• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 14:52 ]


    El Diablo.

    [Trololol Jayden is 1.85 bijna 1.90 xD]
    Jayden Jason Bright
    'Aangenaam, Ik vraag me af of jij me misschien ergens mee kan helpen.' Zegt ze. Ik glimlach even kort. 'Tuurlijk kan dat M'am. Wat kan ik voor je doen' Ik was zo goed opgevoed net als in het wilde westen. Nee ik vond het gewoon aardig als ik haar hielp kon ik mezelf weer even een schouderklopje geven.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [iemand die Faegen wil meeten?]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Caressa Amora Liverly
    Ik glimlach naar Jayden. Aan zijn accent te horen is hij ook Brits, leuk, een landgenoot hier in Schotland. 'Ik moet mij koffers eigenlijk naar boven dragen maar zoals je ziet ben ik niet echt groot,' zeg ik. 'Dus ik dacht dat een gespierde jongen me misschien wou helpen.'
    Ik weet het, flirten. Ik ben nou eenmaal niet anders gewend als ik iets voor elkaar wil krijgen bij een jongen.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 20:48 ]


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    een hele knappe jongen stelt zich voor als Luciano. 'hey,' zeg ik terwijl ik de borstel neerleg 'Ik ben Rose-Anne. Wil je een wortel?' Man, ik ben hier slecht in. 'sorry, ik ben niet enorm goed in eerste ontmoetingen,' zeg ik blozend.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    myMOMENTS schreef:
    [iemand die Faegen wil meeten?]


    [Leah wel. :Y)]


    Pshht, I'm an angel undercover.

    [waar is ze?]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luciano Sapritsi
    Het mooie meisje stelt zich voor als Rose-Anne en vraagt of ik een wortel wil. 'Sorry ik ben niet enorm goed in eerste ontmoetingen,' zegt ze blozend.
    'Maakt niet uit,' zeg ik.'En ik wil best een wortel hoor.'
    Ik neem de oranje groente aan en breek hem doormidden. De ene helft geef ik aan Brian en de andere helft eet ik zelf op. 'Is het je eerste jaar hier?'


    Remember to be ridiculous.

    Faegan
    Ik ontweek de groepjes en zag een uiteindelijk een meisje alleen bij haar paard staan. Ik nam tenminste aan dat het het hare was.
    "Hallo." zei ik met een zelfzekerde glimlach, terwijl ik tegen de muur van de stal leunde. Ik sloeg mijn armen over elkaar.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'ja, maar als ik mijn best niet doe, halen mijn ouders me weer terug naar huis,' zeg ik, ik vertel er niet bij dat het komt omdat we financieel niet heel sterk zijn, maar waarschijnlijk klinkt het door in mijn stem. 'En, ben jij hier ook nieuw, of loop je hier al een tijdje rond?' vraag ik nieuwsgierig.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Leah Brown
    Ik schrik op uit mijn gedachten als ik een stem hoor. Mijn blik flitst naar rechts, waar een jongen tegen de muur geleund staat. En, hij ziet er goed uit ook. 'Heey.' Zeg ik ietwat verlegen, want damned, waar is mijn spontaniteit gebleven? 'Ik ben Leah, en jij?'


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Luciano Sapritsi
    Ik knik begrijpend, iets waar ik in elk geval niet voor hoef te vrezen. 'Als je twee uur tot een tijdje rekent wel,' zeg ik. 'Mij zullen ze hier niet weghalen, dit is namelijk mijn "straf" omdat ik regelmatig spijbelde. Kijken of ik me wel ergens voor kan inzetten.'


    Remember to be ridiculous.

    Faegan Carter
    "Feagan." antwoordde ik grijnzend. Blijkbaar keken sommige mensen verder dan mijn halfversleten kleren. Of misschien had ze die gewoon nog niet opgemerkt. ah ja, wat maakt het ook uit.
    "Mooi paard heb je daar." zei ik oprecht geïnteresseerd. "Hoe heet ze?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leah Brown
    'Bedankt, haar naam is Valiente.' Trots klopte ik Valiente op haar hals. Stiekem was ik best wel trots op mijn trouwe beestje. Onderzoekend keek ik de jongen die zichzelf Faegan genoemd had aan. 'Waar is jouw paard?' vroeg ik nieuwsgierig, want zo ver ik wist had ik zijn dier nog niet gezien. Al was ik alle stallen natuurlijk nog niet langs geweest.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'is het goed als ik even naar jouw kant kom? dat praat wat makkelijker,' vraag ik. Ik geef Stardust het laatste van de wortel. 'Je eet net als een varkentje,' zeg ik lachend, waarna ik de stal uitloop.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    'Natuurlijk mag zo'n mooie dame als jou naar mijn kant komen,' zeg ik.
    Ik open de boxdeur en stap opzij. 'Maar ik waarschuw je, Brian hier is niet echt goed gemanierd ofzo.'

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 21:07 ]


    Remember to be ridiculous.