even op en antwoordde. "Voor Elyana." Antwoord ik zachtjes. Ik strijk een plukje haar achter mijn oren en verschuif even van houding.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Iowa Kilimoli

    "Dat is je zusje, toch?" Vroeg ik terwijl ik naar haar werkje bleef kijken. "Wat lief dat je het voor haar maakt."
    Ik keek naar haar kinderlijke gezichtje en merkte dat ze gehaast door ging met het maken van de ketting.
    "Misschien moet je er meer maken?" Stelde ik voor terwijl ik me in kleermakerszit liet vallen. "En dan ruilen aan de dorpsbewoners, dan verdien je er iets aan. Want wie wilt er nu niet met zo'n prachtige ketting rondlopen."
    Een warme glimlach verscheen op mijn gezicht terwijl ik toekeek hoe ze van houding verschoof.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Neylin Mea Wakan

    "Dat is je zusje, toch?" Vraagt de man. Ik knik even. "Wat lief dat je het voor haar maakt." Een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht.
    "Misschien moet je er meer maken?" Stelde hij voor terwijl hij in een kleermakerszit ging zitten. "En dan ruilen aan de dorpsbewoners, dan verdien je er iets aan. Want wie wilt er nu niet met zo'n prachtige ketting rondlopen." Hij glimlacht. Kleine blosjes verschijnen op mijn wangen. Mijn vingers bleven geconcentreerd door rijgen terwijl ik even op kijk. "Misschien." Zeg ik zachtjes. Een paar mannen, op grote paarden kwamen het dorp binnen gereden. Ik schoof wat opzij zodat ze er langs konden en staarde gefascineerd naar de paarden. "Waar zijn hun geweest?" Vraag ik nieuwschierig.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 16:10 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Iowa Kilimoli

    Ik keek op naar de paarden en naar de mannen die er op zaten.
    Het waren de mannen waar ik eerder die dag mee was gaan jagen.
    Mijn ogen gleden naar het meisje. "Ze waren gaan jagen."
    Ik peuterde wat met mijn vinger in het zand terwijl ik even zuchtte.
    "Als je wilt kan ik je altijd helpen om het te ruilen?" Stelde ik bemoedigend voor. "Ik durf te wedden dat het met twee sneller zou gaan."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Neylin Mea Wakan

    "Ze waren gaan jagen." Zei hij terwijl hij zuchtend in het zand groef. Mijn ogen begonnen te twinkelen bij het woord 'jagen'. "Als je wilt kan ik je altijd helpen om het te ruilen?" Stelde hij voor. "Ik durf te wedden dat het met twee sneller zou gaan." Ik knikte even. "Maar dan moet ik eerst genoeg kettingen hebben." Mompelde ik afwezig terwijl ik weer geconcentreerd verder ging.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Iowa Kilimoli

    "Ik kan je misschien meenemen naar het bos om mooie veren te zoeken?" Vroeg ik terwijl ik om me heen keek. "Normaal gezien mag jij er nog niet komen, maar met begeleiding van een volwassen persoon kan het geen kwaad."
    Ik hield mijn hoofd glimlachend schuin en haalde een grote veer, die ik tijdens de jacht had gevonden, uit mijn heuptasje en hield het voor het meisje uit.
    "In het bos kan je er zelfs nog mooiere vinden." Lachte ik. "Als je wilt mag je deze al hebben."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    TheRumIsGone schreef:
    Elina Santasja

    'Ik geloof niet dat iedereen zo is, alleen sommige' Zeg ik eerlijk, en na wat ik gehoord had was hij niet zoiemand. Hij leek anders dan de andere cowboys, maar ik kon nogsteeds niet beamen wat er anders aan hem was, maar er was iets.


    Don't be like the rest of them, darling

    George Morris

    'Dan is het goed.' zei ik en keek om me heen. Eigenlijk had ik willen zwemmen maar dat deed ik dan maar een andere keer. 'Moet ik weer gaan?' vroeg ik aan haar. Misscheen wilde ze helemaal niet dat ik in haar buurt was.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Elina Santasja

    'Moet ik weer gaan?' Vroeg hij, aan de ene kant zou ik meer willen weten over dit bleek gezicht maar aan de andere kant zou het gevaarlijk kunnen zijn, 'Het maakt mij niets uit, waar was je naar opweg?' Vroeg ik hem.


    Don't be like the rest of them, darling

    Neylin Mea Wakan

    "Ik kan je misschien meenemen naar het bos om mooie veren te zoeken?" Vraagt hij. "Normaal gezien mag jij er nog niet komen, maar met begeleiding van een volwassen persoon kan het geen kwaad." Mijn ogen werden groot. "Echt?"
    Hij glimlacht schuin en haalt een grote veer uit zijn tas en hield hem voor me. "In het bos kan je er zelfs nog mooiere vinden." Lachte hij. "Als je wilt mag je deze al hebben." Ik glimlachte dankbaar en nam de veer aan. "Dan moet ik het eerst aan mijn vader vragen." Ik pakte de ketting en de kralen en liep de tent van mijn vader binnen. Ik vertelde over de man, en vroeg of ik mee mocht. Hij knikt langzaam. " Als je voorzichtig doet, kleine Neylin." Zei hij ietwat streng tegen me. Ik rende weer naar buiten. "Het mag!" Riep ik glimlachend.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    George Morris

    'Het maakt mij niets uit, waar waas je naar opweg?'
    'Naar hier.' zei ik logisch. 'Ik zou hier gaan zwemmen, maar aangezien jij er bent zal ik dat een andere keer doen.' glimlachte ik. Ze leek me aardig, erg aardig


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Iowa Kilimoli

    "Het mag!" Hoorde ik haar vrolijke stem roepen en al snel zag ik haar aan komen rennen.
    Haar opgewektheid was erg aanstekelijk waardoor ik in mijn opperbeste humeur was.
    "Dan mag je van mij kiezen," Begon ik vriendelijk terwijl ik opstond en het vuil van mijn broek af veegde. "Te voet of met het paardje."
    Ik wees achter me naar mijn zwarte hengst en keek haar afwachtend aan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Neylin Mea Wakan

    "Dan mag je van mij kiezen," Zei hij terwijl hij opstond."Te voet of met het paardje." Ik gooide mijn armpjes vol enthousiastme in de lucht. "Paardje!" riep ik vrolijk uit. Ik sprong opgewekt op en neer.

    ( laatste post vandaag, tot morgen peeps! x )


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Iowa Kilimoli

    Lachend tilde ik het meisje op mijn arm en wandelde naar mijn paard waar ik haar vervolgens netjes opzette.
    Behendig sprong ik achter haar op het paard en hield mijn handen in de nek van het paard terwijl ik rustig het dorp uit wandelde.
    Niet veel later kwamen we aan in het bos waar ik me van mijn paard liet glijden en het meisje er af tilde.
    "Zo," Lachte ik tevreden. "We zijn er, naar welke richting wil je wandelen?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [ xHeavenlyx --> xMarvelous ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered