• Ik heb toestemming van: Hemmings



    Denk er goed over na of je mee wilt doen, ik wil niet na een paar opdrachten dat de helft weg is.



    [/center]



    Voordat je je inschrijft moet je je wel realiseren dat je ook zelf moet gaan filmen en dat je filmpjes in elkaar moet zetten! Je hoeft geen expert te zijn, maar voordat je opdracht 1 maakt raad ik je aan nog te oefenen!

    Bij filmwedstrijden moeten users zelf filmpjes maken. Net als dat je op Youtube ziet. Dit kan het maken van trailers zijn en het gebruiken van bestaande clips tot het daadwerkelijk zelf opnemen van filmpjes.


    Er zijn in totaal 8 rondes.
    2 weken per ronde.


    Regels:
    -De regels die bij de Huisregels staan.
    -Je mag geen filmpje gebruiken dat al bestaat(behalve als dat in de opdracht staat)!
    -Naamveranderingen zo snel mogelijk doorgeven!


    -Inleveren in het topic of story!
    -Je hebt 1 joker per persoon, je kunt hem niet doorgeven aan iemand anders. Als je weet dat je niet op tijd bent of kunt zijn kun je uitstel vragen (maximaal 1 week). Als je je joker niet hebt ingezet en je geen uitstel heb aangevraagd krijg je nog één kans. Je levert hem binnen die week in (de week nadat de opdracht eigenlijk binnen had moeten zijn, dus de uitstel-week)of je joker in of je krijgt dan geen cijfer voor die ronde, dat is dus een 1. Als iemand twee keer zonder joker of uitstel het niet heeft ingeleverd ligt diegene uit de wedstrijd.




    -Deelnemers-

    1. Rivendel - Opdracht 1 ~ Uitstel tot 15/09/2013 voor 23:59 uur
    2. Miuccia - JOKER ~ Uitstel tot 15/09/2013 voor 23:59 uur
    4. Aeternum - Opdracht 1
    5. Luxuriant - Opdacht 1 ~ Opdracht 2
    6. LittleThingy - Opdracht 1 ~ Opdracht 2
    7. xxPoppy - Opdracht 1 ~ Opdracht 2
    8. Incedunt - Opdracht 1 ~ Opdracht 2


    Opdracht 1.
    Je maakt een lyrics filmpje. Kies een liedje (wel eerst laten goedkeuren door de jury) en maak er een filmpje met songtekst bij. Des te leuker en gezelligger het eruit ziet des te meer punten. Je moet wel de goede tekst hebben staan, Als er een fout in zit telt dat ook mee met je cijfer, dus controleer je filmpje goed!
    (TIP: Het is handig om Windows Movie Maker te downloaden, als je een ander programma hebt kun je dat ook gebruiken. (Voorbeeld van moviemaker made by: LoveLarry. Je kan natuurlijk ook een stop motion maken zoals dit: KLIK.)

    Inleveren:
    20/08/2013 voor 23:59 uur


    Opdracht 2.
    Je maakt een remix van 2 of 3 liedjes. Hij moet minimaal 3 minuten duren en er moet tekst in voor komen. Het kan dus bijvoorbeeld zo heten:
    1. Perfect Two vs. The A Team (vs. Love Story)
    2. The Perfect Team (Of als je er 3 neemt: The Perfect (Love) Story)

    Inleveren:
    08/09/2013 voor 23:59 uur

    [ bericht aangepast op 10 sep 2013 - 20:54 ]


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    Ik ga niet mee doen, maar het lijkt me handig dat je meer informatie in de beginpost zet dan dit?

    Bieberen schreef:
    Ik ga niet mee doen, maar het lijkt me handig dat je meer informatie in de beginpost zet dan dit?


    Ik was nog bezig :)
    x


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    Mm, ik wil wel meedoen. (;


    'She walks on starlight.'

