• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 14:52 ]


    El Diablo.

    Faegan Carter
    "Dames voor." grijnsde ik, terwijl ik haar voor liet. Ik leidde haar naar de stal van Casano.
    "Ja, hier ben ik weer." mompelde ik tegen hem, toen draaide ik me naar Leah toe. "Dit is Casano."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [ wie olivia meeten?]


    even a white rose has a black shadowx

    Luciano Sapritsi
    Ik glimlach. Ze ziet er verward uit. Ze weet niet meer wat ze moet doen. 'Dus wil je iets doen, of blijven we hier staan?' Vraagt ze.
    'Nou ik weet niet hoe het met jou zit maar ik heb wel zin in een ritje, ga je mee?'
    Ik glimlach en hoop met heel mijn hart dat het er niet uitziet als de glimlach van zo'n nepplayer.


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'Ja, leuk. Ga je mee zadel en spullen halen, of rijden jullie in Roma zonder zadel?' vraag ik met een glimlach. Deze jongen doet iets met me, iets waar ik weinig zin in heb. Dat is een van de redenen dat ik weg ben gegaan van thuis.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik kijk even naar Brian. Een ritje zonder zadel zou wel weer eens fijn zijn maar ik wist nog niet hoe het terrein hier was en springen zonder zadel is niet erg handig. 'Soms,' zeg ik. 'Maar vandaag haal ik het zadel maar even.'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'kay kay, wacht even dan leg ik meteen mijn borstel terug,' Ik loop naar min box, pak de borstel en zorg ervoor dat de deur goed dicht zit. Ik wil liever niet dat Stardust weer ontsnapt. 'oké, ik ben klaar,' zeg ik opgewekt.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik wacht even op haar en samen lopen we terug naar de zadelkamer. Omdat de meesten van ons niet echt goedkope rijspullen hebben staan daar ook een paar kluisjes maar daar hoef ik vandaag niet bij. Ik pak mijn zadel en stuff en zet mijn cap alvast op. Bespaard weer ruimte in mijn armen. 'Heb je alles?'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    Ik pak alles wat ik nodig heb, het ligt nog niet in een kluisje, die moet ik nog regelen. 'Ja, ik ben klaar,' zeg ik terwijl ik het zadel mijn arm opschuif, omdat hij er bijna afvalt.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik leg mijn hand tegen het zadel dat bijna van haar arm afvalt. 'Nou laten we dan maar weer teruggaan hé?' Zeg ik glimlachend. 'Anders valt je zadel nog echt.'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'kay, maar dan wil ik dat je iets meer over jezelf vertelt. Dat vind ik interessant,' Ik begin te lopen, terwijl ik hem aankijk en ervoor zorg dat mijn zadel niet van mijn arm afvalt. Het is moeilijk, maar het lukt.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    'Nou oké,' zeg ik. 'Ik heet dus Luciano Sapritsi. Mijn ouders scheidde toen ik vijf was en in eerste instantie ging ik met mijn moeder mee naar Venetië maar toen ik zeven was kreeg ze een vriend waar het niet mee klikte dus verhuisde ik naar mijn vader in Roma. Ik maakte redelijk snel vrienden maar ik ben nogal wispeltreurig waardoor ze me snel weer zat waren. Ik bevond me dus het grootste gedeelte van de tijd buiten zodat ik mijn vader niet zou lastigvallen in de pizzaria. Op de middelbare school ging het beter met mijn vrienden en had ik een grote vriendengroep. Mijn cijfers waren hoog maar ik ging me vervelen en begon te spijbelen en nu ben ik als "straf" hierheen gestuurd. En jij?'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'interessant. Ik ben Rose-Anne Amelia Thirlwall. Geboren op vrijdag de 13de in Juli. Dat verklaart waarom alles altijd fout gaat. Ik woon al 16 jaar in hetzelfde huis in Carleton. Ik heb geen broertjes en zusjes, Alleen een hond, en dan de 6 paarden. Ik heb bijna geen vrienden, en zit bijna altijd alleen in de stallen te lezen of gitaar te spelen. Ik ben intelligent, maar kan soms met hele blonde opmerkingen komen. Ik ben niet goed in contacten leggen, en vind alleen zijn niet zo erg. Ik wilde hierheen omdat mijn ex-vriendje mijn leven nog meer heeft geruïneerd en ik me daar dus niet meer kan vertonen,' zeg ik. Volgens mij begon ik een beetje te ratelen op het einde, maar dan moet je mij maar niet vragen om over iets te vertellen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik kijk haar verbaasd aan. Oké ik ben misschien een player maar het leven van een meisje verwoesten? Dat nooit, een ex-vriendin heeft recht op een heel normaal leven ook als het uit is. 'Mag ik weten wat hij heeft gedaan?' Vraag ik nieuwsgierig. 'Je hoeft het niet te vertellen hoor.'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'Ja, tuurlijk. Hij heeft mijn hoofd op allerlei naakte lichamen geplakt, en waar ik vandaan kom is iedereen heel religious. Nu zou je kunnen denken dat je wel zou kunnen zien dat het fotoshop is, maar hij studeert computer technologie, dus hij weet heel goed hoe je het echt moet laten lijken. Nu kan ik de straat niet meer op thuis zonder nagekeken te worden,' ik voel de tranen opwellen, maar veeg ze snel weg. Ik heb mezelf beloofd niet meer te huilen om die eikel.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Mijn mond valt open. Dat is echt de stomste actie die je kan begaan. Als ik in dat dorp had gewoont en dit had gehoord dan had ik die sukkel zijn hersenen in geramd. 'Wat een kutactie zeg,' mompel ik.
    Ik zie dat ze snel wat tranen wegveegt. 'Wat? Huil je?'


    Remember to be ridiculous.