• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 14:52 ]


    El Diablo.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    we blijven nog een tijdje in stilte doorrijden. Dan schiet een vraag me te binnen. 'Waarom ben je, van alle mogelijke plekken, hier naar toe gekomen? In de kou, omringt door weilanden en bossen. En bijna alleen maar meisjes,'
    zodra ik het zeg, heb ik al een idee. Als het een typische Italiaanse jongen is, is hij hier voor de meisjes. Maar dat zouden de mensen die hem de straf hebben gegeven toch ook wel kunnen bedenken.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    olivia:

    "heyy" het was duidelijk te horen dat de jongen iers was, "van ierse afkomst?" vraag ik met een brede glimlach op mij gezicht,


    even a white rose has a black shadowx

    Conor Thomas Brennan
    'Inderdaad, Frans?' gokte ik en glimlachte even. Ondertussen zette Sunny zich recht en ging een beetje verder wat grazen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Ben terug in Holland ! Dus eh, samenvattinkje?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    olivia:

    "jaa, hoe weet je dat?" lach ik. ik pluk een madeliefje uit het gras en begin de blaadjes eraf te plukken, belle draaft een eindje verderop in de wei


    even a white rose has a black shadowx

    Conor Thomas Brennan
    'Ik heb een paar vrienden in Frankrijk, dus ik hoor het snel als iemand Frans is.' glimlachte ik. Het was fijn om hier te zitten en gewoon te praten.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    MeLuvZaynx schreef:
    [Ben terug in Holland ! Dus eh, samenvattinkje?]

    [Iedereen is nog aan het kennis maken met elkaar. Tot nu toe staat enkel vast dat er een slaapzaal is voor de meisjes en een voor de jongens.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    olivia:

    "okee, ben je vaak in frankrijk geweest?" vraag ik, "ik ken niemand die iers is, nja tot en met voor ik jou leerde kennen" bloos ik


    even a white rose has a black shadowx

    [Iemand Tessa meeten?]

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 20:19 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ik ga even hardlopen, ben er vanavond weer]


    even a white rose has a black shadowx

    Conor Thomas Brennan
    'Meestal 2 weken in de zomervakantie sinds ik 10 ben.' zei ik. Ik moest toegeven , het was best schattig toen ik haar daar zag zitten, blozend.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Leah Brown
    Ik glimlachte wat verlegen en mompelde zacht een bedankje. Ik richtte mijn blik op het wel heel interessante plekje op de muur naast me en beet op de binnenkant van mijn wang. Zodra hij over de diciplines begon keek ik hem weer aan en begonnen mijn ogen een beetje te twinkelen. 'Het beste wil ik niet zeggen, maar ik en Valiente houden erg van springen.' grijnsde ik. 'En af en toe doen we mee met een endurance wedstrijd, maar dat is meer voor de lol.' Met een glimlach droomde ik even weg. 'En jij?'


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Luciano Sapritsi
    'Waarom ben je, van alle mgelijke plekken, hier naar toe gekomen? In de kou, omringt door weilanden en bossen. En bijna alleen maar meisjes.' Begint ze opeens.
    Ik bijt op mijn lip. Van alle vragen die ze kan stellen vraagt ze uiteraart dit. 'Zoals ik al had gezegd deels voor straf,' zeg ik. 'En mijn tweede reden is dat ik het gewoon beu ben. Ik ben het zat om altid maar omringt te worden door mensen die zich bezighouden met vespa's en mensen van het andere geslacht. Ik ben misschien best een flirter maar ik wil soms gewoon met iemand kunnen praten en niet meteen beginnen te zoenen. Brian is de enige die echt luisterd.'
    Ik weet niet waarom ik dit er allemaal zo uitgooi. Hoe haal ik het in mijn hoofd? Ik ken haar amper. Wat als ze het nou allemaal meteen doorlult?


    Remember to be ridiculous.

    Faegan Carter
    "Springen." grijnsde ik.
    Ik hield van het gevoel. De aanloop, de hoeven denderend over de grond, de bundeling van kracht bij de sprong en dan het vliegen, de wind door mijn haren,....
    Jumping was niet zo maar een sport voor mij, het was mijn leven geworden.
    "Ik hou van het gevoel! Van de kracht, de kick!" mijn ogen twinkelden vol vervoering.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    MeLuvZaynx schreef:
    [Iemand Tessa meeten?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'