• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 14:52 ]


    El Diablo.

    Leah Brown
    Ik wil net wat antwoorden als een meisjesstem mijn oorschelpen binnendringt. I draai mijn gezicht naar de staldeur en zette een vriendelijke glimlach op. 'Heei, ik ben Leah en dit is Valiente.'

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 19:30 ]


    Pshht, I'm an angel undercover.

    olivia:

    de meisjes hebben allebei natuurlijk weer hartstikke mooie paarden, ahah toevallig dat mijne naast jou paard staat zeg ik tegen caressa, ik geef belle een aai. "leuk om jullie te ontmoeten" zeg ik met een glimlach, "eerste jaar hier?" vraag ik


    even a white rose has a black shadowx

    [Wie wilt Luciano dan meeten May of Jayden en Intan oe heten jou ppersonages want ik zie ze niet in de lijst :S]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [waar is May of Jayden? mij maakt het niet uit, dan komt hij daar heen.]

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 19:35 ]


    Remember to be ridiculous.

    HurtedHeart schreef:
    [Wie wilt Luciano dan meeten May of Jayden en Intan oe heten jou ppersonages want ik zie ze niet in de lijst :S]

    ik weet het Olivia, ja Limei is mijn oude account daar zit ik nooit meer op, want die spaced m de hele tijd enz. dus had k een nieuwe alleen verkeerd aangemeld op Q waardoor ik dus op het verkeerde acc ingelogd was xd, heb het al aangegevn (:


    even a white rose has a black shadowx

    Leah Brown
    'Eensgelijks,' antwoord ik met een glimlach, en leun weer tegen Valiente aan, die de heisa om haar heen nauwelijks op lijkt te merken. Nogsteeds sloom kauwend op haar vers ruikende hooi geven haar oortjes aan dat ze wel degelijk de conversatie waarneemt.
    'En jep, de jouwe ook?' Dat laatste zei ik benieuwd, volgens mij waren de meeste mensen eerstejaars hier maar ik wist het niet zeker.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 19:35 ]


    Pshht, I'm an angel undercover.

    olivia:

    "ja mijne ook al bevalt het me hier wel, en Belle zo te zien ook" grinnik ik, ik geef Belle een mooie rode appel waar ze gelijk een grote hap uit neemt,


    even a white rose has a black shadowx

    [hoe zit het met de zadels enz? heb je daar een algemene zadelkamer voor of eentje voor jezelf of gewoon een kluis ofzo?]


    even a white rose has a black shadowx

    [Laten we maar doen alsof het een zadelkamer is met kluisjes met sleutel waar je - je zadel, hoofdstel en al je andere stuff in kunt opbergen.]


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Caressa Amora Liverly
    'Inderdaad,' zeg ik glimlachend.
    Vitale heeft zijn oren gespitst en bekijkt het nieuwe meisje nieuwsgierig. Hij schud zijn hoofd en ik spreek hem geruststellend toe. 'Er is helemaal niets aan de hand lieverd, morgen laat ik je in de weide.'
    Ik kijk weer naar Olivia. 'Voor mij mijn eerste jaar ja.'


    Remember to be ridiculous.

    Olivia Juliette Rose

    belle begint te weven in haar stal, "belle, rustig meid, er is helemaal niets aan de hand meisje" fluister ik haar toe. "ik ga even mijn spullen opbergen in mijn kluis, ik pak de eerste koffer waar alleen het zadel en de hoofdstellen inzittenm ik sleep het mee naar de kamer en open mijn kluis en prop alles erin dan haal ik ook de andere koffers op


    even a white rose has a black shadowx

    [mensen ik moet gaan ): naar de bios :D | the hunger games voor de 4e x aha]


    even a white rose has a black shadowx

    [@HurtedHead, Caressa wil Jayden best meeten want die zoekt een gespierde jongen om haar koffers naar boven te brengen omdat dat haar met haar 1,57 niet lukt.]


    Remember to be ridiculous.

    [Squib=CandyBear]


    Remember to be ridiculous.

    Leah Brown
    En poef, het meisje dat Olivia noemde was alweer weg. Een beetje verbaast wendde ik me weer tot Caressa. 'Ehm, oké dan. Zullen we een jongen gaan zoeken voor je koffers? Of zullen we eerst zelf een poging wagen?' vroeg ik, met een debiele wenkbrauwwiebel. Valiente snoof neerbuigend. Mensen ook.


    Pshht, I'm an angel undercover.