• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 14:52 ]


    El Diablo.

    [Mijn topics en hoe moeten we beginnen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Chayenne

    De Ferarri van mijn vader stopte voor de grote school, en ik liep meteen naar de trailer achter. De reis hiernaartoe duurde lang, maar het was het waard. Ik liet Amoré uit de trailer, Amoré was mijn black beauty paard. Ze was 6 jaar. Ik had haar al vanaf mijn 10e. Mijn eerste paard Breezy beviel van haar, maar overleed 2 jaar later. Dus toen had ik Amoré. Mijn vader sleepte mijn koffer naar de balie en melde me aan. Ik kreeg de sleutel van mijn kamer, ondertussen had ik Amoré al in een stal gezet. Een van de luxe stallen. Extra groot. Had ik allang gereserveerd. Er waren er maar 5 van. Eenmaal in mijn kamer zette mijn vader de koffer neer en geef me een knuffel en een kus. Daarna vertrok hij. Ik pakte snel alles uit, en liep toen naar beneden. Ik ging naar de stal van Amoré, en ging daar zitten met de Popstar. Mijn favoriete tijdschrift.


    El Diablo.

    Jayden Orlando Bright
    Mijn vaders auto stopt met Gideon in de trailer achter ons. 'Waarom ga je nou niet naar een sportkamp.' Vraagt hij zuchtend. 'pa. Paardrijden is een sport.' Zeg ik grommend. Ik stap uit en loop naar de traiIler. Ik open het deurtje en hoor Gideon al grinniken. Ik doe het halstertouw om zijn halster en loop naar achteren waar ik de deur open doe. Ik maak het goed vast en loop weer naar Gideons hoofd en duw hem langzaam naar achter. 'Goed zo.' Zeg ik zacht. Als hij eruit is loop ik richting de stallen en open er een. Hij was ruim en van hout. Gideon loop zelf al naar binnen en ik klik het halstertouw los. Ik sluit de deur, maar niet helemaal zodat hij nog naar buiten kan kijken. Ik pak zijn hoofdstel en zadel en doe het in de zadelkamervwaarna ik de koffer pak en die naar mijn kamer draag en hem op mijn bed gooi. Ik loop weer naar beneden kijken of er iets te doen was.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Conor Thomas Brennan
    Mijn vader kwam na een hele tijd te rijden, rustig tot stilstand voor de school. Ik stapte uit en liep naar de van. Ik haalde Sunny eruit en liep met hem naar de stallen. Ik en Sunny zijn zowat opgegroeid met elkaar, hij is precies 1 jaar jonger dan mij. Ik zette hem in zijn stal en liep terug naar de balie. Ik kreeg de sleutel van mijn kamer en nam toen afscheid van mijn vader. Van mijn moeder had ik thuis al afschijd genomen. Ik liep met mijn koffer naar boven. OP mijn kamer aangekomen begon ik rustig met alles uitpakken. Dit ging weer een fantastisch jaar worden.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 19:38 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Faegan Carter
    Ik keek de chauffeur naast me ongemakkelijk aan. Hij droeg een zwart pak en had een gemillimeterd snorretje. Hij hield zijn ogen op de weg en had van de hele reis nog niets gezegd.
    Ik zuchtte, terwijl ik terugdacht aan mijn thuisland. In België waren niet veel weeshuizen meer. Het werden begeleidingstehuizen genoemd. Ik kwam van zo een tehuis, eentje waar ze nogal een open beleid voerden. Iedereen had recht op 1 hobby en een goede vriendin van mij had me bijna verplicht om op paardrijden te gaan. Ik had dat gedaan en wonderwel vond ik het echt tof. Ik had er van genoten en was meteen aangestoken door het virus. Ik bleek talent te hebben en iemand uit de manege had connecties bij Secondry.
    Hij had me aanbevolen en na enkele proeven hadden ze me via een boot laten overkomen, samen met Casano. Want daar had ik op gestaan.
    De wagen stopte eindelijk voor de school en ik stapte opgelucht uit. Ik liep Casano's trailer binnen en keek hem meteen na om te zien of hij zicht tijdens de reis niet verwond had. Ik voelde aan zijn benen en bekeek hem onderzoekend, terwijl ik hem naar buiten liet lopen. Hij had nogal snel blessures aan zijn achterbenen en ik liep niet graag een risico. Ik keek verwachtingsvol om mee heen. Waar moest ik naartoe?

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 19:43 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Iemand zin om Chayenne te meeten?]


    El Diablo.

    (Faegan weet niet waar hij heen moet, misschien kan je hem helpen?)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Chay staat in een luxe stal, die staat gelijk naast het grote grasveld]


    El Diablo.

    [Alvast even in mijn topics.]


