• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 14:52 ]


    El Diablo.

    Faegan Carter
    "Hij staat daar." ik wees met mijn duim naar rechts.
    "Wil je hem zien?" ik leunde wat meer naar haar over.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    CandyBear schreef:
    Luciano Sapritsi
    'Natuurlijk mag zo'n mooie dame als jou naar mijn kant komen,' zeg ik.
    Ik open de boxdeur en stap opzij. 'Maar ik waarschuw je, Brian hier is niet echt goed gemanierd ofzo.'

    [naam verkeerd geschreven]


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    weer begin ik te blozen, terwijl ik binnenloop. 'daar ben ik aan gewend, hoor. Wij hebben 6 paarden thuis, ze zijn niet allemaal zo rustig als Stardust,' zeg ik. 'waar kom je eigenlijk vandaan?' vraag ik dan.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Rose-Anne begint te blozen en ik glimlach. Het werkt elke keer weer, elk meisje valt voor mijn versiertrucs, of in elk geval bijna alle meiden. 'Kan je het niet raden aan mijn naam?' Vraag ik glimlachend. 'Italia, jij?'


    Remember to be ridiculous.

    Jayden Orlando Bright
    'Ik moet mij koffers eigenlijk naar boven dragen maar zoals je ziet ben ik niet echt groot, Dus ik dacht dat een gespierde jongen me misschien wou helpen.' Zegt ze een beetje flirtend. Ik glimlach vriendelijk terug. 'Is goed hoor .' Zeg ik vriendelijk. Ik loop met haar terug waar denk ik haar koffers staan. 'Ik neem aan dat je ook een paard hebt hoe heet hij of zij?' Vraag ik wel degelijk geintresseerd. Beter een gesprek dan doodsestilte

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 21:23 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Caressa Amora Liverly
    Ik loop mee. 'Bedankt,' zeg ik glimlachend.
    Jayden lijkt niet op mijn flirten te reageren. Een normale jongen dus of eentje met een vriendin. 'Natuurlijk heb ik een paard. Hij heet Vitale omdat hij zo levendig is.'

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 21:27 ]


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'waarom verrast dat me niet? Ik kom uit Engeland, ik woon hier maar 2 uur vandaan, maar ik wil niet meer naar huis. We wonen in the middle of nowhere, dus ik ben allang blij dat ik daar weg ben,' zeg ik.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    'Je kan het waarschijnlijk gewoon aan mijn kleurtje zien,' zeg ik. 'Ik kom uit Roma, the city of love, en ik kan je beloven dat dat een behoorlijk eind vliegen is.'
    Bij flirten moet je de juiste balans vinden tussen flirten en een normaal gesprek voeren.


    Remember to be ridiculous.

    [Sorry kut autocorrectie. Jayden bedoelde ik neem aan dat je ook een paard hebt inplaats van ik neem aan dat je ook laatsten. Sorry :S


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'the city of love, dat was toch parijs. Anders kun je mij je ongelijk bewijzen door het me een keer te laten zien,' ik ben hier niet goed in, maar ik word al beter.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    'Sommige mensen zeggen dat het Parijs is en andere zeggen Roma,' zeg ik. 'Maar ik kan je best laten zien dat Roma de romantischte stad is, er komen in elk geval romantische mensen vandaan.'


    Remember to be ridiculous.

    Leah Brown
    Ik beet op mijn lip en streek het zoveelste plukje haar achter mijn oor. 'Ja graag,' zei ik met een glimlach. 'Blijf maar lekker in je stal staan, meis.' Ik gaf Valiente een laatste kriebeltje achter haar oren en liep naar Faegan toe.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Jayden Orlando Bright
    'Natuurlijk heb ik een paard. Hij heet Vitale omdat hij zo levendig is.' antwoorde ze. Ik knikte. Vitale was een mooie naam. 'Waar is Vitale goed in?' Vroeg ik door. Ik was altijd wel nieuwschierig geweest. Ik zag tassen met de naam Caressa erop en tilde ze op. Echt zwaar waren ze niet dus ik droeg er gelijk 3. 1 mocht ze er zelf dragen was goed voor de spieren. Ik liet me wel leiden door haar.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Caressa Amora Liverly
    Ik loop iets voor Jayden met mijn lichtste tas, die met mijn feestkleding voor het geval er ooit iets te vieren is. 'Waar is Vitale goed in?' Vraagt hij.
    'Springen voornamlijk, dan kunnen we onze energie lekker kwijt,' antwoord ik. 'En Gideon?'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'Is dat een hint?' Vraag ik glimlachend. Normaal heb ik er een hekel aan als jongens op deze manier tegen me praten, maar bij Luciano is de haat minder. Ik wil nog steeds niet behandeld worden als een speeltje, maar als het zover komt, laat ik het hem wel weten.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see