• Hey daar,
    moet even men verhaal kwijt... Het gaat thuis al een tijdje moeilijk met dat mijn vader ziek is geworden (ziekte van Parkinson, hij is daardoor 'invalide' :( ) Maar vandaag ging het er echt over voor mij!
    Mijn mama kwam mijn kamer binnen om te vragen of ik een spelletjesverzoek op facebook wou accepteren voor haar... Maar ikw as bezig voor school (herexamens) en mijn laptop loopt altijd vast met die stomme spelletjes, dus ik zei datz e even moest wachten... Wat doet ze dan maar? Ze mept me recht in mijn gezicht (gans rode veeg over men hele linkerkant van men gezicht) en dan loopt ze weg en zegt ze dat ik een vervelend klein kind ben!!! Komaan, welke moeder doet nu zoiets.... Ik weet dat het thuis moeilijk is, maar werk het op een ander uit...
    Zelfs men zus (met wie ik altijd ruzie heb) geeft me gelijk dat dit niet meer kan!!! O.o
    Ik weet gewoon even niet wat te doen, stond net al met men valies klaar om te vertrekken maarja, waar ga ik heen he?
    Sorry, moest het gewoon even kwijt =(

    Edit: praten met familie is niet echt een optie, de enige die ik nog ken/ waar ik nog contact mee heb is mijn peter, en die durft toch niets tegen men moeder te zeggen... Heb wel een vriend die me steunt en me zelfs zou komen weghalen als het nodig is maja... Daar heb ik momenteel niet veel aan e =(

    Xx

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 20:48 ]

    ... Je moeder slaat je omdat je geen spelletje met haar wil spelen? o - o
    Als ik het niet zo zielig voor je vond, had ik hier echt om moeten lachen. Nee, dat kan echt niet, en al helemaal niet als moeder.


    i put the fun in funeral

    Aahw wat rot voor je! Zo hoort je moeder je echt niet te behandelen. Is dit al vaker gebeurt of niet??Misschien kan je het met iemand uit je familie het hier over hebben.. Sterkte!

    Wooow. Je moeder die is écht te ver gegaan. Ik denk dat het een daad was van frustratie, dat ze niet wist wat ze deed en afleiding nodig had van alle wat gaande was in huis. Maar dat geeft haar niet het recht jou te slaan. Ze had het recht niet om dat te doen om zó een onnozele reden.


    The odds are néver in our favor.

    Nou ja, dat is helemaal belachelijk. Ik snap dat het moeilijk is voor je moeder vanwege je vader en dat ze moet zorgen voor twee dochters maar je zo af reageren op je dochter is gewoon niet normaal. Ik zou er met een familie lid over praten, een volwassene die je moeder durft aan te spreken over wat ze heeft gedaan. Daarnaast vind ik dat ze jou niet mag storen met spelletjesverzoeken als je bezig bent met je herexamens.


    Physics is awesome

    Audacity schreef:
    ... Je moeder slaat je omdat je geen spelletje met haar wil spelen? o - o
    Als ik het niet zo zielig voor je vond, had ik hier echt om moeten lachen. Nee, dat kan echt niet, en al helemaal niet als moeder.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Als ze dit vaker doet zou ik hier echt wat aan doen. Ik zou er met een maatschappelijke werkster ofzo over praten. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Audacity schreef:
    ... Je moeder slaat je omdat je geen spelletje met haar wil spelen? o - o
    Als ik het niet zo zielig voor je vond, had ik hier echt om moeten lachen. Nee, dat kan echt niet, en al helemaal niet als moeder.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik weet niet hoe oud je bent, maar het eerste wat in me opkwam was 'kindertelefoon!' Dit is namelijk ontzettend belachelijk. Je slaan omdat je haar niet wilt accepteren voor een spelletje? Ridicuul en nog gevaarlijk ook. Ik zou alarm slaan als ik jou was, zelfs al lijkt dit een klein dingetje; dit is namelijk niet normaal.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Eigenlijk is ze je dus aan het mishandelen. Misschien moet je kijken of je moeder overmatig aan de drank etc is en je moet hier met iemand over gaan praten iets zoals de kindertelefoon bellen of zo. Want dit is dus echt niet OK


    ©1998

    Het spijt me echt heel erg van je vader.. maar je moet nooit weglopen voor je problemen. Laat haar even afkoelen, en zeg sorry. Maar ze moet zich niet zo aanstellen om een spelletje.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Authentic schreef:
    Het spijt me echt heel erg van je vader.. maar je moet nooit weglopen voor je problemen. Laat haar even afkoelen, en zeg sorry. Maar ze moet zich niet zo aanstellen om een spelletje.

    Pardon? Volgens mij is zij de láátste die haar excuses aan moet bieden! Ze heeft een geldige reden om zich niet met nutteloze spelletjes bezig te houden en dan moet ze sorry zeggen omdat ze in haar gezicht wordt geslagen?
    Beetje krom, vind je niet?

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 21:34 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Kan je niet eens met je papa praten?
    En anders kan het soms eens deugd doen om eens een weekendje bij een vriendin te gaan logeren, zodat iedereen wat kan afkoelen!
    Veel sterkte meid, en je stelt je zeker niet aan.


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Mordacious schreef:
    Als ze dit vaker doet zou ik hier echt wat aan doen. Ik zou er met een maatschappelijke werkster ofzo over praten. (:


    26 - 02 - '16

    Misschien moet je een keer een lieve dag voor je moeder houden.. Ze is vast gestresst en wat ze gedaan heeft is niet goed maar moeders moeten ook een dagje verwend worden! Doe je best met een ontbijt op bed of breng je broertje/zusje naar school.. Aan het eind van de dag vertel je haar waar je mee zit. Ze heeft het waarschijnlijk niet door gehad dat ze je zoveel pijn heeft gedaan van binnen!

    suc6!


    Actie geeft reactie, Bewust of onbewust

    Knight schreef:
    Wooow. Je moeder die is écht te ver gegaan. Ik denk dat het een daad was van frustratie, dat ze niet wist wat ze deed en afleiding nodig had van alle wat gaande was in huis. Maar dat geeft haar niet het recht jou te slaan. Ze had het recht niet om dat te doen om zó een onnozele reden.


    Indeed, als het nog eens gebeurt meteen hulp inschakelen.
    Want dit mag en kan gewoon niet. PUNT.


    I'll lick the poison from right off your kiss