    Rivendel schreef:
    Mm, ik wil wel meedoen. (;


    Staat erbij =D
    x


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    Ik wil wel mee doen maar ik ga volgende week een weekje naar familie in Schotland :'D
    Nou ja als ik me macbook kan meenemen dan kan ik wel al beginnen :'D Want dan hoef ik alleen maar het liedje op me macbook te zetten en het daar af te maken :/
    En je mag toch ook van meerdere programma's gebruik maken?
    Aangezien ik meestal voor filmpjes meerdere programma's gebruik en ik krijg over 2 dagen nieuwe programma's binnen dus tja dan wil ik dat wel even weten xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    Ik wil wel mee doen maar ik ga volgende week een weekje naar familie in Schotland :'D
    Nou ja als ik me macbook kan meenemen dan kan ik wel al beginnen :'D Want dan hoef ik alleen maar het liedje op me macbook te zetten en het daar af te maken :/
    En je mag toch ook van meerdere programma's gebruik maken?
    Aangezien ik meestal voor filmpjes meerdere programma's gebruik en ik krijg over 2 dagen nieuwe programma's binnen dus tja dan wil ik dat wel even weten xD


    Ja, tuurlijk!
    Het was gewoon een voorbeeld van één programma.
    Het gaat erom wat jij fijner vind werken, als jij meerdere wilt gebruiken kan dat.
    x

    Ps. Ik kan je ook gewoon gelijk uitstel geven als je hem nog niet ingeleverd hebt. Kan ik je erbij zetten?


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    LetMeKissYou schreef:
    (...)

    Ja, tuurlijk!
    Het was gewoon een voorbeeld van één programma.
    Het gaat erom wat jij fijner vind werken, als jij meerdere wilt gebruiken kan dat.
    x

    Ps. Ik kan je ook gewoon gelijk uitstel geven als je hem nog niet ingeleverd hebt. Kan ik je erbij zetten?


    Dan kan dat ;)
    Oke ik ga dan best veel programma's gebruiken aangezien ik het altijd geweldig vind om filmpjes te maken :'D En dan weet je het al ik ga wel alvast een beetje nadenken :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Dan kan dat ;)
    Oke ik ga dan best veel programma's gebruiken aangezien ik het altijd geweldig vind om filmpjes te maken :'D En dan weet je het al ik ga wel alvast een beetje nadenken :'D


    Oké, maar ik (en de jury als ik die gevonden heb) moeten het liedje wel goedkeuren, straks gaan mensen liedjes onder of met weinig tekst kiezen..


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    LetMeKissYou schreef:
    (...)

    Oké, maar ik (en de jury als ik die gevonden heb) moeten het liedje wel goedkeuren, straks gaan mensen liedjes onder of met weinig tekst kiezen..


    Ik zweer dat doe ik niet maar ik zit wel een beetje rond te zoeken want ik weet hoe ik ben als ik filmpjes maak of nou ja lyrics maakt xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Ik zweer dat doe ik niet maar ik zit wel een beetje rond te zoeken want ik weet hoe ik ben als ik filmpjes maak of nou ja lyrics maakt xD


    Ja, dat geloof ik graag! Gewoon voor alle zekerheid, dat iemand niet heel veel tijd ergens in gaat steken terwijl het misschien dat geen nut heeft.


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    Ik wil wel jurylid zijn. (:


    Do what people say you can't.

    Cozart schreef:
    Ik wil wel jurylid zijn. (:


    Yeeyy, ik blij ^^
    Als er nog iemand bij is kan ik vertellen wie wat doet, want dan verdeel ik het zodat niet alle juryleden hetzelfde doen.

    x


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    Cozart schreef:
    Ik wil wel jurylid zijn. (:
    ja ik ook laat maar weten


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    LetMeKissYou schreef:
    (...)

    Ja, dat geloof ik graag! Gewoon voor alle zekerheid, dat iemand niet heel veel tijd ergens in gaat steken terwijl het misschien dat geen nut heeft.


    Yes Sir xD
    Ik heb 3 of 4 liedjes en ik ben een beetje aan het kijken maar alle 4 hebben ze veel tekst.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Jammer dat je bij een van de opdrachten zelf ook videomateriaal moet maken. Anders had ik wel willen meedoen.


    Ex astris, sciencia