• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 14:52 ]


    El Diablo.

    Leah Brown
    Een moment lang keek ik hem peinzend aan, maar ging toen op zijn vraag in. 'Hmm, veel zakgeld kreeg ik niet hoor. Mijn moeder is er dan ook al een tijdje mee opgehouden, aangezien ik zestien ben en ook nog een broertje en zusje heb die zakgeld willen.' Ik stopte even om adem te halen en glimlachtte even. 'Maar ik werkte in de supermarkt en ik heb veel gespaard. Vandaar.'
    Omdat ik een hekel had aan het soort stiltes dat misschien zometeen zou vallen besloot ik meteen de volgende vraag te stellen, en eigenlijk ook omdat ik nogal nieuwsgierig was. 'En, vertel eens wat over jezelf Faegan,' glimlachtte ik breed en aaide zachtjes over de witte kol van Casano.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    [mag ik nog een reactie van Rose-Anne of Jayden?]


    Remember to be ridiculous.

    [ik ben weg.]


    Remember to be ridiculous.

    conor Thomas Brennan
    Aangezien de meeste leerlingen nieuw waren dit jaar en ik en Sunny het terrein al vanbuiten kennen, besloot ik hem op de wei te laten. Ik deed zijn halster om en stapte met hem tot aan de wei. Daar deed ik het hek open en liet Sunny lopen. Ik ging ergens in het midden van het stuk land zitten en na een tijdje kwam hij rustig op me afgestapt. Zoals gewoonlijk als ik neerzat, ging hij liggen en legde zijn hoofd in mijn schoot. Ik glimlachte even en streek met mijn hand door zijn witte manen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Iemand die Conor nog gezelschap wil houden? Als er nu nog iemand online is tenminste.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [iemand die met olivia wil chillen?]


    even a white rose has a black shadowx

    Faegan
    "Euh... er valt niet veel te vertellen. Ik ben een dik jaar geleden begonnen met paardrijden. Toen ik tallent bleek te hebben, stuurden ze me hier heen."
    zo. Ik had alle ongemakkelijke onderwerpen uit de weg gegaan, zonder te liegen. Best een prestatie.
    "Maar vertel jij liever wat over jezelf."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Brennanzer schreef:
    [Iemand die Conor nog gezelschap wil houden? Als er nu nog iemand online is tenminste.]


    [olivia want, where are u? ]


    even a white rose has a black shadowx

    Intan schreef:
    (...)

    [olivia want, where are u? ]

    [Hij zit in in de weide, Sunny ligt met zijn hoofd in zijn schoot.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Leah Brown
    Met een oprecht geïntresseert gezicht luisterde ik naar hem, en keek naar zijn gezicht terwijl hij praatte. Toen hij een blik op mij wierp, keek ik snel naar beneden. 'Ehm, tja. Ik ben niet zo interessant, vrees ik.' Ik haalde lichtjes mijn schouders op. 'Ik ben vier jaar geleden begonnen met paardrijden, twee jaar later kreeg ik een kleine pony van mijn ouders. Helaas is het dier gestorven, en heb ik een klein jaartje geleden Valiente gekocht. En ehm.. Verder is er niks interessants te vermelden, vrees ik.' Ik keek hem met een schuine glimlach aan en frunnikte aan mijn nagels.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Faegan Carter
    "Onzin. Iedereen is interessant. Ik vind het bevoorbeeld sterk dat je valiente zelf hebt gekocht. Je kan al op je eigen benen staan en daar moet je fier op zijn." zei ik gemeend.
    "Maar goed, waar bij je het beste in? Springen, dressuur?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Brennanzer schreef:
    (...)
    [Hij zit in in de weide, Sunny ligt met zijn hoofd in zijn schoot.]


    [zal ik naar je toe komen?]


    even a white rose has a black shadowx

    Intan schreef:
    (...)

    [zal ik naar je toe komen?]

    [Ja, is goed.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    olivia:

    ik pak Belle haar bruine leren halster en doe het halster voorzichtig om haar hoofdje, "brave meid ben je toch" fluister ik, ik neem haar mee de stal uit en loop naar de wei waar ik een jongen zie zitten met het hoofd van zijn paard op zijn schoot liggend, ik open het hek van de wei en doe Belle haar halster af, normaal zou ze weg galopperen alleen dit keer blijft ze dicht bij me, ik loop naar de jongen toe. "Hee, ik ben olivia" zeg ik terwijl ik naast hem ga zitten


    even a white rose has a black shadowx

    Conor Thomas Brennan
    Ik stopte met het aaien van Sunny toen er iemand naast me kwam zitten en ik keek op. Het was een masje dat naast me kwam zitten en ik moest toegeven dat ze absoluut niet lelijk was.
    'Hey, ik ben Conor.' zei ik met mijn o zo herkenbare Ierse accent.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe