• Ja ik heb een nieuwe vriend.. genaamd: Connexxion
    De grootste flop van allemaal! Oké ik zal het verhaal maar even vertellen.

    Het was een koude dag op 22 november 2010. Om 8.00 stap je op je fiets en fietst richting de bushalte. Je pakt je OV-kaart en hoopt dat de bus snel komt want je handen worden met de minuut kouder. Je pat je mobiel en leest de volgende tijdstip 8.10 'Hmm de bus moet hier nu eigenlijk zijn...' en nog steeds is hij der niet.. 5 minuten later kijk je weer 8.15 'hmm wat zie ik daar op de snelweg.. Ja hoor die k.. bus!'

    Dit is al de zoveelste keer dat mijn bus de halte voorbijrijdt.. Dit moet niet kunnen toch? Al heeft een bus vertraging dan ben ik nog van mening dat een bus een halte niet voorbij mag rijden.
    Nouja ik heb alweer geklaagd bij Connexxion voor de zoveelste keer.. Hopen dat er nu eindelijk iets aan gedaan wordt..

    Wie maakt dit ook vaak mee?


    La credenza è una medicina contro il timore

    Omg, dat is achterlijk =S
    Like, omdat hún achterlopen op schema moeten mensen die bij die halte staan daar de dupe van worden =S
    Echt belachelijk.
    Ik heb wel vaak dat ik dan op de bus sta te wachten, en ineens een klein roze briefje bij de tijden zie waarop doodleuk staat: "Door wegwerkzaamheden komt de bus hier niet langs! =D"
    Nou, daar sta je dan.


    ars moriendi

    Wel dat de bus veels te laat kwam, maar nooit dat ie m'n halte voorbij reed terwijl ik stond te wachten


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Outside schreef:
    Omg, dat is achterlijk =S
    Like, omdat hún achterlopen op schema moeten mensen die bij die halte staan daar de dupe van worden =S
    Echt belachelijk.
    Ik heb wel vaak dat ik dan op de bus sta te wachten, en ineens een klein roze briefje bij de tijden zie waarop doodleuk staat: "Door wegwerkzaamheden komt de bus hier niet langs! =D"
    Nou, daar sta je dan.


    Het slaat ook nergens op.. Dit is al de zoveelste keer dat mij dit overkomt dus ben maar weer gaan klagen hopen dat ze er iets mee doen.. :s
    Maar dat van jou met die wegwerkzaamheden overkomt mij gelukkig niet (meer)!:P


    Qlimax schreef:

    Wel dat de bus veels te laat kwam, maar nooit dat ie m'n halte voorbij reed terwijl ik stond te wachten


    Tsja hij was al te laat.. en dat heeft ie wel vaker.. paar minuten maar dat is voor mij geen probleem, zolang ik mijn trein richting Leeuwarden maar haal..
    Maar om nou haltes over te slaan.. dat gaat mij echt te ver.. Voor hetzelfde geldt had ik een tentamen gehad..


    La credenza è una medicina contro il timore

    Lang leve het OV -_-


    I am an idiot, I move.

    Omen schreef:
    Lang leve het OV -_-


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat heb ik ook heel vaak gehad, en dan kon je een half uur wachten en was je dus hartstikke te laat op school :/


    dream, dare, fly!

    Omen schreef:
    Lang leve het OV -_-


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Dat moet écht niet kunnen!
    Bussen rijden nooit op tijd.. iig, niet als ik ze nodig heb :(

    invincible schreef:
    Dat moet écht niet kunnen!
    Bussen rijden nooit op tijd.. iig, niet als ik ze nodig heb :(

    Zulke dingen overkomen mij altijd op momenten dat ik een afspraak op school heb.. of als ik iets anders belangrijks heb.. een praktijkles waar ik echt niet te laat wil komen..


    La credenza è una medicina contro il timore

    Omen schreef:
    Lang leve het OV -_-


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Ik haaaaat bussen! Ze zijn ook altijd te laat bij mij, maar het is wel heel erg dat die gewoon voorbij rijd :/

    [ bericht aangepast op 22 nov 2010 - 15:29 ]


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik dacht dat Connexxion een user was
    -traag van begrip-


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik heb wel eens gehad dat dezelfde bus me twee keer voorbij reed, terwijl ik op tijd mijn hand op stak. Blijkbaar was ik als enige persoon om voor te stoppen niet interessant genoeg.
    Fuck openbaar vervoer, ik haat het.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik ging een keer naar een vriend toe, en toen was die bus gewoon niet komen opdagen. Stond ik daar te wachten met 4 mensen, anderhalf uur lang.
    En op de terugweg reed dat kreng me voorbij.

    De bus naar een andere vriend van me toe heeft standaard 10 minuten vertraging. Maar ik ben toch elke keer weer bang dat ie helemaal niet komt, en dat ik daar dan weer zo tering lang moet gaan staan wachten.

    En ik ga sowieso niet graag met de bus :')

    [ bericht aangepast op 22 nov 2010 - 15:39 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hmm. Het is niet echt eerlijk dat jij slachtoffer wordt van hun fouten..
    Gelukkig ga ik nooit met de bus _O_

    [ bericht aangepast op 22 nov 2010 - 17:14 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'