• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 14:52 ]


    El Diablo.

    [ olivia is bij de balie anders kom ik wel naar de stal toe (: ]


    even a white rose has a black shadowx

    [Ik denk dat een slaapzaal wel handiger en gezelliger is. Of we moeten inderdaad een indeling hebben, maar het is niet leuk als je loner op een kamer zit en je kamergenoten offline zijn. Misschien is een planning sowieso wel handig, wanneer de lessen zijn en klusjes. Ik neem aan dat die er zijn?]


    Pshht, I'm an angel undercover.

    [ja ik denk ook wel dat die er zijn haha, en dan hoef je s'ochtends niet naar elkaars kamer als je met iemand wil meeten ofzo]


    even a white rose has a black shadowx

    [ook goed, Leah is ook bij Caressa]


    Remember to be ridiculous.

    olivia:

    ik denk dat ik maar eens ga kijken waar anderen zijn en hoe het met belle is, ze kan soms nogal opstandig en ongeduldig en onwennig zijn ergens anders, ik loop het pad af op mijn ballerina's de stal in, ik zie twee meisjes zijn, "hey, ik ben olivia" zeg ik


    even a white rose has a black shadowx

    Intan schreef:
    [ja ik denk ook wel dat die er zijn haha, en dan hoef je s'ochtends niet naar elkaars kamer als je met iemand wil meeten ofzo]

    [Idd en als iemand dan een geheime relatie heeft wordt die veel makkelijker ontdekt.]


    Remember to be ridiculous.

    Squib schreef:
    (...)
    [Idd en als iemand dan een geheime relatie heeft wordt die veel makkelijker ontdekt.]


    [HAHAHAHAHHAHAHA ja inderdaad ahahah die vind ik wel grappig :D}


    even a white rose has a black shadowx

    Ashley Anne Brown
    Zuchtend stapte ik uit de auto, eindelijk zat de lange rit er op. Ik liep naar de achterkant van de vrachtwagen zodat ik Chianty te voorschijn kon halen. Iemand normaal zou eerst het domein checken. Maar ik was bezorgt om mijn trouwe vriend.
    "Mam, wil je even gaan kijken naar waar ik moet met Chianty en vragen waar ik al mijn gerei mag leggen?", riep ik.
    "Ga zelf eens.", bromde ze.
    Ik rolde met mijn ogen en ging op verkenning. Zoekend naar iemand botste ik tegen een jongen aan.

    Leah Brown
    Ik grinnik. 'Maak je geen zorgen; misschien komen we wel met z'n allen op een slaapzaal. Zoals ik al zei, ik heb gewoon mijn koffer naarbinnen gepleurd en verder niet rond gekeken.' Naast mij slaakt Valiente een diepe zucht en draait wat met haar oortjes. Ik kriebel haar op haar manenkam en warme lucht komt met een zacht geluidje uit haar neusgaten. 'Volgens mij zijn de gespierde jongens ver te zoeken nu. Misschien kunnen we proberen samen je koffers naar boven te tillen?' Stel ik voor, en sta op uit de houding waartegen ik tegen Valiente geleund stond.


    Nvm.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 19:26 ]


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Caressa Amora Liverly
    'Hey, ik ben Olivia,' zegt een meisjesstem.
    Ik draai me om en glimlach vriendelijk. Het kon natuurlijk niet anders als dat zij ook al een stuk langer is als mij. Mijn stomme 1,57. 'Ik ben Caressa,' zeg ik glimlachend. 'En dit is mijn grote liefde Vitale,' stel ik mijn paard ook voor en dan went ik me weer tot Leah. 'Het is in elk geval te proberen.'

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 19:27 ]


    Remember to be ridiculous.

    Wie wilt Jayden of May meeten?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Squib schreef:
    Caressa Amora Liverly
    'Hey, ik ben Olivia,' zegt een meisjesstem.
    Ik draai me om en glimlach vriendelijk. Het kon natuurlijk niet anders als dat zij ook al een stuk langer is als mij. Mijn stomme 1,57. 'Ik ben Caressa,' zeg ik glimlachend. 'En dit is mijn grote liefde Vitale,' stel ik mijn paard ook voor en dan went ik me weer tot Leah. 'Het is in elk geval te proberen.'


    [ is het goed als mijn paard naast de jouwe staat] ahah "toevallig" ;P ]


    even a white rose has a black shadowx

    [Luciano wil best]


    Remember to be ridiculous.

    HurtedHeart schreef:
    Wie wilt Jayden of May meeten?]


    me (:


    even a white rose has a black shadowx

    [ is het goed als mijn paard naast de jouwe staat] ahah "toevallig" ;P ]

    [tuurlijk]


    Remember to be ridiculous.