• [ bericht aangepast op 3 april 2019 - 10:56 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik heb UPC en als je die reset, verdwijnt er niets, gelukkig. Want wij moeten dat ook af en toe doen.


    Your make-up is terrible

    Hmm, Belgacom regelmatig opnieuw opstarten, zou ik zeggen.
    Hij moet vaak laden.
    Echt, Belgacom TV suckt.
    Voor. Dood.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    Hmm, Belgacom regelmatig opnieuw opstarten, zou ik zeggen.
    Hij moet vaak laden.
    Echt, Belgacom TV suckt.
    Voor. Dood.

    Ja, echt. Ik kan er niet tegen als hij zo traag is. De programma's die vanzelf verwijderd worden, maken het geweldig.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 22:09 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Lol. Ik trek soms gewoon eens de stekker uit ^^ gewoon omdat ik het beu ben dat hij zo traag gaat. Dan moet hij opnieuw opstarten.
    Maar wij nemen nooit programma's op.
    Maar ja, als ik dat doe, heb ik er soms ook eens problemen mee. Zwart scherm en dan 'kan niet geladen worden, er is een fout' GVD.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Telenet :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Flemish schreef:
    Lol. Ik trek soms gewoon eens de stekker uit ^^ gewoon omdat ik het beu ben dat hij zo traag gaat. Dan moet hij opnieuw opstarten.
    Maar wij nemen nooit programma's op.
    Maar ja, als ik dat doe, heb ik er soms ook eens problemen mee. Zwart scherm en dan 'kan niet geladen worden, er is een fout' GVD.

    Ik trek nooit de stekker uit, omdat hij dan zo lang weer moet opstarten. Ik druk gewoon als een gek op alle mogelijke knopjes ;D


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    BKopenwater schreef:
    Telenet :Y)

    Wil ik ook ;o


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Drizzle schreef:
    (...)
    Wil ik ook ;o


    heb er nooit problemen mee, en het lijkt me handiger dan Belgacom


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    BKopenwater schreef:
    (...)

    heb er nooit problemen mee, en het lijkt me handiger dan Belgacom

    Ja, mij ook. Heb nog nooit van iemand gehoord dat er problemen mee zijn.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Op die knopjes drukken is nooit positief.
    Welja, ik trek de stekker uit zo'n vijf minuten voor 19h, dan kunnen we niet naar het journaal kijken. :Y)
    Ja, hij moet lang opladen, maar daarna gaat hij terug sneller.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Kijk gewoon online.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    BKopenwater schreef:
    Telenet :Y)

    Indd :Y) Al is mijn digibox ook naar de vaantjes omdat "hij te lang niet gebruikt geweest is"