• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 14:52 ]


    El Diablo.

    Caressa
    Ik grinnik en kijk haar lachend aan. 'Ik heb het vreemde idee dat wanneer we het zelf proberen we over zes uur net bij de trap zijn aangekomen, zo groot zijn we nou ook niet.'
    Ik voel dat Vitale aan mijn haar knabbelt en geef hem een bestraffende blik. Hij laat snel los. 'Goedzo, er zit eten in je bak.'


    Remember to be ridiculous.

    [is er al gepost met Jayden?]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Nou Jayden en May zijn beide bij hun paarden, maar ik kan Jayden naar binnen laten gaan en haar helpen? @CandyBear]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Caressa komt al.]


    Remember to be ridiculous.

    [wil iemand Rose-Anne tegenkomen?]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Caressa Amora Liverly
    Ik kijk de stal rond en zie een jongen staan wiens shirt redelijk strak om zijn borstkas zit. 'Ik ben zo terug,' zeg ik tegen Leah.
    Ik loop naar de jongen toe en tik hem op zijn schouder waar ik net bijkan. 'Ik ben Caressa,' stel ik mezelf voor.


    Remember to be ridiculous.

    [Waar is Rose-Anne, ik stuur Luciano wel.]


    Remember to be ridiculous.

    [ze was haar spullen aan het uitpakken. Ze gaat zo naar de stallen.]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Dan staat Luciano's paard wel toevallig naast het hare.]


    Remember to be ridiculous.

    Leah Brown
    Een flauwe glimlach bereikt mijn gezicht. 'Haha, oké dan.' Meer kans om iets te zeggen krijg ik niet, want ze is alweer weg. Ik zie haar naar een jongen toelopen, een redelijke knappe ook nog. Nog voor ik hem beter kan bestuderen - want hé, ik blijf een meisje, geeft Valiente me een duwtje met haar schouder. 'Woah, wat is er meisje?' Ik draai me een kwartslag om naar haar. Met een nieuwsgierige blik in haar donkere ogen snuffelt ze aan mijn zakken. Hinthint. Ik grinnik en geef haar een van de snoepjes die in mijn jaszak zitten. 'Bedelaarster.' Valiente kijkt me samenzweerderig aan en kauwt tevreden op haar snoepje. Oh wat houd ik van dat beest.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Jayden Jason Bright
    Ik strooi een beetje haver op mijn hand en Gideon kijkt meteenop naar me en eet uit mijn hand. Als hij klaar is klop ik even in zijn nek en grijns ik zacht. Hudsons ogen gaan naar voren, maar ook wat meer in zijn nek. 'Ik ben Caressa,' Zegt een meisjes stem plots als ik iets op mijn schouder voelde. Ik draai me om en ik moet een beetje naar beneden kijken wat ik wel grappi vond. 'Ik ben Jayden.' Zeg ik met een glimlach op mijn lippen. Ik hoor een bries en gehinnik en grijns even. 'En dit is mijn trouwe hengst Gideon.' Stel ik mijn paard voor.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Caressa Amora Liverly
    De jongen die blijkbaar Jayden heet is niet bijzonder groot voor een jongen, eerder klein maar toch moet ik opkijken en het valt me op dat hij behoorlijk knap is, mooi zelfs. Hij heeft een prachthengst dat hij voorstelt als Gideon. 'Aangenaam,' zeg ik. 'Ik vraag me af of jij me misschien ergens mee kan helpen.'

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 20:24 ]


    Remember to be ridiculous.

    [kay]
    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    Ik vind het prima zo, en loop naar beneden. Ik ga naar de gezamelijke ruimte om te kijken of er wortels in de keuken liggen. Die liggen er inderdaad. Ik pak er drie en loop naar de stallen. Ik kom langs de zadelkamer en pak een borstel uit mijn poetskist. Ik loop naar Stardust haar stal. 'Hallo, liefje,' zeg ik terwijl ik het hek opendoe. Ik begin de wortel in stukjes te breken om haar te voeren terwijl ik haar borstel.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Faegan Carter
    Ik aaide Casano over zij neus.
    "Het was wel te verwachten." mompelde ik tegen zijn hals. "Wat doe ik hier? Het zit hier vol met rijke, goedgeklede jongeren en ik?"
    Ik was een wees met versleten lappen om me heen. Ok, dat was misschien wat overdreven, maar het scheelde niet veel. Het weeshuis was ook niet al te rijk geweest.
    "Goed." zuchtte ik, terwijl ik een stap achteruit zette. "Ik zal maar wat sociaal gaan doen."
    Ik sloot Casano's stal achter me en liep een beetje verloren door de stal. Ik wist niet goed hoe ik iemand moest gaan aanspreken. Ze waren hier allemaal zo... anders dan in het weeshuis.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luciano Sapritsi
    Ik hoor een meisjesstem in de box naast mij. Ik kijk opzij en zie een behoorlijk knap meisje tegen haar paard praten. Ik leun op het schot tussen de twee boxen. 'Hé,' zeg ik. 'Ik ben Luciano.'


    Remember to be ridiculous.