• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 14:52 ]


    El Diablo.

    Luciano Sapritsi
    Ik kijk haar glimlachend aan. Ze lijkt redelijk goed te reageren op mijn technieken maar toch ben ik benieuwd of ze iemand is van vaste relaties. 'Misschien wel.'
    Ik hoop het niet. Ikzelf ben daar slecht in, ik wil vrij zijn maar ze is een prachtig meisje. Klein, slank en blond. Blond haar is mooi, bijzonder waar ik vandaan kom.


    Remember to be ridiculous.

    Jayden Orlando Bright
    'Springen voornamlijk, dan kunnen we onze energie lekker kwijt,' antwoord ze. 'En Gideon?' kaatst ze mijn vraag terug. 'Spring, lange afstanden en Springen. Hij kan ook Dressuur, maar ik vind het onnatuurlijk en dus doe ik het niet.' Een flirterige maar glanzende glimlach speelt op mijn lippen. 'Zullen we straks als we je tassen in je kamer neer hebben gelegd even rijden?' Stel ik voor aan Caressa. Of ze nou ja or nee zou zeggen ik hing wel rijden. Even lekker met Gideon racen of springen gewoon iets leuks.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Caressa Amora Liverly
    Ik reageer enthousiast op Jaydens voorstel om zometeen te gaan rijden. 'Ja graag,' zeg ik. 'Weer eens iets anders als de hele dag in de auto maar dan moet ik me denk ik wel even omkleden, en iets handigers met mijn haar doen.'
    Als ik mijn haar los laat hangen valt het op de rug van het paard en dat vindt ik nou niet bepaald handig.


    Remember to be ridiculous.

    Jayden Jason Bright
    'Weer eens iets anders als de hele dag in de auto maar dan moet ik me denk ik wel even omkleden, en iets handigers met mijn haar doen.' reageerde ze enthousiast. Ik hoefde me niet omtekleden mijn roek leek eenn spijkerbroek maar was eigelijk een paardrijbroek. De schoenen hoefden alleen maar het plak leer vastgeknoopt en dan was ik klaar. Ik opende een kamer waar haar naam bij stond en deed de tassen op een willekeurig bed. 'Maak je je dan klaar? Dan kunnen we namelijk.' Zei ik met een nonchalante glimlach. Ik liep naar de kamer hier tegenover waar dus mijn kamer was die ik deelde met Conor en Faegan en deed de lappen aan mijn laars en maakte ze goed vast. Ik liep weer terug om te kijken of Caressa klaar was.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Caressa Amora Liverly
    Zodra Jayden uit mijn kamer is verdwenen schiet ik in een paardrijbroek die ik uit mijn tas haal. Mijn balerina's liggen ergens op de grond en ik schiet snel in mijn laarzen. Ik ben bijna klaar met het vlechten van mijn haar wanneer hij weer binnenkomt. 'Een minuutje nog,' zeg ik.
    Ik doe het stiekje in mijn haar en zet mijn cap op. 'Wat ben je van plan? Een buitenrit of wat oefeningen?'


    Remember to be ridiculous.

    Jayden Jason Bright
    'Wat ben je van plan? Een buitenrit of wat oefeningen?' Vraagt ze me als ze ook helemaal klaar is. Mijn cap lag al bij de stallen dus ik kon hem niet opdoen niet dat ik we problemen mee had ofzoiets. 'Mij maakt het niet uit wat wil jij liever?' Vraag ik nieuwschierig. Mij maakte het serieus niet uit. Oefeningen waren leuk maar een buitenrit ook ik kon niet goed kiezen. Mij boeide het namelijk nooit echt zolang ik maar kon paardrijden.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Caressa Amora Liverly
    Ik twijfel even. 'Een buitenrit,' besluit ik uiteindelijk. 'We hebben waarschijnlijk nog genoeg lessen het komende jaar en als er iets is wat ik niet wil is Vitale uitputten.'
    Ik trek de deur dicht en loop samen met Jayden naar beneden. 'Waar uit Engeland kom je?'


    Remember to be ridiculous.

    [samenvatting?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [mensen zijn een beetje aan het meeten, Caressa en Jayden gaan zometeen rijden.]


    Remember to be ridiculous.

    [okidokie. Iemand Tessa meeten?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [mijn personen zijn allebei in gesprek.]


    Remember to be ridiculous.

    MeLuvZaynx schreef:
    [okidokie. Iemand Tessa meeten?]


    [Jacky is nog steeds bij James.]

    Password schreef:
    (...)

    [Jacky is nog steeds bij James.]


    lieve caht jacky is van n andere rpgxd ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    Ik dacht hem eindelijk te snappen, maar nee hoor, zijn gedachtelijn zit op een hele andere golflengte. 'dus, wil je iets doen, of blijven we hier staan?' vraag ik. Het is niet zo dat het hier niet gezellig is, zeker niet. Maar van lang stil staan word ik ongeduldig, en daar word ik chagrijnig van. En dan wil hij me waarschijnlijk nooit meer zien, want als ik chagrijnig ben, ben ik vervelend.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [ i don't understand were we are? ]


    even a white rose has a black shadowx