• In 2034 word een nieuwe ontdekking gedaan; wetenschappers denken het perfecte middel te hebben om de mensheid onsterfelijk te maken. Het project word Androme genoemd. Het project lekt echter uit en word stilgehouden tot een wetenschapper het experiment uittest op een groep jongeren. Dezen reageren er ieder anders op; en worden opgesloten. Ze worden diep onder de grond weggestopt in cellen, zonder dat ze contact met elkaar kunnen maken. Enkel de leden van het project (voornamelijk mannen) kunnen bij hen komen. De meeste experimenten worden lusteloos. Ze komen immers nooit buiten, worden vaak misbruikt en gebruikt door de leden van het project en zien alleen hun cel en de onderzoekkamer. Enkelen overleven echter; en hoe wreed ook, er worden nog iedere dag nieuwe experimenten binnen gebracht.
    ___

    Rollentopic
    ___

    Experimenten
    Aragog || Samantha Lauren Billington.
    Aragog || Charléne Luna Adams - Zack Owen Martin
    Aragog || Adéline Nina Roux - Zachar Agranenko
    LEADERLOUIS || Matthew Jake Austin - Caroline Rosemary Davis
    LEADERLOUIS || Demi Aimee Cox - Finn Keano Harrison.
    Zerefu || Ayaki - Nelay Ambroze D'Sheav
    Mebarak || Joshua Luca Clark.
    Cloudbreaker || Axelle Francesca Stephens - Caleb Zeno Blake.

    Onderzoekers
    Leave || Nelay Ambroze D'Sheav - Ayaki
    Cloudbreaker || Caroline Rosemary Davis - Matthew Jake Austin
    Cloudbreaker || Fabiënne Noa Hernandez.
    Cloudbreaker || Finn Keano Harrison - Demi Aimee Cox.
    Cosette || Grayson Bent Saol.
    LEADERLOUIS || Zack Owen Martin - Charléne Luna Adams
    Zerefu || Zachar Agranenko - Adéline Nina Roux
    Morticia || Caleb Zeno Blake - Axelle Francesca Stephens.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 15:51 ]

    Caleb Blake Zeno.
    “Dan moet jij eerst eens normaal tegen mij gaan doen, voordat ik ooit geen borden meer naar je hoofd ga smijten, rotzak,” Schreeuwde ze naar me en slaat met haar vuist tegen mijn kaak, waar ik een beetje van op kijk. Nog nooit heeft ze me namelijk zo geslagen, natuurlijk wel eens, maar dít, nooit. En nu opeens wel…
    Een beetje verbouwereerd keek ik haar aan.
    “Als het aan mij lag, was je allang dood,” Vervolgde ze schreeuwend, waar ik alleen spottend op grinnikte. “Lieverd, het is maar dat ik je levend moet houden, want anders had je het niet gered.” Meldde ik haar, waarna ik met mijn hand haar kin vastpak, zodat ze me wel aan moet kijken.
    “Onder het mom van ‘normaal doen’, zullen we een lekker bakje thee drinken?” Er gleed een klein sadistisch lachje op mijn gezicht en mijn blauwe ogen keken kil terug in die van haar.
    Een gezonde dosis gif erin kan geen kwaad, toch?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Axelle Francesca Stephens.
    Hij kijkt me verbouwereerd aan. Geweldig. Misschien snapt hij nu dat ik geen zielig meisje bent, die hier echt de rest van mijn leven blijf zitten.
    "Lieverd, het is maar dat ik je levend moet houden, want anders had je het niet gered," Hij pakt mijn kin vast, zodat ik hem moet aankijken.
    Direct sluit ik mijn ogen. Ik kijk hem niet aan. Nu niet, nooit niet.
    "Doe niet zo triest. Wat bedoel je met 'niet gered'? Jij vermoord met met die pillen, als je het nog niet wist," Zeg ik bits.
    "Onder het mom van ‘normaal doen’, zullen we een lekker bakje thee drinken?"
    Ik schud mijn hoofd, ondanks dat hij me vasthoud. "Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt," Mompel ik en open mijn ogen.
    Hij kijkt me aan en ik kijk recht in zijn ogen terug.

