• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • 16+ mag, maar hou de details voor je.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 7 tot 10 regels in het speeltopic (Zie tips: Klik hier).
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    • Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Password
    • Nicholas Boq Mead - Escritura
    • Jake Samuel McAlister - TheRumIsGone
    • Jacob Russell Brand - Tisiphone
    • Nessarose Denise Scribe - Escritura
    • Jaelle Mai Fletcher - Space
    • Alexandra Erin Violet Roselynn - LEADERLOUIS
    • Samantha-May Rodriguez - IHeartMusicc
    • Ilsa Minnie Macke - Mombasa
    Nog 1 mannelijke cipier.

    Prisoners: (Totaal 14)
    • Courtney Valentina Ferguson - Password
    • Maya Juliëtte Adams - Aragog
    • Merylle Auréle 'Beau' Blanche - scribere
    • Nicole Joy Eastwood - xHeavenlyx
    • Chayenne Sharona Lopez - NightShot
    • Delphine Sarah Parker - Frodo
    • Dakota Moore - Endure
    • Mallory Tracy - Assassin
    • Diego Palimvor Silence - xJohnnyDepp
    • Victor Benjamin Söderberg - Mombasa
    • Luca Jones - Assassin
    • Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    • Kylian Scott Hayes - Aotearoa
    Nog 1 mannelijk gevangene.

    Topic's.
    Rollen [1].
    Rollen [2].
    Story.
    One.
    Two.

    Cell Division.
    Cell 1: Courtney Valentina Ferguson en Merylle Auréle 'Beau' Blanche.
    Cell 2: Maya Juliëtte Adams en Dakota Moore.
    Cell 3: Mallory Tracy en Chayenne Sharona Lopez.
    Cell 4: Delphine Sarah Parker en Nicole Joy Eastwood.
    Cell 4: Diego Palimvor Silence en Jayden Jason Bright.
    Cell 6: Victor Benjamin Söderberg en Luca Jones.
    Cell 7: Kylian Scott Hayes en Boy.

    Daily Schedule.
    8.30 - 9.30 - Ontbijt.
    12.00 - 13.00 - Middageten.
    14.00 - 16.00 - Buiten.
    18.00 - 19.00 Avondeten.


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 19:06 ]

    Kylian Scott Hayes
    Terwijl de bel ging, bleef ik verveeld naar het plafond staren. Lang was ik er nog niet, maar ik had er nu alweer genoeg van. De bel was voor de lunch, alleen ik had geen honger. Toch moest ik naar de eetzaal. De cipiers hier waren niet allemaal even aardig en waarschijnlijk zouden ze me dwingen te gaan eten. Moeizaam stond ik op, de cel deur was automatisch open gegaan en ik kon zo naar buiten lopen. De meeste mensen waren al naar de eetzaal, dus ik liep een willekeurige kant uit. Gelukkig had ik enigszins een gevoel voor richting en kwam ik niet al te lang daarna in de eetzaal. Ik kreeg een bord prak, meer was het niet, en kon gaan eten. Snel pakte ik nog wat drinken mee. Waarschijnlijk zou ik het nog lang te eten krijgen, dus ik moest er maar aan wennen. Even keek ik de kantine rond. Alles leek vol te zitten. Achter in een hoek zat een meisje alleen aan tafel. Er was nergens anders plek, dus ik besloot daar heen te gaan. Zonder wat te zeggen nam ik de plaats tegen over haar en begon te eten.
    ‘Hey,’ zei ik tussendoor. ‘Hoe is het?’ het was niet de beste manier om een gesprek aan te knopen in de gevangenis, maarja je moest ergens beginnen. Het was altijd beter dan beginnen met “Hey, waarom zit jij hier?”. Thuis ging een praatje maken makkelijk. Nee, ik moest niet teveel aan thuis denken, dan zou ik hier binnen de kortste keren gek worden. Toch leek het niet anders te kunnen, hier kon ik niemand, de cel deelde ik met niemand en de enige die me brieven stuurde was Gwen. Na een paar slokken, keek ik even naar het meisje. Ze leek best klein, maar schijn kon bedriegen. Een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht terwijl ik verder at.

