Finn Keano Harrison.
Ze kijkt naar de sokken alsof er één kilo pillen op mijn hand ligt. Kom op.. Ik doe liefdadig en het word zo opgevat? Ik doe nog eens aardig..
"De meeste onderzoekers vragen dingen, zoals in persoonlijke dingen, die ze later tegen de experimenten kunnen gebruiken," Zegt ze en pakt de sokken aan. Haar ogen glijden over de dingen en gaan door een inspectie. Tenminste, zo lijkt het.
Toch trekt ze ze aan. Gelukkig. Haar voeten zien er echt niet uit.
Op haar gezicht is nog steeds niks af te lezen. Ook mijn gezicht is qua emotie helemaal blanco.
"Ik ben geen onderzoeker die dingen tegen iemand gebruikt," Zeg ik tegen haar en kijk naar haar voeten.
"Beter?"
Caroline Rosemary Davis.
De pijn bij mijn polsen is onbeschrijfelijk, maar ik probeer me zo groot mogelijk te houden. Geen pijn, geen angst.
Ondertussen loopt Matthew naar het EHBO-kastje. Hij haalt de EHBO-doos eruit en zet mijn op een bureaustoel. Wat gebeurt hier?
"Het spijt me," Fluistert hij en pakt mijn pols. Nu is het over, eerst doet hij vriedenlijk, maar uiteindelijk vermoord hij me toch. Ik had het moeten weten.
Ik blijf rustig op de stoel zitten, terwijl hij mijn polsen verbindt. Mijn ogen worden groot en er staat pure verbaasdheid in mijn ogen.
"D-Dankje," Stamel ik en kijk naar het resultaat. Dokter Matthew.
"Als ik buitenkom vergeet ik alles en zeg ik geen woord tegen iemand anders, maar ik zal niet vergeten wie je bent," Zegt hij en kijkt me aan.
Ik zit nog steeds in de stoel en wacht op verdere woorden.
"Ik zal niet vergeten dat je mijn leven hebt gered, en ik zal niet vergeten wie er echt onder die witte jas zit,"
Ik slik kort en bijt op mijn lip. "Dankje Matthew," Zeg ik uiteindelijk en sta op van de stoel.
"Laten we dan maar terug gaan?" Vraag ik aan hem en kijk hem aan. "Maar wat ga je vertellen als je je familie weer ziet?"