    Zachar - Onderzoeker.

    Ik wil me omdraaien en de sigaret alvast in mijn mond steken, als Nina zich naar me wendt.
    'Eigenlijk nog niet nee,' zegt ze met een kleine glimlach. Even ben ik te perplex om ook maar een zinnig woord uit te leggen, dan draai ik me weer om en zet de fles weer op tafel.
    'Laat maar zien wat je in huis hebt. Zie dit als je ontgroening,' zeg ik en laat een grijns zien. Nu wil ik zien ook of deze jongedame wat in huis heeft. Afwachtend ga ik zitten en sla de armen over elkaar. Ik word weer doodserieus en kijk in de richting van Nina Roux. Die grijns en die twinkelende ogen.. dat leek een uitdaging. Uitdagingen zijn interessant.
    Ik word het zat; ik steek de peuk alsnog in mijn mond en hou er een vuurtje bij. Zwijgend neem ik er kleine trekjes van, al wachtende op Nina's drink kwaliteiten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Caleb Zeno Blake.
    D
    irect nadat ik haar kin vast had gehouden, sloot zij haar ogen. Koppig kind dat het is.
    “Dat is niet respectvol, Axelle… Nooit geleerd om iemand in zijn ogen aan te kijken als diegene tegen je praat?”
    “Doe niet zo triest. Wat bedoel je met ‘niet gered’? Jij vermoord me met die pillen, als je het nog niet wist,” Zegt ze nogal bits, waardoor ik zacht moest grinniken.
    Wel hield ik haar wat steviger vast, misschien iets te stevig dan nodig was, want haar lichaam zat nu helemaal strak tegen de muur geduwd en mijn handen hadden nu haar beide armen ruw vast. Morgen zou ze vast blauwe plekken hebben… Zeker omdat ze nu best zwak is geworden door alle troep die ik haar had gegeven en doordat ze hier al best lang zat.
    “Even dat je het weet, dame: je moet juist blij zijn dat je nóg leeft.” Er verschijnt een grijns op mijn gezicht waarvan je kon zien dat die niet te vertrouwen viel, waarna ik snel vervolgde, “En zo’n leuke onderzoeker als ik heb.”
    Oké, ik zei haar natuurlijk niet dat ik haar wel snapte, dat ik het ook niet leuk zou vinden hier vast te zitten. Dat ging, en ga, ik ook niet toegeven.
    “Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt,” Mompelde ze en arrogant trok ik mijn wenkbrauw op. “Geen kopje thee? Nou zeg, dacht ik eens aardig te doen, is het nog niet goed,” Ik zuchtte diep. “Vrouwen… niet te snappen.”

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 19:33 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Axelle Francesca Stephens.
    Ik weet dat dit geen zin heeft. Ik weet het, maar wil het niet toegeven.
    Hij heeft mijn beide armen in één hand vast en nog steeds duwt hij me tegen de muur aan. Ik voel met net een plakje kaas tussen een sandwich.
    "Even dat je het weet, dame: je moet juist blij zijn dat je nóg leeft," Er komt een grijns op zijn gezicht die ik niet eens wil begrijpen.
    "En zo’n leuke onderzoeker als ik heb," Voegt hij eraan toe.
    "Dat mocht je willen, vieze vuile klootzak," Schreeuw ik naar hem en begin opnieuw te spartelen met mijn benen.
    "Geen kopje thee? Nou zeg, dacht ik eens aardig te doen, is het nog niet goed," Gaat hij vrolijk verder, maar zucht daarna diep.
    "Vrouwen… niet te snappen,"
    Ik kijk hem strak aan. "Vrouwen moet je respect vol behandelen, niet als een zak oud vuilnis," Zeg ik tegen hem. "Waarom heb je in godsnaam dit beroep gekozen?" Het is meer een opmerking dan een vraag. "Oh, wacht. Ik weet het al. Je vind het fijn om mensen te martelen," Zeg ik kattig.