    Merylle Aurele Virginie Isabelle Blanche -Beau-

    'Daar ben ik niet zo heel erg bang voor hoor. Tegen die tijd los ik het dan wel weer op. Ik ben eerlijk en open, niet afhankelijk en snel gebonden. Kwetsen doe je mij niet zo snel. Dat je dit weet is niets bijzonders'
    Ik schiet in de lach, zo snel als hij mijn schild af kan breken zo bouwt hij het ook weer op. Dat is geen voordeel, hij kan met me spelen en ik hoop maar dat hij het zelf niet door heeft.
    'Ik zou maar oppassen als ik jou was maarja jij weet vast wat goed is voor jezelf. Maar wat mij betreft heb je inderdaad niets te vrezen ik heb mijn eigen belangen om mijn mond te houden,' grinnik ik. Het lijkt me niet nodig om te vertellen dat die belangen meer principes zijn. Wat betreft dat kwetsen daagt hij me haast uit om het eens te proberen maar ik verwerp dat idee. Ergens lijkt het me niet slim, niet voor mezelf. Hij lijkt haast nog wispelturiger dan ik. Ik schud mijn hoofd, liever heb ik dit zodat ik zelf ook safe ben. Ik stel mezelf voorop. Ik buig mijn hoofd en bestudeer mijn vingers.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 18:52 ]


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    [Ik ben even eten.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Hé Courtney, hoe ga je het voedselgevecht verder doen? (:]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [smakelijk. Ik heb een ideetje voor Beau even kijken of ik het uit ga werken en hoe]


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    Frodo schreef:
    [Hé Courtney, hoe ga je het voedselgevecht verder doen? (:]


    [Ik heb geen idee.. Ze heeft geen eten meer in haar handen.. :/]

    Mombasa schreef:
    [Ik ben even eten.]


    [Eet smakelijk!]

    [Als niemand op Courtney reageert, plaats ik een nieuwe reactie van haar.]

    Password schreef:
    (...)

    [Ik heb geen idee.. Ze heeft geen eten meer in haar handen.. :/]


    [Ze kan natuurlijk nog altijd iemand anders zijn bord afpakken en random mensen neer beginnen slaan :Y) ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Password schreef:
    (...)

    [Ik heb geen idee.. Ze heeft geen eten meer in haar handen.. :/]

    [Ahjoh, Maya heeft je een beetje op weg geholpen :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Sorry dat het zo lang duurde, de adapter van mijn laptop was kapot en de computer beneden gecrached, had ik een nieuwe adapter, deed internet het niet. D:]

    Luca Jones

    Drew streelt haar en ze kreunt zacht, ik grijns lichtjes, dat wilde ik horen.
    "Doe het alsjeblieft niet." smeekt ze zachtjes.
    Drew trekt haar slipje verder naar beneden terwijl ze haar benen stevig tegen elkaar aanduwt, ik zie het vanaf hier en sla het gade. Hij laat zijn vingers over de binnenkant glijden en open haar benen een klein stukje.
    "Nicole, dit kunnen we op twee manieren doen. Je werkt mee of het doet allemaal nog meer pijn." zegt hij tegen haar.
    "Je eigen keuze." Ik grinnik zacht, zelf nou zelf, wat is dat nou voor keuze?
    Ik haal mijn hand van haar lichaam af en knoop mijn eigen broek ook alvast open. Het voelt vreemd, met Drew aan de andere kant aangezien ik dit soort dingen normaal alleen onderneem. Maar nu is het niet anders. Als mijn broek los is leg ik mijn hand weer terug op haar linkerborst.


    Your make-up is terrible

    [Mallory is ook nog vrij, iemand?]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    [Mallory is ook nog vrij, iemand?]


    [Stuur haar anders naar het beginnende voedselgevecht?]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Haha okay.]


    Your make-up is terrible

    Mallory Tracy

    De bel voor de lunch gaat, het duurt even voordat ik zin heb om op te staan en loop op mijn dooie gemak naar de eetzaal. Als ik daar aankom, blijf ik in de deuropening staan. Het is nog vies van het vorige voedselgevecht en volgens mij staan ze nu op het punt om er nog eentje te beginnen. Weten ze hier dan niet dat je voedsel in je mond moet stoppen en niet door de lucht moet gooien? Stelletje geestenzieken hier zeg. Ik snap wel waarom ze zijn opgesloten. Geërgerd loop ik naar het eten toe, gelukkig heb ik geen groot raakvlak met mijn één meter vierenvijftig en veertig kilo.


    Your make-up is terrible