• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 14:52 ]


    El Diablo.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    Ik schud woest mijn hoofd. 'Nee, ik huil niet. Het is gewoon moeilijk, en inderdaad een kutactie,' zeg ik. Aan zijn reactie te zien, zou hij dit soort dingen niet zo snel doen. Gelukkig. We zijn weer bij de stallen. 'wel opschieten, hé,' zeg ik, proberend de sfeer weer iets lichter te maken.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik geef haar een onhandige knuffel door al het tuig tussen ons in en vremd genoeg is deze knuffel helemaal niet bedoelt als versiertruc, gewoon omdat ze net echt huilde, dat had ik heus wel gezien. Ik hoef Brian niet eens vast te zetten en kan hem zonder problemen klaar maken. 'Snel genoeg geweest?' Vraag ik als ik klaar ben.


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    de knuffel voelt op een of andere rare manier, vertrouwd. 'Dat weet ik niet zo zeker,' zeg ik terwijl ik naar mijn pols kijk, waar geen horloge omheen zit. 'Je zat 2 seconden binnen de tijd,' zeg ik lachend. Ik open de deur van mijn box en loop samen met Stardust naar buiten. 'zo, waar wil je heen?'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik leid Brian naar buiten en stijd op. 'Zo, waar wil je heen?' Vraagt ze.
    'Gewoon het terrein een beetje verkennen,' antwoord ik. 'Ben je het daarmee eens?'
    Zonder een antwoord af te wachten laat ik Brian naar het het stappen en open het.


    Remember to be ridiculous.

    Leah Brown
    Ik grinnikte ontspannen. 'Galant hoor.' We kwamen bij een stal aan waar een redelijk groot, donker paard in stond. Bewonderend streek ik over zijn fluwelen neus. 'Mooi dier heb je.'


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'Laten we dat doen,' zeg ik meestemmend. Ik klim over Stardust's rug en begin te stappen. Als ik merk dat ik voorloop op Luicano, stop ik even. Ik ga voorover liggen op Stardust, zodat mijn hoofd tegen haar nek ligt. Ik heb al vaak gehoord dat ik dit niet moet doen, maar ik vertrouw Stardust.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Rose-Anne laat Stardust inhouden zodra ze merkt dat ik op haar achterloop omdat ik het hek dicht moest doen. Ik spoor Brian aan en zijn stap gaat over in draf. Ik haal haar in en glimlach. 'Lekker hé?' Vraag ik. 'Zo even rijden.'


    Remember to be ridiculous.

    CandyBear schreef:
    Caressa Amora Liverly
    Ik twijfel even. 'Een buitenrit,' besluit ik uiteindelijk. 'We hebben waarschijnlijk nog genoeg lessen het komende jaar en als er iets is wat ik niet wil is Vitale uitputten.'
    Ik trek de deur dicht en loop samen met Jayden naar beneden. 'Waar uit Engeland kom je?'

    [mag ik een reactie van Jayden?]


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    ik ga mee in draf en antwoord. 'Ja, dat had ik na die ries hierheen ook wel nodig,' het waait een klein beetje, dus de wind waait door mijn haren. Dat is ook zo'n geweldig iets. de wind door je haren voelen. Ik zeg een tijdje niks, terwijl ik geniet van deze vrije rit.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Faegan Carter
    "Bedankt." zuchtte ik. "Hij was een cadeau."
    De mensen van de manege hadden hem aan me gegeven toen ik naar hier vertrok. Ze vonden dat ik toch iets vertrouwd nodig had en eigenlijk was ik ze best dankbaar. Ik had maar geluk gehad met de mensen die ik tot nu toe tegen was gekomen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luciano Sapritsi
    'Inderdaad,' zeg ik. 'In zo'n vliegtuig heb je amper beenruimte.'
    De cap houdt de wind waarschijnlijk uit mijn gezicht en daar ben ik dat ding dankbaar voor. Naar mijn idee is het hier te koud maar ik ben dan natuurlijk ook een Italiaan.


    Remember to be ridiculous.

    Jayden Orlando Bright
    'Een buitenrit,' besluit ze uiteindelijk. 'We hebben waarschijnlijk nog genoeg lessen het komende jaar en als er iets is wat ik niet wil is Vitale uitputten.' ik stem met haar in. Ze trekt de deur dicht en we lopen weer naar beneden. 'Waar uit engeland kom je?' ik keek haar even aan. 'Mijn ouders zijn gescheiden, maar ik woon meestal bij mijn moeder waar Gideon staat in een landhuis ergens in Wales.' Geef ik eerlijk antwoord. 'En jij?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Leah Brown
    Ik merkte zijn zucht niet op. 'Dan heb je best wel mazzel, weet je.' Zei ik met een vrolijke glimlach. 'Moederlief vond dat ik het paard zelf maar kon betalen, en dat heeft een grote hap uit mijn spaargeld genomen kan ik wel zeggen.' Maar dat was het wel waard, dacht ik er gelijk achteraan.
    Ik observeerde Faegan nog eens goed, en vond dat hij er uitzag alsof hij diep in gedachten was. 'He, is er iets?' Ik beet op mijn onderlip, en stopte daar gelijk mee toen ik besefte dat ik mijn lip aan het kapotkauwen was.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 21:28 ]


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Caressa Amora Liverley
    'Ik woon iets buiten Londen in iets dat je opzich een klein kasteeltje kan noemen, slotgracht enzo,' zeg ik lachend. 'Blijkbaar is het al zes generaties in de familie alleen het is van binnen zo modern als maar kan.'


    Remember to be ridiculous.

    Faegan Carter
    "Oh, nee, hoor." glimlachte ik geschrokken.
    "Echt, er is niets." toen keek ik haar vragend aan. "Hoeveel zakgeld krijg je misschien?"
    Als je genoeg had voor een paard te kopen moest dat wel veel zijn.


    “To live will be an awfully big adventure.”