    Adéline Nina Roux
    Ik hield van die verbaasde blik.
    Dat is nou iets wat ze wel vaker bij mij doen. Ze onderschatten me.
    ''Laat maar zien wat je in huis hebt. Zie dit als je ontgroening,'' zei Zachar met een grijns, en ik fronste lichtjes bij het laatste woord.
    Ik pakte de fles van tafel, en zette mijn lippen er aan.
    Door de moeilijke tijd die ik binnen het gezin had vroeger, waren drank en sigaretten mijn enigste toevluchtsboord; gelukkig ben ik van het laatstgenoemde af.
    Ik dronk moeiteloos een paar grote slokken. Ik kende mijn grenzen. De eerste paar flessen gingen prima, maar rond de derde of vierde ben ik mezelf niet meer.
    Ik voelde de alcohol branden achterin mijn keel, en keek Zachar aan. ''Hoeveel wil je dat ik drink?'' mompelde ik hem vragend, terwijl ik de fles tussen mijn vingers liet schommelen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Sorry, ik reageer zo snel mogelijk! Ik zat nogal met dingen in mijn hoofd, daarom.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zachar - Onderzoeker.

    Ze neemt de fles van me aan en drinkt de inhoud alsof het limonade is. Mijn ogen beginnen onwillekeurig te twinkelen. Ze zuipt als een Rus. Indrukwekkend. Ik begin hier de lol wel van in te zien. Goh, ze zou misschien zelfs een rivaal voor Ivan kunnen zijn. Het lijkt of er ergens een knop is omgegaan in haar hoofd; van het angstige meisje is niks meer te zien.
    Moeiteloos balanceert ze de fles tussen haar vingers.
    'Hoeveel wil je dat ik drink?' vraagt ze. Mijn mondhoek krult omhoog. Dit kan leuk worden.
    'De rest van de inhoud, graag,' zeg ik en tik de as op mijn sigaret weg. Dit gebouw kent wel iets van een luchtafvoer, waardoor de lucht hier niet al te lang blijft hangen. Gunstig voor Nina Roux en mij.
    Al zou ze de invloed van alcohol misschien niet meteen merken; het is onmogelijk dat iemand met haar lengte en lichaamsfiguur er volledig nuchter onder zal blijven. We spreken nu over bijna een liter wodka: dezelfde hoeveelheid die ik naar binnen heb moeten werken binnen het tijdsbestek van tien minuten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Adéline Nina Roux
    ''De rest van de inhoud, graag.'' zei hij, en met een lichte twijfeling dwaalden mijn ogen weer af naar de fles. Het was bijna een liter, misschien te veel voor mij. Ik had ongeveer één-vierde er van op, misschien wat meer.
    Met een lichte zucht nam ik nog een paar slokken, terwijl ik even in de geamuseerde ogen van Zachar keek. Verbazing was duidelijk van zijn gezicht af te lezen, en ik grijnsde kleintjes.
    Na een tijdje was meer dan de helft van de fles leeg, en ik voelde me licht in mijn hoofd. Ik liet het alleen niet merken, en nam even een kleine pauze.
    ''Wil je me dronken voeren, ofzo?'' grapte ik, al wist ik niet zeker of het daadwerkelijk een grapje was.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Zachar is best gemeen :').


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik vind 'm eigenlijk nog best meevallen D:.
    I could let him rape you, but that ain't his style.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hahaha, 't zorgt wel voor 'sensatie' :'). Achja, beter dit dan dat Nina steeds in haar cel zit en Zachar zichzelf dronken voert, right?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Yea :Y).
    Ik moet naar school heen, dus een post van mij komt later vandaag ;].


    No growth of the heart is ever a waste

    Is goed, haha!
    Veeeel plezier x'D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Morticia schreef:
    (Sorry, ik reageer zo snel mogelijk! Ik zat nogal met dingen in mijn hoofd, daarom.)


    [Geeft niet! Regeer maar wanneer jij tijd hebt. (:]