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Faegan Carter
    Ik kreeg de stal in de gaten en haalde even mijn schouders op. Ik kon Casano daar wel al onderbrengen, zeker? Vast.
    Ik leidde hem naar voren en stelde hem in een simpele, maar nette stal. Ik bracht mijn hoofdstel en zadel naar de zadelkamer en begon Casano te borstelen. We hadden allebei een beetje ontspanning nodig. Ik borstelde hem tot hij helemaal stond te blinken.
    "Brave jongen. Ik kom snel terug." beloofde ik hem. Ik gaf hem nog een aai over zijn neus en liep toen naar buiten. Ook al bleef ik inwendig onzeker, van buiten zag ik er zelfzeker uit. Ik liep met grote stappen terug naar waar net de auto had gestaan. Die was nu weg met op zijn plek allen mijn koffer.
    "Nou. Wat een vriendelijke man." bromde ik. Ik sleurde mijn koffer de grote deur binnen en liep regelrecht naar de balie. Als je me zo zag lopen leek het wel of ik wist wat ik moest doen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [kan ik may misschien op Faegan afsturen dat Dutchess naast Casano gaat staan?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lol, ik start maar gewoon xd heb al iets gemist zie ik.

    Ashlynne.

    Rustig stap ik uit de GMC pick-up truck van mijn vader, vrijwel meteen loop ik door naar de trailer waarin Aithusa rustig aan het hooinet stond te knabbelen. Ik had al heel het jaar uitgekeken naar deze dag en kon niet wachten om te beginnen op deze school speciaal voor ambitieuze paarden liefhebbers. Met een vrolijke grijns rond mijn mondhoeken open ik de laadklep van de trailer en loop naar binnen, vriendelijk kriebel ik de voskleurige hengst over zijn schoft en glimlach bij het horen van zijn bries. Vanuit mijn ooghoek zie ik een van de eigenaren van de school naar me toe lopen, waarschijnlijk om me naar de stal te begeleiden. Ik groet de man vriendelijk en loop vervolgens met hem mee naar de stal waar Aithusa zijn eigen stal krijgt aangewezen. Glimlachend leid ik hem naar de stal en maak zijn touwhalster los zodra hij er in staat, rustig sluit ik de deur en leg mijn overige spullen neer op de school. Er bleken ook veel andere in de stallen te zijn.


    'Arthur will toss everything aside if he must - Uther, the high kingship, Britain - before he will give up Morgana'


    Leah Brown
    'Leah, Leah! We zijn er, meissie.' Met een ruk schoot ik op van de positie waarin ik had gelegen. 'Mwuh, wat?' Ik wreef in mijn ogen en gaapte diep. Charmant.
    'We zijn er,' herhaalde mijn vader geduldig en ik voelde de auto tot stilstand komen. Gelijk sprong ik uit de auto en stapte voorzichtig door het voorste deurtje van de trailer. Zachte bruine ogen een een warme bries verwelkomden mij. 'Kom maar meisje,' sprak ik zacht tegen het dier en leidde haar achteruit de trailer uit. Eenmaal veilig op de grond van ons nieuwe thuis [ik neem aan dat ze daar gaan wonen :')] gaf ik haar een klopje. Even keek ik zoekend om me heen. Waar moest ik naartoe? Naast het grote grasveld zag ik stallen waarvan er één al bezet was. Snel liep ik erheen met Valiente en zette haar in de stal naast die ene die al bezet was. Ik kriebelde haar achter haar oren en verwijderde haar peesbeschermers die in de trailer om hadden gezeten. Toen ik de stal weer uitliep zag ik een meisje bij de stal naast Valiente zitten met een tijdschrift in haar handen. 'Hoi,' groette ik haar vrolijk. 'Weet jij misschien waar ik heen moet?'


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Faegan Carter
    "Goedemorgen." zei de vrouw van middelbare leeftijd achter de balie.
    Ik knikte terug.
    "Naam?" vroeg ze vriendelijk.
    "Faegan Glaed Carter." Ik was niet bot of kortaf, maar ook niet echt vriendelijk. Ah ja, zo was ik nu eenmaal tegen vreemde mensen.
    "Kamer 13." glimlachte ze, terwijl ze me de sleutel gaf. "Verder instructies komen nog."
    "Bedankt." ik nam de sleutel aan en draaide me om. Toen bleef ik onzeker staan, waar moest ik nu naartoe.
    "De kamers zijn daar."
    De vrouw wees naar een trap ergens aan mijn rechterkant.
    Ik knikte nog eens en sleurde toen mijn koffer de trap op. Bij kamer 13 aangekomen deed ik de deur open. Ik kwam naar binnen en gooide mijn koffer op het bed.
    "Hallo." zei ik tegen de jongen, die al in de kamer zat.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    HurtedHeart schreef:
    [kan ik may misschien op Faegan afsturen dat Dutchess naast Casano gaat staan?]

    (oeps sorry te laat gezien)


    “To live will be an awfully big adventure.”